Kauanko kestää kun valtiokonttorin maksama korvaus on tilillä siis hakemuksen käsittelyaika onko kellään kokemusta?
valtiokonttori
5
885
Vastaukset
- vuosi....
tuttavat saaneet korvaukset vajaassa vuodessa, joku saanut 3kk, riippuu ihan käsittelijän mielialasta....
- okonttori
Olen myös saamassa rahaa valtiokonttorista, soitin ja käsittelyaika on noin vuosi, sanoivat että voi tulla aikaisemminkin, nyt olen odottanut 10 kk.Kohta nakki napsahtaa....Odottele vaan, tulevat ajallaan.
- rikoksen uhri
okonttori kirjoitti:
Olen myös saamassa rahaa valtiokonttorista, soitin ja käsittelyaika on noin vuosi, sanoivat että voi tulla aikaisemminkin, nyt olen odottanut 10 kk.Kohta nakki napsahtaa....Odottele vaan, tulevat ajallaan.
ja en saanu latiakaan. mua pahoinpideltiin aika lailla, naama oli ihan sininen ja leukaluut reistailee edelleenkin välistä siitä, valtion konttori oli sitä mieltä ettei ollut tarpeeksi todisteita pahoinpitelystä (olin rikosilmoituksen tehny ja olin lekurilla käyny) ja tuhoutunu omaisuus kuitattu myös kyttiksessä.
heidän mielestä mun olisi varmaankin pitänyt kysyä tekijän puhelinnumeroa, nimeä ja sotua että saisin rahaa. mainittakoon vielä että tekijä oli mies ja minä nainen.
- muistaa tämä
Valtiokonttorin maksamia rikos ym korvauksia EI VOUTI PYSTY VIEMÄÄN.
- Anonyymi
Valtionkonttorin on todella nopea lähettämään laskun vakuutuksen maksamattomuudesta?
Meidän kohdalla kaikki vakuutukset oli maksettu ajallaan ja siitä oli maksutositteet. Vakuutusmaksuista vakuutusyritys ei ollut tehnyt lain mukaista ilmoitusta valtionkonttorille maksujen suorittamisesta??. Emme tietenkään joutuneet maksamaan mutta on se erikoista että vakuutusyritys Tapiola huolimattomuudesta oletti valtionkonttori ettei vakuutus maksuja työntekijästä ole maksettu ??
Jos olisimme olleet matkalla tai muu poissa olo olisi tilanne voinnit päättyä paljon ikävämpään loppu tulokseen ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728