Neuvolassa meinasi, että voisin ottaa miehen matkaan np-ultraan. Oletteko muut ottaneet?
Mies matkaan?
9
723
Vastaukset
- mariah 27+0
tottakai otat miehesi mukaan ensimmäiseen ultraan, itselläni on ollut molemmissa ultrissa mies mukana. sitä kokemusta ei voi sanoin kertoa kun näkee oman pienokaisen:) onnea odotukseen
- Hopeso
Jep kiitti...Joku vaan mulle sitä asiaa ihmetteli niin tuli vaan sellanen olo, et oonko yli-innokas jos otan miehenkin matkaan. Tuntuu tosiaan, et haluan ottaa miehen matkaan, et sillekki konkretisoituu tää homma :)
Mulla ei ollut mies mukana kun neuvolassa sanottiin että tutkimus tehdään alakautta ja se "jännitti" miestäni. Harmi juttu ettei tullut, sillä tutkimus tehtiinkin vatsan päältä... Silloin viikkoja kuukautisista laskettuna 12 4, mutta ultran mukaan 11 5.
- juuhtoki
Joo tietty mies mukaan kaikkiin ultriin! Muuten en neuvolaan jaksanut miestä raahata, mutta noihin ehdottomasti. Olihan se molemmille kiva nähdä se pienokainen heilumassa masussa.
- öööööö
mies mukaan vain ultraan yhteinen asiahan se on itseltäni ulraa yritettiin vatsan päältä mut otettiin myös alakautta ku sillon näky paremmin ja saatiin selvemmät kuvatki ja onhan miehesi paikatki nähnyt useaan kertaan:9
- osaksi aikaa
Mulle sanottiin paperilla että np-ultra tehdään emättimen kautta, mutta kun soitin Naistenklinikalle niin sanoivat että lopuksi katsotaan myös vatsan läpi, ja miehen voi pyytää sisään vasta siinä vaiheessa, jos tuntuu jotenkin kiusalliselta siinä ekassa vaiheessa. Tein näin (häveliäs kun olen) ja sikiö näkyi itse asiassa paremmin vatsan läpi, joten mieskin oli tosi tyytyväinen järjestelyyn.
- Hopeso
Kiitoksia vastauksista...luulisinpa, että meitä ei haittaa vaikka tehtäisiinkin alakautta. Eiköhän se mies jo tosiaan ole nähnyt alapään aikasemminkin jos lapsi ollaan saatu aikaseks, heh :)Hyvää odotusta kaikille ja jännittää kyllä jo kovasti tuo ultra ku jotenkin vielä sellanen fiilis, et jos siel ei olekaan mitään lasta?!? Onhan sekin toki mahdollista.
- mies mukaan:)
Meillä on ollut mukana joka ultrassa ja neuvolakäynneillä,yhtä lukuun ottamatta. Ja kovasti on tykännyt. Ja minusta tietty ollut mukavaa kun mies täysillä mukana:)
meillä ainakin on mies tulossa mukaan... On kuitenkin molemmille ensimmäinen lapsi niin on siitä niin innoissaan että ei laittanut yhtään vastaan kun kysyin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli379291"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn323841Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi812419Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1262396Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392034Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on251935Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151590Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.321411- 711247
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1711038