Härkä mees

Ravutar

Kuinka Rapu neiti ja Härkä mies sopii yhteen? Onko kokemuksia että millainen suhde voisi kehkeytyä?

6

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surkimus

      hyvä suhde, kunhan olette molemmat alle 20 v. Koulitte toisianne ja härkä pitää päänsä kirkkaana eikä anna rapuneitosen manipuloida itseään lahjoilla kukila ja suurilla visioilla joita ravulla on jotka ei koskaan toteudu.Rapu on vain valtion virkamies kaikkine PILKKUINEEN !!!!

    • Nimetön

      ..paras huumorintajuisin ja seksikkäin mies on ollut just härkä, rapunaiselle :))
      etenkin kun härkämies on 7 -12 v nuorempi, pysyy vauhdissa silloin

      • Ravutar

        Kyseinen Härkämies on niin saman oloinen kun minä ja 4-vuotta vanhempi minua mutta h-taju on sama ja hän on vielä virkeämpi tapaus menemään mitä minä. Uskaltaisi vaan heittäytyä johonkin,mutta varoivaisuus on tullut liikaakin kehiin


      • Nimetön
        Ravutar kirjoitti:

        Kyseinen Härkämies on niin saman oloinen kun minä ja 4-vuotta vanhempi minua mutta h-taju on sama ja hän on vielä virkeämpi tapaus menemään mitä minä. Uskaltaisi vaan heittäytyä johonkin,mutta varoivaisuus on tullut liikaakin kehiin

        ... härkämies on päätöksissään jäyhä kuitenkin, ei se lähde huvin vuoksi kehiin! on sanottu että rapu-nainen ja härkä-mies - siinä punainen tupa ja perunamaa. t. nimim paras!


      • Ravutar
        Nimetön kirjoitti:

        ... härkämies on päätöksissään jäyhä kuitenkin, ei se lähde huvin vuoksi kehiin! on sanottu että rapu-nainen ja härkä-mies - siinä punainen tupa ja perunamaa. t. nimim paras!

        Taidan ottaa härkää sarvista kiinni ja katsoa tuleeko mitään. Parempi katsoa kun sit jälkeen päin katua,jospa se tästä lähtisi menemään.


    • kokenut tuon

      Vuosi voi mennä hyvin mutta sen jälkeen ei ole muuta kuin lupauksia luvassa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe