tarkasteleminen on hauskaa puuhaa, mutta silloin tällöin törmää täällä henkilöihin, jotka ovat katkeria jonkun horoskooppimerkin edustajia kohtaan ja yleistävät jonkun k-päämäisyyden koskemaan kaikkia saman merkin edustajia. Rapu palstalla taitaa olla kaikkein yleisintä ja etenkin tuo viha rapu-miehiä kohtaan on joskus käsittämätöntä. Itse olen skorpioni-nainen ja tunnen useita rapu-miehiä: joukossa on sekä pelimiehiä että kilttejä perheenisiä.
Inhottaa vain itseään lukea tekstejä, joissa joku esim. kysyy, että miten rapu sopii vaikkapa vaa'an kanssa ja joidenkin vastaus on, että ei mitenkään, koska kaikki ravut ovat k-päitä. Erittäin rakentavaa keskustelua..
Horoskooppimerkkien
3
984
Vastaukset
- onko tuntemasi
kiltit kotiisät pienten lasten isiä ja sitten ne pelimiehet niitä joiden lapset on jo isompia ja sitten alkaa spelailu. Nimittäin luulen että rapumies on todellakin se tunnollinen kotiisä, mutta ottaa sen asian niin tosissaan, että kun lapset lentää pesästä, alkaa "villi nuoruus". Otetaan menetetyt peliillat takasin....
Tunnen yhden vanhemman rapumiehen ja hän on juuri tällainen tapaus. On asumuserossa ja seurusteli toisen kanssa ja sitten vielä minäkin astuin kuvioihin eli kolme naista yhtäaikaa. Minun kanssani on, mutta ei saanut sanotuksi selväsi muille että adjöö, ei halua loukata ja sekös se sitten loukkaakin, tuollainen nössöily ja muilta saa kuulla miten asiat on. Eli luulee olevansa itse kiltteys, mutta totuus on kaikkein karmivinta kuultavaa juuri salailun takia.- eikä lainkaa tuollane
Kotona se äiti kanssa on pysyny ihanana isinä ja miehenä. ^^
- tästä asiasta
Itseänikii ärsyttää rapujen (etenki miehie) mollaus.
Ne on kait vaa kateellisia. Suurin osa ravuista jotka tunnen on rapuja, Kilttejä isiraputyyppejä.
Ruvetaa myö ravut sitte muille palstoille esim. Oinaiden palstalle kirjoittelee et ne on k-päitä. Näitä nimittäin löytyy. Ei pahalla. Itse oon myös skorppari. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva201953- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703