Sokea Jokeri-fani mukiloitiin

LaureliaN

16

2121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iltalehdeltä

oma keksimä juttu..

• rauma ON SUOMEN PERSEREIKÄ!

i-lehti taas kehittelee katkeria juttujaan.

onneksi kärpät pelasti suomikekon jjoltain nhjalliksen ostojoukkueelta -.

i-lehti hourii!

• Rymättylä

ehkä hieman maustettuna, mutta kumminkin. Hävetkää Oululaiset/ Kärppä fanit!

• Walking stick

Voi poro parat tai mitä minä tässä poroja morkkaan, nekin ovat älykkäämpiä kuin eräät Oululaiset. Kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla hämmentää! :D

• oululaisten
        Rymättylä kirjoitti:

ehkä hieman maustettuna, mutta kumminkin. Hävetkää Oululaiset/ Kärppä fanit!

Pitäis hävetä eikös tuo tapaus sattunut helsingissä eikä oulussa.
        Joten mistäs sen tietää mistä päin tuo lyöjä oli kotoisin.

• jyka79

Todella säälittävää tuollainen väkivalta mitä sokea sai kokea! Toivottavasti omatunto kolkuttaa, vaikka ei lyöjällä varmaankaan sellaista ole. HÄPEÄ!

• vammisen

Kohtaaminen joista vaan toisella oli näkövamma onneksi ei sattunut vakavammin. Lappalaiseille kova kestäminen kun jossain onnistuu.

• Nimetön

USKOMATONTA JA KUVOTTAVAA...JOPA STADILAISEN KIEKKOFANIN MIELESTÄ.AIVAN VULGAARIA..

• dfhldgghdl

oikein tehty! yks vähempi paskapellefani

• Kärppäläinen oulusta

Te, juuri te. Jotka edes sekunnin ajan uskoitte tuon Paskalehden jutun (IL) rasvatkaa köysi ja hypätkää sen jatkoksi...

www.kaleva.fi/plus/index.html

Yksikään puolellakaan järjellä varustettu kansalainen ei olisi uskonut tuota juttua, niin paksua paskaa se on, että haiskahtaa kiinaan asti.

Ikävä kyllä samalle se kertookin kaiken oleellisen kyseisten lehtien toimittajien, tietolähteiden ja lähdekriittisyyden tasosta. Suosittelen boikotoimaan, en ole kumpaakaan ostanut enää 15 vuoteen, enkä aio ostaa jatkossakaan.

Saisi kyllä jo päätoimittaja pitää "pikku" puhuttelun sille säälittävälle toimittajan irvikuvalle, joka tuollaista vi**n paskaa lehteen suoltaa.

• tätä

osuiko pilkka omaan nilkkaan? tuli niin katkeraa tekstiä.

• sitä

ollaan niin porokansaa? "mä en ole tehnyt mitään" -asennevamma?

• Shit den

Se sokea Jokerifani oli tuomari Favorin!

• VOI VOI

KYLLÄ ON SÄÄLITTÄVÄÄ TOIMINTAA KUN KAIKIN MAHDOLLISIN TAVOIN YRITETÄÄN MOLLATA KÄRPPIÄ,KOITTAKAA KESTÄÄ RAUKAT JOKERIT SE ETTÄ KÄRPÄT OLI TÄLLÄ KERTAA RAUTAA JA JOKERIT JÄLKIPELEJÄ MYÖTEN SÄÄLITTÄVIÄ

• nimimerkin takaa

Jyri parka.

• totuus on se että noita kusipäitä löytyy joka jengistä jotka luulee että voitetaan matsit sillä että hakataan vastapuolen kannattajia.

itse olen kärppä henkeen ja vereen.. ja uskon että tosi kärppä keskittyy kannustamaan omiaan voittoon eikä alennu tolle tasolle että aletaan muiden kannattajii hakkaa.

ajattelen itse että joskus matsin jälkeen voidaan vaikka jokeri-fanien kanssa lähtee yhdes juomaan vaikka oluet kuppilaan ja keskusteleen matsista sivistyneesti ottelu tuloksesta riippumatta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      151
      5172
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3263
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      246
      3106
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2648
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1824
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1605
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1566
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23