Hei kaikki turkulaiset ja muuten kiinnostuneet! Nyt kesäkuun toinen viikonloppu, LAUANTAI, on tapaaminen Aurajoen rannassa, teatterin lähellä olevassa Cindy-laivassa klo 14, satoi taikka paistoi.. Tule rohkeasti, kukaan ei tunne vielä ketään mutta tämän jälkeen tunnemme :=)) TERVETULOA!!
Tapaaminen Turussa
8
3655
Vastaukset
- s-liisa.tku
Tapaamme...ainakin piipahdan, jos vaan kunto sallii. Vuodenpäivät olen jonottanut olkapääleikkaukseen - ja tradaa..sehän on nyt sitten just miitti-viikon alussa. Mutta kait sinne sopii saapua käsi paketissakin..tai miten sitten kursivatkin olkapään kokoon!?!
Mitäs - jos kaikki tapaamiseen tulevat laittaisivat käden kantositeeseen? Sitt tunnistettais toisemme suht' helpolla??? - mukaan tulija
Siis,,,kaikki joukolla mukaan tapaamiseen!
Tarkennuksena vielä päivämäärä 09.06.07,,,paikka ja aika sama! - yhtenä
päivänä tästä miitistä puhuttavan. Jotenkin tuli sellainen olo, että pikaisesti kahvitellaan vaan??? Aika monen näin sanovan että "en ole kauan"?? Eikös miitit yleensä ole illanviettoja yhessä chattaajien kanssa, vai olenko ymmärtänyt asian peräti väärin?
Tunnin kahvihetkeä varten.... tuskin tulen.- s-liisa.tku
Kyllähän sitten illanviettoon voi jäädä, ken haluaa. Tämän miitinhän on tarkoitus olla päiväsaikaan, klo 14 alkaen. Nykyään ns. illanvietto alkaa usein vasta keskiyöllä, joten..hmm..ehkä se sitten kyseeseen seuraavassa miitissä..sitten vaikka loppukesällä.
Niin..jospas tämä olisi niinkuin kesäkauden avajaiset ja sitten syssyllä päättäjäiset??
- ukkeli
Tulen sinne saaristosta ,, ellei "Myrskyä"
sillä tulen merisairaaksi :-)- pikkumusta ek
..taitaa miitin aikoihin olla vaan, joten olemme odottavalla kannalla :-)
- Misu.
Harmi kun kaikki on ikäihmisiä. :(
- minkä ikäisiä ollaan :)
Tule mukaan vaan jos kiinnostaa !!! Ei viiskymppiset pure eikä ainakaan ilman sitä niele :)))))
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984