Vaikuttaa siltä että senikissä on vikaa jossain puolista (nykimistä tietyillä kierroksilla, nykiminen kiihdytettäessä ei ole säännöllistä, enemmänkin poikkeus).
Onkohan mitään keinoa saada paikannettua mikä neljästä puolasta on se joka on alkanut piiputtamaan, kun se ei vielä ole kokonaan lakannut toimimasta.
Onkohan ainut vaihtoehto vaihtaa kaikki 4 puolaa?
Motonetissä hinta näkyy olevan n.50e/kpl. Taitaa olla halvimmat siellä?
Scenic00/ puolavika
6
3041
Vastaukset
- ent.Scenic2000
Minulla oli aiemmin scenic vm2000 ja työtoverillani myös. Molempiin ilmaantui puolavika. Taitaa olla tyyppivika.
En osaa vaihtamisesta sanoa mitään. - Vm2001
Tyyppivikaa...auto ei pyörä koskaan tasaisesti huoltamisesta huolimatta. Mikään muu ei auta, kuin auton vaihto.Vika iskee päälle koska tahansa...ja useimmiten väärään aikaan ja sitten hinataan. Tässä sulle lohtua 87 tkm ja 8 puolaa; joten onnea vaan....multa se loppui vaihdon myötä.
Ps. Saathan sinä sen puolan vaihdettua kokeilemalla mutta sitten sinulla täytyy olla myös vikakoodinpurkaja; sillä sitten sinä reputat katsastuksessa. - raimo
Original puola maksaa 50,36
- helppo homma vaihtaa
Itsellä vaihdettu kaikki yksitellen. Kone röprottää kolmella pytyllä ja ilmassa leijuu paha haju.
Bilian huollossa sanoivat ettei testeri aina näytä monseko puola on rikki mutta kokeilemalla löytyy.
Vaihto on hellppo homma senkun ruuvat sopivalla kuusiokolo avaimella ruuvin auki ja nostat puolan ja vaihdat uuden tilalle ja testaat joko käy normaalisti.- vain
rellun vika noi puolat.Itsellä ei ole koskaan mennyt puola missään autossa ja kaikilla olen ajanut noin 200000 km viimeisten 28 vuoden aikana.On se kumma että eivät jo korjaa tuollaista vikaa.
- tavaraa
110tkm vm-01.
Kaksikeirrosta vaihdettu. Saas nähdä milloin on yhdeksännen vuoro. On jo valmiina mukana.
Helpoin tapa varmistua mikkä pytyn puola on mennyt, kun irroittaa polttoaine suuttimen liittimen. Kun käynti ei muutu niin siinähän se. Ei kannata laittaa liitintä takaisin kiinni ennen kuin puola on vaihdettu. Ei mene turhaan palamatonta bensiiniä katille asti. Vika valo syttyy aikas nopeasti (alta 50km) mutta kuittaantuu kun puola on vaihdettu ja ajotietokone tehnyt testinsä. Itselläni ajosta riippuen 100-300km jälkeen. Katsastuksessa ei ole tullut ongelmaa vikakoodeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892