http://www.iltalehti.fi/uutiset/200704135982740_uu.shtml
Uskomatonta!!
Sokea Jokeri-fani mukiloitiin
16
2118
Vastaukset
- Iltalehdeltä
oma keksimä juttu..
- rauma ON SUOMEN PERSEREIKÄ!
i-lehti taas kehittelee katkeria juttujaan.
onneksi kärpät pelasti suomikekon jjoltain nhjalliksen ostojoukkueelta -.
i-lehti hourii!- Rymättylä
ehkä hieman maustettuna, mutta kumminkin. Hävetkää Oululaiset/ Kärppä fanit!
- Walking stick
Voi poro parat tai mitä minä tässä poroja morkkaan, nekin ovat älykkäämpiä kuin eräät Oululaiset. Kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla hämmentää! :D
- oululaisten
Rymättylä kirjoitti:
ehkä hieman maustettuna, mutta kumminkin. Hävetkää Oululaiset/ Kärppä fanit!
Pitäis hävetä eikös tuo tapaus sattunut helsingissä eikä oulussa.
Joten mistäs sen tietää mistä päin tuo lyöjä oli kotoisin.
- jyka79
Todella säälittävää tuollainen väkivalta mitä sokea sai kokea! Toivottavasti omatunto kolkuttaa, vaikka ei lyöjällä varmaankaan sellaista ole. HÄPEÄ!
- vammisen
Kohtaaminen joista vaan toisella oli näkövamma onneksi ei sattunut vakavammin. Lappalaiseille kova kestäminen kun jossain onnistuu.
- Nimetön
USKOMATONTA JA KUVOTTAVAA...JOPA STADILAISEN KIEKKOFANIN MIELESTÄ.AIVAN VULGAARIA..
- dfhldgghdl
oikein tehty! yks vähempi paskapellefani
- Kärppäläinen oulusta
Te, juuri te. Jotka edes sekunnin ajan uskoitte tuon Paskalehden jutun (IL) rasvatkaa köysi ja hypätkää sen jatkoksi...
www.kaleva.fi/plus/index.html
Yksikään puolellakaan järjellä varustettu kansalainen ei olisi uskonut tuota juttua, niin paksua paskaa se on, että haiskahtaa kiinaan asti.
Ikävä kyllä samalle se kertookin kaiken oleellisen kyseisten lehtien toimittajien, tietolähteiden ja lähdekriittisyyden tasosta. Suosittelen boikotoimaan, en ole kumpaakaan ostanut enää 15 vuoteen, enkä aio ostaa jatkossakaan.
Saisi kyllä jo päätoimittaja pitää "pikku" puhuttelun sille säälittävälle toimittajan irvikuvalle, joka tuollaista vi**n paskaa lehteen suoltaa.- tätä
osuiko pilkka omaan nilkkaan? tuli niin katkeraa tekstiä.
- sitä
ollaan niin porokansaa? "mä en ole tehnyt mitään" -asennevamma?
- Shit den
Se sokea Jokerifani oli tuomari Favorin!
- VOI VOI
KYLLÄ ON SÄÄLITTÄVÄÄ TOIMINTAA KUN KAIKIN MAHDOLLISIN TAVOIN YRITETÄÄN MOLLATA KÄRPPIÄ,KOITTAKAA KESTÄÄ RAUKAT JOKERIT SE ETTÄ KÄRPÄT OLI TÄLLÄ KERTAA RAUTAA JA JOKERIT JÄLKIPELEJÄ MYÖTEN SÄÄLITTÄVIÄ
- nimimerkin takaa
Jyri parka.
totuus on se että noita kusipäitä löytyy joka jengistä jotka luulee että voitetaan matsit sillä että hakataan vastapuolen kannattajia.
itse olen kärppä henkeen ja vereen.. ja uskon että tosi kärppä keskittyy kannustamaan omiaan voittoon eikä alennu tolle tasolle että aletaan muiden kannattajii hakkaa.
ajattelen itse että joskus matsin jälkeen voidaan vaikka jokeri-fanien kanssa lähtee yhdes juomaan vaikka oluet kuppilaan ja keskusteleen matsista sivistyneesti ottelu tuloksesta riippumatta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2772498Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001344- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831221Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi821120- 441022
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67917Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22870- 33787