Hei!
Olen ensimmäistä kertaa menossa dubliniin temple bar:n läheisyyteen, joten minkälaisissa hinnat liikkuu? Onko huomattavasti kalliimpaa ostaa sieltä kuin suomessa? Mikä on alkoholi juomissa ikäraja ja varsinkin väkevissä(18 vuotias olen)? Onko jotain erikoisuuksia mitä ei saa suomesta?
Kiitoksia etukäteen auttaneille
Ensimmäistä kertaa Dublinissa
5
2467
Vastaukset
- uiyi0
samat hinnat kuin suomessa eli aika kalliit,
kannattaa mennä templebarilta sivummalle niin
oluset vähän halpenevat, eivät kuitenkaan mahdottomasti. Muuten kiva paikka. Temple barin
turisti info siinä keskellä olevassa vanhasa kirkossa on käymisen arvoinen paikka. Kunnolla
vaatetta mukaan, sillä sataa ja tulee paljon. - Jallu-Butteri
Mulla on itelläni matka varattu ja tarkoitus olis lähteä 6.5. Tekemään pubi ja panimo kierros. Jos joku tietää kuinka paljon maksaa Guinnesin panimolle tutustumis kierros, tai kannattaako se varata etukäteen, olisin kiitollinen
- pretty vacant
Dublinissa ja vierailin panimollakin ja ainakaan silloin ei tarvinnut etukäteen mitään varailla. opiskelija kun olin niin hinta oli päälle 9euroa, muuten se taisi olla siinä 14euron paikkeilla. kierros ei hirveän kummoinen ollut mutta ilmaisen guinnessin sieltä sai ja se olut on todellakin maistamisen arvoista ;)
- se joka haluaa tietää
Menen itse 19.4 eli ylihuomenna ja panimossa ja katetraalissa käydään ja muuallakin,hotellimme on temple barin alueella jossain 3 tähden hotellissa. Samoin käymme Irish house partyissa.
- ...joo
se joka haluaa tietää kirjoitti:
Menen itse 19.4 eli ylihuomenna ja panimossa ja katetraalissa käydään ja muuallakin,hotellimme on temple barin alueella jossain 3 tähden hotellissa. Samoin käymme Irish house partyissa.
Siinä sitä jo Irlantia näkeekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2392719- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 41827
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238815- 128806