Muijat

Ei...

...pärjää magassa,koska ne on heikkoja.Eikä ne osaa matsata.

16

4041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

      Siinä tapauksessa krav maga on epäonnistunut lajina. Tietääkseni sen kunnianhimoisena tarkoituksena on olla toimiva itsepuolustuslaji joka antaa hyvinkin erilaisille ihmisille mahdollisuuksia puolustaa itseään.

    • nainen KM

      ...Haluat naisena saada vastaväitteitä, jotta uskallat aloittaa harrastuksen?

    • luullu

      että magassa on ideana selviytyminen eikä matsaaminen. Ja aika kökkö laji jos tekniikka on kokonaan korvattu koolla ja lihasvoimalla.

    • KM aktiivi harrastaja

      Muijat salille vain, ei tarvitse olla yhtä vahva kuin mies jos tietää mitä tekee, Krav Magassa sen huomaa. Suurin osa tapahtuu korvien välissä. Muutenkin jokaisen naisen tulisi osata puolustaa itseään kaiken maailman sekopäitten takia.

    • siinä taas

      oikea mies!!!!!!!! JIHUU!!!!!!! Eiköhän mulla ole ihan oikea oikeus oppia puolustaan itteäni jos joku hullu käy kimppuun. Oisit nyt vaan iloinen että naisetkin käy treeneissä. Kyllä myös matsaan miesten kanssa treenissä. Älähän nyt hei viitti.......

    • "Hyvä jätkä"

      Tuollaisia yleistyksiä sitä on saanut kuulla ennenkin. Ja sekin on koettu, että monella miehellä ottaa luonnon päälle kun häviää "muijalle". Hyvän itsetunnon omaavat miehet saattaa sanoa matsin jälkeen, että sä vedit hyvin. Ei tarvii keksiä tekosyitä, miksi ei matsi teki tiukkaa...

    • Nimetön

      kuinka yllättävää. Jälleen on löytynyt uusi yökastelija laittelemaan provoja tänne. On se kiva että maailmasta ei jälkeenjääneet lopu, tuntee itsensä niin paljon paremmaksi ihmiseksi:)

    • mutta vastaan silti.

      Jätetään alasuojat pois treeneistä, niin alkaa kokosuhde tasoittumaan. ;)

      • Täysinpalvellut

        Kyllä naistakin voi iskeä alas. Juuri itse Israelin kamppailuoppiteksteissä on todettu tämä asia. Ja miehen hyökkäykset ovat paljon kovempia ja nopeampia,joten mikä tasoitus se on? Kiveksille iskeminen on ainoastaan yksi harvoja tekniikoita joiden keskivertonainen voi edes toivoa toimivan tyydyttävästi,siinä missä mies pystyy saamaan ainakin lähes saman vaikutuksen aikaan lyömällä/potkaisemalla/vääntämällä melkein minne tahansa naisen vartaloon.


      • Satunnainen lukija
        Täysinpalvellut kirjoitti:

        Kyllä naistakin voi iskeä alas. Juuri itse Israelin kamppailuoppiteksteissä on todettu tämä asia. Ja miehen hyökkäykset ovat paljon kovempia ja nopeampia,joten mikä tasoitus se on? Kiveksille iskeminen on ainoastaan yksi harvoja tekniikoita joiden keskivertonainen voi edes toivoa toimivan tyydyttävästi,siinä missä mies pystyy saamaan ainakin lähes saman vaikutuksen aikaan lyömällä/potkaisemalla/vääntämällä melkein minne tahansa naisen vartaloon.

        Tuossako sitten on jotain ylpeiltävää? En muuten usko että normaalikokoisen treenaamattoman miehen ja naisen välinen suhde taistelutilanteessa on noin suuri, etteikö nainen pysty muuten mitään vahinkoa saamaan aikaan kuin navan alle potkaisemalla, vaikka miehet toki fyysisesti ovatkin vahvempia.


      • Täysinpalvellut
        Satunnainen lukija kirjoitti:

        Tuossako sitten on jotain ylpeiltävää? En muuten usko että normaalikokoisen treenaamattoman miehen ja naisen välinen suhde taistelutilanteessa on noin suuri, etteikö nainen pysty muuten mitään vahinkoa saamaan aikaan kuin navan alle potkaisemalla, vaikka miehet toki fyysisesti ovatkin vahvempia.

        En väitä että on ylpeiltävää,haluan vain koko totuuden tulevan julki,eikä se mielestäni läheskään aina tule näissä keskusteluissa, vaan miesten heikkouksia saadaan ilkkua ja naisten heikkouksia vähätellä ja vahvuuksia liioitella ?jotta naisille/tytöille tulisi parempi olo? ja ehkä monia ihmisiä myös ujostuttaa puhua naiskehosta tässä kontekstissa.

        Ja sanoin että todennäköisesti tehokkaat konstit ovat melko vähissä,en että se olisi ainut. On myös muita tekniikoita jotka ovat yhtä kivuliaita tai vielä vaarallisempia mutta laiskuudesta,tekniikoiden vaikeudesta tai miesvihasta johtuen niistä ei kuule läheskään yhtä paljon.


