aika...

yleistämistä toi...

kun haukutte vaakamiehiä täällä. kyllä niitä pettureita löytyy joka horoskooppimerkistä, ettekö sitä tajua? ja sitäpaitsi horoskooppien lukeminen ja niiden mukaan eläminen on saatananpalvontaa monien mielestä.itse olen vaaka ja kumppanini on myös vaaka ja me olemme rehellisiä toisillemme, luotettavampaa kumppania en ole löytänyt mistään kuin tää minun nykyinen kultani. ei kaikki ihmiset yksinkertaisesti sovi toisilleen, täytyy olla kemiat kohdallaan ja jos ei ole niin turha suhteessa on roikkua jos toinen pettää tai suhde on muuten epätoivoinen.
ei se ole horoskoopista kiinni onko ihminen luotettava vai ei, kyllä se on ihan ihmisen luonteesta ja siitä esim. että miten hyvin on lapsena opetettu rehellisyyttä jne...me ollaan onnellisesti yhdessä, vaaka ja vaaka, suosittelen teillekin aikuismaista rakkautta, ilman rajoja, toisen kunnioittamista ja toisen vapauden kunnioittamista. ei ketään voi sitoa tai omistaa, se lukee suomen perustuslaissakin. varmaan tulee jotain kommentteja taas et "vittu mitä paskaa, olet väärässä jne..."ihan sama mitä kommentoitte, mut noin se vaan menee.

6

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-e-r-i

      Olet oikeassa, mutta samalla korostat sitä, kuinka sinä ja kumppanisi olette vaakoja - huvittavaa sinänsä, koska se kertoo, että uskot itse horoskooppeihin :)

      Olen neitsyt ja mieheni on vaaka. Mieheni on ailahtelevainen ja joskus tästä syystä hankala, mutta rehellinen ja suora hän myös on, ja niin olen minäkin (neitsyt). Me kunnoitamme toisiamme tästä syystä, koska voimme puhua kaikesta (ja puhummekin koko ajan :) Välillämme ei ole mitään "pelejä" emmekä kumpikaan kaipaa mitään ylimääräsitä dramatiikkaa suhteeseemme.

    • Erään vaakasen kans ollut

      Mistä mahtaa johtua, että juuri niitä vaakoja haukutaan? Vaakoja on monia, mutta kerroppas, miksi niitä juuri täällä mollataan?! Onhan siihen jokin syy oltava! Ei kaikki tietenkään ole sellaisia kun täällä vaitetään, mutta kuten näet, niin aivan liian moni on joutunut pettymään, niin myös minä ja liian moni on täällä kertonut kokemuksiaan vaa'asta ja aika usein väitteissä on samoja piirteitä, joten ei se ihan yleistämistäkään voi olla!

      • kaurisss

        lue vaikka muiden merkkien palstoja, yhtä paljon siel haukutaan, kaurista, kaloja, oinasta jne. Varmasti jotkut piirteet riippuvat horoskooppimerkistä, mutta tosiaan rehellisyys ja luotettavuus riippuu ihan ihmisestä, luonteesta ja esim. juuri kasvatuksesta ..


      • täällä

        mollatan siksi, että ollaan vaakojen palstalla, niin kun ylläkirjoittajakin sanoi. Ja eihän se toki ihan yleistämistäkään ole kun pieni prosentti koko väestöstä valittaa vaakojen huonoista puolista suomi24 yhdellä sivulla :)) Hanki aivot.


      • waagaa sen olla pitää
        täällä kirjoitti:

        mollatan siksi, että ollaan vaakojen palstalla, niin kun ylläkirjoittajakin sanoi. Ja eihän se toki ihan yleistämistäkään ole kun pieni prosentti koko väestöstä valittaa vaakojen huonoista puolista suomi24 yhdellä sivulla :)) Hanki aivot.

        päivä vai?


    • Piipaaaaaa

      Tottahan se on, että jokainen vaaka ei voi olla samanlainen. Mut en mä sitä usko, et vaaka tahallaan ainakaan ketään satuttaa, eikös se oo monista horoskooppikirjoista luettu, että vaaka on tähtimerkeistä se joka ottaa muut huomioon yms yms. Mutta kuten sanottu, ei voi luottaa síihen, että vaaka eläisi sen mukaan, mitä on kirjoitettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe