Miniristeilyllä valokuvaus?

tietämätönn

En saanut tuossa yhdessä ketjussa tähän vastausta, joten kysyn uudestaan, eli.. Otetaanko turku-tukholma-turku miniristeilyillä kuvia sisääntullessa?

12

913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siljak

otetaan kuvia sisään tullessa

• tietämätönn

Okei kiitos. viking linen risteilystä oli siis kyse.

• sen verran uuno,
        tietämätönn kirjoitti:

ettet ymmärtänyt kun vastattiin siellä jo täysin selvästi.

• siljak
        tietämätönn kirjoitti:

Siitä en tiedä, kuvataanko vikingin laivaan menijät, mut siljal kyllä

• tietämätön - paluu
        sen verran uuno, kirjoitti:

ettet ymmärtänyt kun vastattiin siellä jo täysin selvästi.

emmää sitä valokuvaakaan oikein tiijä mikä se on mutta kaveri käski kysyä siun horoskooppii jos vaikka ne sielä lauvalla kysysikin miulta mikä miun sellanen on

• ei ainakaan
        siljak kirjoitti:

Siitä en tiedä, kuvataanko vikingin laivaan menijät, mut siljal kyllä

kuvata.

• kannata ottaa jos
        ei ainakaan kirjoitti:

kuvata.

kukaan (harva) osta niitä, nostavat vain kustannuksia.
        Isabellaan mennessäkin taannoin otettu.

• Bile-75
        kannata ottaa jos kirjoitti:

kukaan (harva) osta niitä, nostavat vain kustannuksia.
        Isabellaan mennessäkin taannoin otettu.

Siljalla kuvataan, Vikingillä ei.

• sielläkään
        Bile-75 kirjoitti:

Siljalla kuvataan, Vikingillä ei.

Tallinkin aluksilla kauaa ottane,
        kunhan huomaavat mitä turhia
        kustannuksia siitä koituu.
        Tallinkin on pakko karsia turhat pois.

• Deipyle
        sielläkään kirjoitti:

Tallinkin aluksilla kauaa ottane,
        kunhan huomaavat mitä turhia
        kustannuksia siitä koituu.
        Tallinkin on pakko karsia turhat pois.

huomioon kuvien hinnan, tuskin on kovin "turhaa" touhua. Ja ulkoistettuhan se kuvaus(-kin) on, joten Tallink lienee tyytyväinen vuokraan jonka kuvaajalta saa.

Ihmettelen hieman kun täällä niin kovasti ennustellaan Tallinkin alasmenoa, muualla siitä en ole nähnyt juttuja. Päinvastoin, Tallink Siljahan katsoo kovasti eteenpäin, tuulettaa vuosikausiksi paikoilleen pölyyntyneitä (vrt. Club Silja) risteilytunnelmia ja tuo mukaan uusia ideoita (esim. spa-kylpylähoidot, jotka ovat nyt kovasti "in" maissa; Viikkari ei kai ole vaivautunut uudistuksiin, vai kuinka..)

No jaa, en kyllä ole niitä risteilijöitä jotka nauttivat "vanhan ajan risteilytunnelmasta", joten en vielä leikkaa kantiskorttia kahtia vaan odota aurinkoista hauskaa kesäristeilyä Symphonylla:D

• Anonyymi

Mistä oletat niiden kuvien ilmaantuvan infokannen telineisiin ostettaviksi?
      Juma, kuinka kukaan voi olla noin täysi tampio!

• Anonyymi

Terve. Pääni on niin turtunut puhki, ja ajatukseni on niin jumissa, että pakko purkaa tätä kaameaa olo johonkin.

Eli olen 20-vuotias miehenalku, ja seurustelin itseäni vuotta nuoremman, aivan mahtavan ihmisen kanssa.

Suhteemme alkaessa olin 16, ja hän 15, joten olemme todellakin olleet suhteessa koko nuoruutemme. Tämän vuoden helmikuussa sain "vahingossa" selville, että minun tyttöystäväni olikin jättänyt minulle vähän asioita kertomatta. Hänelle oli hänen erittäin hyvä miespuolinen kaveri kertonut ihastuksensa häneen. Kaiken kukkuraksi tyttöystäväni tunsi kovaa ihastusta myös häneen, mutta vannoi, että rakastaa minua, eikä voisi harkitakaan jättämistä.

No, suhteemme lähti kuitenkin toimimaan hyvin, ja pääsiäinen oli aivan mahtavaa aikaa, vietimme vain kahdestaan aikaa arkisissa puuhissa, ja kumpikin nautti, sen huomasi. Viikko tämän jälkeen, meille tuli kumminkin sanaharkka, jonka jälkeen tyttöystävi olikin sitä mieltä, että tauko olisi nyt hyvä ratkaisu. Itse siitä suivaantuneena sitten lähdin baariin, mutta tajusin seuraavana aamuna että en todellakaan halua menettää ko. henkilöä. Nyt erosta on vajaa viikko, ja olen joka päivä kertonut hänelle että haluaisin palata yhteen, ja yrittää vielä tosissaan.

Kumminkin, hän vaan sanoo tarvitsevansa aikaa miettiä, eikä ole valmis vielä yrittämään, kun ei ole varma tunteistaan. Rakastaa hän kuulemma vielä kovasti minua.

Tänään sitten aamulla soitin heti hänelle, kun en vaan pystynyt olemaan sitä tekemättä, hän sanoi edelleen tarvitsevansa aikaa. Sanoi ajattelevansa minua paljon, ja sanoi että on ajatellut "ihastustansa" paljon vähemmän, kuin aikoihin. Ei kuulemma nyt jaksa kiinnostaa sen ajattelu. Hän sanoo, että tämä ei välttämättä ole lopullista, mutta haluaa olla nyt sitä aikaa.

Miten osaisin antaa hänelle aikaa? Entä jos tauko jääkin lopullisesti, miten pääsen tästä ikinä yli. Minun ei tällä hetkellä ainakaan tee mieli koskeakaan vieraisiin naisiin. On vaan niin väsynyt olo, eikä mikään kiinnosta.

Auttakaa joku...?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe