Thalasso SPA Fra Mare

kokemuksia?

Onko kokemuksia tuosta Haapsalussa sijaitsevasta hotellista?

4

2580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kokemuksia

      Varasimme 4 pv paketin jo tammikuussa,johon kuului lääkärintarkastus. Sitä emme saaneet vaan lisähoitoja sai ottaa pilvin pimein. Respasta käsin hoidetaan varaukset konella. Hidasta.
      Respan tytöt nauroi, että nyt on rahastus meneillään. Vain viikon pakettilaiset saivat sen aromimudan ja lääkärin. Uusi allasosasto on siisti ja hieno. 6 erilaista saunaa. Ilmainen uinti se sauna klo 13 alkaen. Istuimme joka päivä infrapunassa sen 30 min ja sitten uimaan hoitojemme välissä. Ulkoalataassa (pieni)samanlämpöinen vesi. Kannattaa tsekkata etukäteen pakettihoidot ja lisähoidot.(ja varata mikäli mahdollista) Halusimme kokeilla kaikkea uutta. Vikan päivän aamuna menimme thai hierontaan. Ronskilan-Iita tiuskasi heti ensi ulinasta:Mitäs tulit minulle ? Kun nauroin ja sanoin haluavani vain kokeilla hän puhisi loppuajan ja lähtiessä sanoi -älä tule enää minulle ! Meitä tosinauratti ja sanoimme, bussi lähtee kohta-emme ehdi.Olimm samaan aikaan eri hoitajilla ja molemmilla sama kokemus. Muut hoitajat yliystävällisiä. Monet tuttuja vuosien takaa. Olemme ollut siellä 4 x samanlaisella paketilla-puolihoito Huom, mutta nyt tilattiin lisäruoka eli lounas, joka tarjoiltiin pöytään. Maksoimme visalla paketin ja lisähoidot heti kättelyssä. Viikossa ehtii enemmän eikä tule ahnedittua liikaa. Tiistain kaupunkikierros Kallen kanssa kandee tehdä. Kivat kävelymaastot ja huom huumori pintaan. Menimme alkuasukasbussilla lat 10 e matka.

      • matkalle menevä

        Olen menossa kylpylään kesäkuussa viikonlopuksi. Hoitoja olen varannut joitakin, mutta tarkoitus on myös tutustua Haapsaluun - ei vain kylpylään. Hyviä vinkkejä sain viestistäsi. Aurinkoista kevättä.


    • Anonyymi

      Mukava pieni ja kodikas!
      Saunat ja altaat👍
      Siivouksessa parantamisen varaa,
      kakkoskerroksen huoneissa hämähäkin verkkoa ja parveke likainen!
      Aamiainen hyvä!
      Yleisarvosana 8

    • Anonyymi

      Onkohan Iita vielä hommissa, haluaisin kokea tuon käsittelyn.
      Van taim in joor laivf !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe