Kauanko kestää kun valtiokonttorin maksama korvaus on tilillä siis hakemuksen käsittelyaika onko kellään kokemusta?
valtiokonttori
5
810
Vastaukset
- vuosi....
tuttavat saaneet korvaukset vajaassa vuodessa, joku saanut 3kk, riippuu ihan käsittelijän mielialasta....
- okonttori
Olen myös saamassa rahaa valtiokonttorista, soitin ja käsittelyaika on noin vuosi, sanoivat että voi tulla aikaisemminkin, nyt olen odottanut 10 kk.Kohta nakki napsahtaa....Odottele vaan, tulevat ajallaan.
- rikoksen uhri
okonttori kirjoitti:
Olen myös saamassa rahaa valtiokonttorista, soitin ja käsittelyaika on noin vuosi, sanoivat että voi tulla aikaisemminkin, nyt olen odottanut 10 kk.Kohta nakki napsahtaa....Odottele vaan, tulevat ajallaan.
ja en saanu latiakaan. mua pahoinpideltiin aika lailla, naama oli ihan sininen ja leukaluut reistailee edelleenkin välistä siitä, valtion konttori oli sitä mieltä ettei ollut tarpeeksi todisteita pahoinpitelystä (olin rikosilmoituksen tehny ja olin lekurilla käyny) ja tuhoutunu omaisuus kuitattu myös kyttiksessä.
heidän mielestä mun olisi varmaankin pitänyt kysyä tekijän puhelinnumeroa, nimeä ja sotua että saisin rahaa. mainittakoon vielä että tekijä oli mies ja minä nainen.
- muistaa tämä
Valtiokonttorin maksamia rikos ym korvauksia EI VOUTI PYSTY VIEMÄÄN.
- Anonyymi
Valtionkonttorin on todella nopea lähettämään laskun vakuutuksen maksamattomuudesta?
Meidän kohdalla kaikki vakuutukset oli maksettu ajallaan ja siitä oli maksutositteet. Vakuutusmaksuista vakuutusyritys ei ollut tehnyt lain mukaista ilmoitusta valtionkonttorille maksujen suorittamisesta??. Emme tietenkään joutuneet maksamaan mutta on se erikoista että vakuutusyritys Tapiola huolimattomuudesta oletti valtionkonttori ettei vakuutus maksuja työntekijästä ole maksettu ??
Jos olisimme olleet matkalla tai muu poissa olo olisi tilanne voinnit päättyä paljon ikävämpään loppu tulokseen ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821490- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151098
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886