Olen mielestäni oinas. Miksi sitten joissakin horoskoopeissa tuona päivänä syntyneet luokitellaan häräksi?
Minkälaista tulkintaa voi antaa luonteesta kun on synytnyt tuossa oinas-härkä rajalla? Ois kiva tietää onko samana päivänä synttäreitä viettäviä muitakin..
20.4.syntynyt
5
3123
Vastaukset
- erkki 22
Olen syntynyt 20.4
- raija r
Olen myös syntynyt kyseisenä päivänä ja joutunut toteamaan, että useissa horoskoopeissa kuuluisin härän merkkiin. Selitys lienee horoskooppien laatijoiden tulkintaeroissa. Luin joskus artikkelin, jossa todettiin, että tähtimerkkeihin liittyvien planeettojen liikeradat - ja näin vaikutusajat - ovat vuosisadoissa muuttuneet jopa viikkoja ja oinaan tapauksessa jopa niin, että oinaan ja härän vaihde sijoittuisi toukokuun alkupuolelle, jolloin olemme varmasti oinaita ja vielä merkin keskikastissa.
- ---
Olen myös syntynyt 20.4. Olen ihmetellyt samaa asiaa, mutta kyllähän me oinaita ollaan!! Minä ainakin. Paljon olen lukenut oinaan horoskooppia ja itsestäni kyllä löydän paljon samoja piirteitä.
- pallo.
..Syntynyt 20.4. ja on sitämieltä, että hän on oinas.
- Anonyymi
Mä olen syntynyt 20.4 2006
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275