Kuinka Rapu neiti ja Härkä mies sopii yhteen? Onko kokemuksia että millainen suhde voisi kehkeytyä?
Härkä mees
6
1082
Vastaukset
- surkimus
hyvä suhde, kunhan olette molemmat alle 20 v. Koulitte toisianne ja härkä pitää päänsä kirkkaana eikä anna rapuneitosen manipuloida itseään lahjoilla kukila ja suurilla visioilla joita ravulla on jotka ei koskaan toteudu.Rapu on vain valtion virkamies kaikkine PILKKUINEEN !!!!
- Nimetön
..paras huumorintajuisin ja seksikkäin mies on ollut just härkä, rapunaiselle :))
etenkin kun härkämies on 7 -12 v nuorempi, pysyy vauhdissa silloin- Ravutar
Kyseinen Härkämies on niin saman oloinen kun minä ja 4-vuotta vanhempi minua mutta h-taju on sama ja hän on vielä virkeämpi tapaus menemään mitä minä. Uskaltaisi vaan heittäytyä johonkin,mutta varoivaisuus on tullut liikaakin kehiin
- Nimetön
Ravutar kirjoitti:
Kyseinen Härkämies on niin saman oloinen kun minä ja 4-vuotta vanhempi minua mutta h-taju on sama ja hän on vielä virkeämpi tapaus menemään mitä minä. Uskaltaisi vaan heittäytyä johonkin,mutta varoivaisuus on tullut liikaakin kehiin
... härkämies on päätöksissään jäyhä kuitenkin, ei se lähde huvin vuoksi kehiin! on sanottu että rapu-nainen ja härkä-mies - siinä punainen tupa ja perunamaa. t. nimim paras!
- Ravutar
Nimetön kirjoitti:
... härkämies on päätöksissään jäyhä kuitenkin, ei se lähde huvin vuoksi kehiin! on sanottu että rapu-nainen ja härkä-mies - siinä punainen tupa ja perunamaa. t. nimim paras!
Taidan ottaa härkää sarvista kiinni ja katsoa tuleeko mitään. Parempi katsoa kun sit jälkeen päin katua,jospa se tästä lähtisi menemään.
- kokenut tuon
Vuosi voi mennä hyvin mutta sen jälkeen ei ole muuta kuin lupauksia luvassa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.693804Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883179Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1002441Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151659Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701418- 981290
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä471229- 501031
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561030