Onko kenelläkään tietoa tämän vuoden draft arvonnasta,että tuleeko sitä edes? Ja mitä mieltä ootte tästä uudesta tyylistä,että jokainen brand osallistuu PPV;hen jollakin matsilla? Tämmöinen periaate on tainnu olla joskus 2001 ja 2002 vuosina.
(Draft 2007) + PPV
3
278
Vastaukset
- Striper
En tiedä Draftista, mutta siirtoja tullaan näkemään. Todennäköisesti ainakin Benoit siirtyy Raw´hon.
- The_Hitman
on vähän 50/60 fiilikset uudesta PPV-järjestelyistä. Onhan se toisaalta hyvää, että ne yrittää tehdä niistä "turhista" PPV mielenkiintoisempia tunkemalla sinne kaikki ME-miehet. Toisaalta, juuri se, että ne on nyt täynnä ME-miehiä mid ja undercardille ei jää paljon tilaa.
- Badass
The_Hitman kirjoitti:
on vähän 50/60 fiilikset uudesta PPV-järjestelyistä. Onhan se toisaalta hyvää, että ne yrittää tehdä niistä "turhista" PPV mielenkiintoisempia tunkemalla sinne kaikki ME-miehet. Toisaalta, juuri se, että ne on nyt täynnä ME-miehiä mid ja undercardille ei jää paljon tilaa.
Toisaalta, kyllähän näistä uudistuksista huomaa että Vince haluaa vanhat Attitude-ajat takaisin, sillä juurihan BoD ja DX tuotiin takaisin, kohta kenties nWo? Minusta tämä uudistus on ainakin hyvä, vaikka cardeissa onkin vain ME-painijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211