    • vaan sullekin
    • ......

      et suinkaan yleistä ko. kommenttiasi kaikkiin naisiin?HAHHAHAH!!

      • taas yleistää

        Itse olen harrastanut Krav Magaa jo kauan ja voin kokemuksesta sanoa, että miehistä löytyy kyllä niitä vahvempia ja isompia mutta suurin osa on samaa tasoa siinä missä naisetkin. Omissa treeneissä on käynyt useampikin vässykkä mies, joista kukaan ei varmasti pärjäis normaalikokoista lajia harrastanutta naista vastaan. Tässä on taas kyse näistä ennakkoluuloista.. Video, minkä joku oli laittanu kuvastaa aika hyvin kuinka nainen voi tehdä muutakin kun vaan potkia kiville.


      • Multitabs
        taas yleistää kirjoitti:

        Itse olen harrastanut Krav Magaa jo kauan ja voin kokemuksesta sanoa, että miehistä löytyy kyllä niitä vahvempia ja isompia mutta suurin osa on samaa tasoa siinä missä naisetkin. Omissa treeneissä on käynyt useampikin vässykkä mies, joista kukaan ei varmasti pärjäis normaalikokoista lajia harrastanutta naista vastaan. Tässä on taas kyse näistä ennakkoluuloista.. Video, minkä joku oli laittanu kuvastaa aika hyvin kuinka nainen voi tehdä muutakin kun vaan potkia kiville.

        "Itse olen harrastanut Krav Magaa jo kauan ja voin kokemuksesta sanoa, että miehistä löytyy kyllä niitä vahvempia ja isompia"

        Oikeammin sanottuna "miehet ovat niitä vahvempia ja isompia". Tietysti aina jossain on joku poikkeus. Sinun tekstisi vain on muotoiltu siten kuin kokisit etteivät kaikki tai melkein kaikki miehet ole isompia ja vahvempia,vaan vain osa. Vaikka jonkun ip-lajin treenaajat eivät välttämättä kuvasta populaatiota yleensä,uskomus olisi silti väärä. Haluaisin nähdä yhdenkin esimerkin maailmalta sellaisesta seurasta jossa naiset ja miehet olisivat fyysisesti samoilla lähtöviivoilla suurimmaksi osaksi. Vaan tosiasia on että ainakin suurimmaksi osaksi miehillä on suuremmat voimat,nopeus,kestävyys,ulottuvuus,korkeampi kipukynnys,kovempi (tällejä paremmin kestävä) ruumis,terävempi motoriikka (ehkä) ja väkivaltatilanteisiin tyynemmin reagoiva pää. Liekkö sinulla jotain todisteita siitä että nämä "vässykkä miehet" eivät pärjäisi heikommalle,eli tavalliselle naiselle?
        Jos nämä naiset ovat niin vahvoja että pärjäävät oikein vässykkä miehelle, miksihän he ovat tunneilla?


      • aletaan
        Multitabs kirjoitti:

        "Itse olen harrastanut Krav Magaa jo kauan ja voin kokemuksesta sanoa, että miehistä löytyy kyllä niitä vahvempia ja isompia"

        Oikeammin sanottuna "miehet ovat niitä vahvempia ja isompia". Tietysti aina jossain on joku poikkeus. Sinun tekstisi vain on muotoiltu siten kuin kokisit etteivät kaikki tai melkein kaikki miehet ole isompia ja vahvempia,vaan vain osa. Vaikka jonkun ip-lajin treenaajat eivät välttämättä kuvasta populaatiota yleensä,uskomus olisi silti väärä. Haluaisin nähdä yhdenkin esimerkin maailmalta sellaisesta seurasta jossa naiset ja miehet olisivat fyysisesti samoilla lähtöviivoilla suurimmaksi osaksi. Vaan tosiasia on että ainakin suurimmaksi osaksi miehillä on suuremmat voimat,nopeus,kestävyys,ulottuvuus,korkeampi kipukynnys,kovempi (tällejä paremmin kestävä) ruumis,terävempi motoriikka (ehkä) ja väkivaltatilanteisiin tyynemmin reagoiva pää. Liekkö sinulla jotain todisteita siitä että nämä "vässykkä miehet" eivät pärjäisi heikommalle,eli tavalliselle naiselle?
        Jos nämä naiset ovat niin vahvoja että pärjäävät oikein vässykkä miehelle, miksihän he ovat tunneilla?

        Niin naisten vahvuuksia ovat notkeus, ketteryys, nopeus ja tarkempi motoriikka. Ja miehillä suhteessa suurempi lihasmassa, paino ja koko.
        Kipukynnys, ulottuvuus, kestävyys yms. eivät ole sukupuoleen sidonnaisia. Vaan ne riippuvat täysin yksilöllisistä ominaisuuksista.(vanha vitsihän se kyllä on, että jos miehet synnyttäisivät lisääntyminen loppuisi siihen) Mies ei ole automaattisesti parempikuntoinen kuin nainen. Se riippuu täysin siitä paljonko treenaa.
        Kannattaisi muuten varmaan vähän paremmin perehtyä naisten ja miesten eroihin ihan biologian näkökulmasta ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe