NOKKA. Yleensä näyttää siis kokemuksen perusteella.
Vastaukset 10
- On se..
Kyllä niillä on iso nokka! :))
- petti minut
mutta pieni se, ainakin niillä kahdella vaakamiehellä jotka olen tavannut....ihanan helliä, rauhallisia ja lutusia miehiä.
- vaakan vaimo
petti minut kirjoitti:
mutta pieni se, ainakin niillä kahdella vaakamiehellä jotka olen tavannut....ihanan helliä, rauhallisia ja lutusia miehiä.
pieni se eikä mikään ihmeellisyys sängyssä muutenkaan. Muuten ok ja hyvä mies.
- vierailija
vaakan vaimo kirjoitti:
pieni se eikä mikään ihmeellisyys sängyssä muutenkaan. Muuten ok ja hyvä mies.
ihan ku "sen" koko ny horoskooppi merkistä olisi kiinni...onks valoo??
- Vaaka..
vierailija kirjoitti:
ihan ku "sen" koko ny horoskooppi merkistä olisi kiinni...onks valoo??
Mulla aonkin on iso ;)
- Vaakaaa
Vaaka.. kirjoitti:
Mulla aonkin on iso ;)
Meinaako se nokka nenää? Vai mitä se meinaa? :O tv: vaakapoika
- Jojo
Vaakaaa kirjoitti:
Meinaako se nokka nenää? Vai mitä se meinaa? :O tv: vaakapoika
munasta puhutaan, niin yhden vaakamiehen perusteella voin sanoa, että jumalaton leka on.
- Vaakapoika
Jojo kirjoitti:
munasta puhutaan, niin yhden vaakamiehen perusteella voin sanoa, että jumalaton leka on.
Haha repesin! :-D tv: vaaka poika
- Miu
Minun vaakamiehelläni on ainakin ihan joku muu iso kuin nenä...!!!
- scorpioni nainen!!
>Seirustelen vaaka miehen kanssa,niin voi sano että pitää paikanssa(Kyllä)T.tyytyväinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2872279
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2671339- 221334
- 41846
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i139823Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237729Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa240725- 56560
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46491- 38478