Miniristeilyllä valokuvaus?

tietämätönn

En saanut tuossa yhdessä ketjussa tähän vastausta, joten kysyn uudestaan, eli.. Otetaanko turku-tukholma-turku miniristeilyillä kuvia sisääntullessa?

12

893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siljak

      otetaan kuvia sisään tullessa

      • tietämätönn

        Okei kiitos. viking linen risteilystä oli siis kyse.


      • sen verran uuno,
        tietämätönn kirjoitti:

        Okei kiitos. viking linen risteilystä oli siis kyse.

        ettet ymmärtänyt kun vastattiin siellä jo täysin selvästi.


      • siljak
        tietämätönn kirjoitti:

        Okei kiitos. viking linen risteilystä oli siis kyse.

        Siitä en tiedä, kuvataanko vikingin laivaan menijät, mut siljal kyllä


      • tietämätön - paluu
        sen verran uuno, kirjoitti:

        ettet ymmärtänyt kun vastattiin siellä jo täysin selvästi.

        emmää sitä valokuvaakaan oikein tiijä mikä se on mutta kaveri käski kysyä siun horoskooppii jos vaikka ne sielä lauvalla kysysikin miulta mikä miun sellanen on


      • ei ainakaan
        siljak kirjoitti:

        Siitä en tiedä, kuvataanko vikingin laivaan menijät, mut siljal kyllä

        kuvata.


      • kannata ottaa jos
        ei ainakaan kirjoitti:

        kuvata.

        kukaan (harva) osta niitä, nostavat vain kustannuksia.
        Isabellaan mennessäkin taannoin otettu.


      • Bile-75
        kannata ottaa jos kirjoitti:

        kukaan (harva) osta niitä, nostavat vain kustannuksia.
        Isabellaan mennessäkin taannoin otettu.

        Siljalla kuvataan, Vikingillä ei.


      • sielläkään
        Bile-75 kirjoitti:

        Siljalla kuvataan, Vikingillä ei.

        Tallinkin aluksilla kauaa ottane,
        kunhan huomaavat mitä turhia
        kustannuksia siitä koituu.
        Tallinkin on pakko karsia turhat pois.


      • Deipyle
        sielläkään kirjoitti:

        Tallinkin aluksilla kauaa ottane,
        kunhan huomaavat mitä turhia
        kustannuksia siitä koituu.
        Tallinkin on pakko karsia turhat pois.

        huomioon kuvien hinnan, tuskin on kovin "turhaa" touhua. Ja ulkoistettuhan se kuvaus(-kin) on, joten Tallink lienee tyytyväinen vuokraan jonka kuvaajalta saa.

        Ihmettelen hieman kun täällä niin kovasti ennustellaan Tallinkin alasmenoa, muualla siitä en ole nähnyt juttuja. Päinvastoin, Tallink Siljahan katsoo kovasti eteenpäin, tuulettaa vuosikausiksi paikoilleen pölyyntyneitä (vrt. Club Silja) risteilytunnelmia ja tuo mukaan uusia ideoita (esim. spa-kylpylähoidot, jotka ovat nyt kovasti "in" maissa; Viikkari ei kai ole vaivautunut uudistuksiin, vai kuinka..)

        No jaa, en kyllä ole niitä risteilijöitä jotka nauttivat "vanhan ajan risteilytunnelmasta", joten en vielä leikkaa kantiskorttia kahtia vaan odota aurinkoista hauskaa kesäristeilyä Symphonylla:D


    • Anonyymi

      Mistä oletat niiden kuvien ilmaantuvan infokannen telineisiin ostettaviksi?
      Juma, kuinka kukaan voi olla noin täysi tampio!

    • Anonyymi

      Terve. Pääni on niin turtunut puhki, ja ajatukseni on niin jumissa, että pakko purkaa tätä kaameaa olo johonkin.

      Eli olen 20-vuotias miehenalku, ja seurustelin itseäni vuotta nuoremman, aivan mahtavan ihmisen kanssa.

      Suhteemme alkaessa olin 16, ja hän 15, joten olemme todellakin olleet suhteessa koko nuoruutemme. Tämän vuoden helmikuussa sain "vahingossa" selville, että minun tyttöystäväni olikin jättänyt minulle vähän asioita kertomatta. Hänelle oli hänen erittäin hyvä miespuolinen kaveri kertonut ihastuksensa häneen. Kaiken kukkuraksi tyttöystäväni tunsi kovaa ihastusta myös häneen, mutta vannoi, että rakastaa minua, eikä voisi harkitakaan jättämistä.

      No, suhteemme lähti kuitenkin toimimaan hyvin, ja pääsiäinen oli aivan mahtavaa aikaa, vietimme vain kahdestaan aikaa arkisissa puuhissa, ja kumpikin nautti, sen huomasi. Viikko tämän jälkeen, meille tuli kumminkin sanaharkka, jonka jälkeen tyttöystävi olikin sitä mieltä, että tauko olisi nyt hyvä ratkaisu. Itse siitä suivaantuneena sitten lähdin baariin, mutta tajusin seuraavana aamuna että en todellakaan halua menettää ko. henkilöä. Nyt erosta on vajaa viikko, ja olen joka päivä kertonut hänelle että haluaisin palata yhteen, ja yrittää vielä tosissaan.

      Kumminkin, hän vaan sanoo tarvitsevansa aikaa miettiä, eikä ole valmis vielä yrittämään, kun ei ole varma tunteistaan. Rakastaa hän kuulemma vielä kovasti minua.

      Tänään sitten aamulla soitin heti hänelle, kun en vaan pystynyt olemaan sitä tekemättä, hän sanoi edelleen tarvitsevansa aikaa. Sanoi ajattelevansa minua paljon, ja sanoi että on ajatellut "ihastustansa" paljon vähemmän, kuin aikoihin. Ei kuulemma nyt jaksa kiinnostaa sen ajattelu. Hän sanoo, että tämä ei välttämättä ole lopullista, mutta haluaa olla nyt sitä aikaa.

      Miten osaisin antaa hänelle aikaa? Entä jos tauko jääkin lopullisesti, miten pääsen tästä ikinä yli. Minun ei tällä hetkellä ainakaan tee mieli koskeakaan vieraisiin naisiin. On vaan niin väsynyt olo, eikä mikään kiinnosta.

      Auttakaa joku...?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe