Olen mielestäni oinas. Miksi sitten joissakin horoskoopeissa tuona päivänä syntyneet luokitellaan häräksi?
Minkälaista tulkintaa voi antaa luonteesta kun on synytnyt tuossa oinas-härkä rajalla? Ois kiva tietää onko samana päivänä synttäreitä viettäviä muitakin..
20.4.syntynyt
7
3350
Vastaukset 7
- erkki 22
Olen syntynyt 20.4
- raija r
Olen myös syntynyt kyseisenä päivänä ja joutunut toteamaan, että useissa horoskoopeissa kuuluisin härän merkkiin. Selitys lienee horoskooppien laatijoiden tulkintaeroissa. Luin joskus artikkelin, jossa todettiin, että tähtimerkkeihin liittyvien planeettojen liikeradat - ja näin vaikutusajat - ovat vuosisadoissa muuttuneet jopa viikkoja ja oinaan tapauksessa jopa niin, että oinaan ja härän vaihde sijoittuisi toukokuun alkupuolelle, jolloin olemme varmasti oinaita ja vielä merkin keskikastissa.
- Anonyymi00007
katso vastaus alempaa jossa se selittyy kellonajalla.
- ---
Olen myös syntynyt 20.4. Olen ihmetellyt samaa asiaa, mutta kyllähän me oinaita ollaan!! Minä ainakin. Paljon olen lukenut oinaan horoskooppia ja itsestäni kyllä löydän paljon samoja piirteitä.
- pallo.
..Syntynyt 20.4. ja on sitämieltä, että hän on oinas.
- Anonyymi
Mä olen syntynyt 20.4 2006
- Anonyymi00006
Se riippuu kellonajasta onko oinas vai härkä. Olen syntynyt 20.4. ja selvittänyt myös kuumerkkini ja nousevan merkkini. Synnyin iltapäivällä kahden jälkeen vuonna -72 ja olen härkä. Äitini selvitti jo vuonna -72 olenko härkä vai oinas. Nykyaikana asia on varsin helppo selvittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202452Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401622Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk81749Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71718