Hartola

apuaaa

Hartola nuorten narkkareitten ja juoppojen pesäpaikka.Henkensä kaupalla täällä ollaan varsinkin me kunnolliset älyköt.

51

6590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pena Naumanen

      Hartolaan on suunnitteilla mahdottomia kiemuroita, olen hankkeen toteuttaja. Nimeni on Piki Naumanen. Meinaamme esim. vetaa ne Pepin ja Sipin asuntovaunut Sysmaan Uotin eteen, jotta paasen nielasemaan sahtikanikan vaunussa, kun menen Sysman-vierailulle. Pekko jaa Hardendaaliin koska ei sita voi samaan paikkaan Pepin kanssa tunkea, harmittaa kun Pekolla ei ole enaa muuta asuntoa kuin teltta, siitakin meni kannissaan puremaan narut poikki. Pekko kai pystyttaa telttansa Aurinkorannalle tai markkinakentalle. Toivottavasti Lukkarin Seija vippaa sille rahaa uusiin teltan naruihin, tai et Pekko sais ne Kiurulta piikkiin.

      Asuntovaunut menee Tane vetamaan Mazdallaan, on siinakin hommaa.

      • Tanttu ja Janttu

        Tunnetko Pikia se on luomakunnan luoja, ja sepitius. Hartolassa omenat kasvaa talvella. Olen Keke64 ja tiedan Hartsikan asiat.


    • ja lattia

      Olet siis kunnollinen alykko? Kumman kanssa tassa on nyt sitten kunnia jutustella, Sipin vai Pepin? Myos Sepi ja Piki & Kopi ovat viksuja. Eivat alykkoja ehka kuitenkaan, kuten lajitoverinsa.

      Tassa mielessani on jo tovin soinut Kake Randelin. Siina vasta oiva kipale tuo Margarita. Tulee mieleen illanistujaiset Marttalassa, kun niita nielastiin ja kietastiin.

      Vai etta henkenne kaupalla olette siella? Taalta Puolasta on hankala kirjoittaa, kun selan takana kyttaavat Pekko, Netta ja Suvis. Kenellakohan on pisin kuono?

      • Kyxä

        Vieläkö se pirtutrokari majailee Hartolan kulmilla vai onko muuttanut rapakon toisel puolelle? TäH?


      • Perpäkytteri

        Ja lattia ei ossoo vastatatatatata...
        Suuret puheetheetheet...
        Ime elintätätätä...


    • MargaritaLukkari

      Margarita Lukkari. Huijari Tori.fi. Älkää menkö lankaan. Tili Danskebankissa.

    • jpvihkossa

      vieläkös se jp vihko pummaa rahaa hartolassa vai vieläkö on jäljellä mania niistä miljoonista jotka jo vei uskonveljiltään

      • ergqeth

        Ainakin jehovalaiset kiertävät ahkerasti ihmisten ovia koputtelemassa.


      • esrdty

        "Hartola. Sunnuntai iltana poliisipartio mittasi Kirveskosken kohdalla valtatiellä 4 henkilöautolle nopeudeksi 171 km/h nopeusrajoituksen ollessa kyseisellä tieosuudella 100 km/h. Nuorta mieskuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta."
        http://www.poliisi.fi/hame/tiedotteet/1/0/bensaa_suonissa_70545


      • tutu

        Oliko tämä se kolari, jossa auton kuljettaja menehtyi?


      • wrtqey

        Ei ollut, tämä oli ylinopeudesta kiinni jäänyt nuori mies kuten siinä viestissä lukee.


    • kinkalo

      Lieneekö uusi ilmiö, sahtikannut edellisillä sukupolvilla, mitä outoa siinä jos opit tarttuneet ja aineet vaihtuneet

    • eihörhö

      Ei ne hartolan huumehörhöt yksin hartolassa mellasta käyvät varkaissa myös naapuri kunnissa on sekin elämäntapa jolla ei pitkälle potkita linnassa ollaan kakkua lusimassa jollei kuolo korjaa !

    • Anonyymi

      Mulla on aivan kauhea kakara.
      Se juoksee kaiket yöt ulkona ja uhkailee vanhempiaan kaikin tavoin jos ei saa haluamaansa.
      Hän vähät välittää koulusta ja meillä ei ole pienintäkään tukiverkkoa.
      Joitain toimenpiteitä on kokeiltu vaan eivät toimineet. Lapsi alkoi vain voida huonommin siellä hän haluaa asua kotona jotta saa terrorisoida läheisiään ihan miten lystää.
      Kaverinsakin ovat samanlaisia.
      Hartolassa on pitkään ollut salailun ja hyssyttelyn kulttuuri vallalla. Sisäsiittoista porukkaa niin mikään ei suju missään.

      Yrittäjiä ei kiinnosta hoitaa omaa leiviskäänsä. S-kaupassa myydään energiajuomia edelleen alaikäisille ja rajoittamaton määrä. Heille on myös kerrottu että nykynuoriso kerää tupakkatumpit tuhkakupeista pihoilta mutta niiden vain annetaan olla.
      Lakkautetaanpa sitten kaikki muutkin rajoitukset turhina!
      Koulu pesee kätensä kaikesta ja ketään muutakaan ei kiinnosta. Puskaradiokin vaiennetaan. Ota Leisti tästä koppi. Me luotamme sinuun

      • Anonyymi

        Keitä perkeleitä ovat he jotka vinguttavat yömyöhällä renkaita ja ihmiset eivät saa nukkua??
        Pitää olla päässä vikaa ja paljon kun moinen toiminta jatkuu ja jatkuu..
        Poliisi sais näkyä useammin täällä kurjalassa mjutenkin.
        Nykymeiningillä ei viiti edes soittaa häkeen kun tietää että ne tulee jostain valtakunnan rajoilta tuntien kuluessa..
        Kuinka monen täytyy kuolla jotta asiat paranisi.
        Kaikki on kuin pahaa unta, kaikki menny aivan perseelleen tässä aikakaudessa.
        Mainitse yksikin parempi asia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keitä perkeleitä ovat he jotka vinguttavat yömyöhällä renkaita ja ihmiset eivät saa nukkua??
        Pitää olla päässä vikaa ja paljon kun moinen toiminta jatkuu ja jatkuu..
        Poliisi sais näkyä useammin täällä kurjalassa mjutenkin.
        Nykymeiningillä ei viiti edes soittaa häkeen kun tietää että ne tulee jostain valtakunnan rajoilta tuntien kuluessa..
        Kuinka monen täytyy kuolla jotta asiat paranisi.
        Kaikki on kuin pahaa unta, kaikki menny aivan perseelleen tässä aikakaudessa.
        Mainitse yksikin parempi asia?

        Olen rakastunut Hartolalaiseen mieheen.
        Oi ihanuus mitä elämä vielä toi.
        Merkillinen hyvin outo juonen käänne vaan 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rakastunut Hartolalaiseen mieheen.
        Oi ihanuus mitä elämä vielä toi.
        Merkillinen hyvin outo juonen käänne vaan 😄

        Pyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rakastunut Hartolalaiseen mieheen.
        Oi ihanuus mitä elämä vielä toi.
        Merkillinen hyvin outo juonen käänne vaan 😄

        Hartolan miehissä ei ole hurraamista. Jos eivät ole juoppoja niin sitten ovat väkivaltaisia tai tylsimyksiä.
        Tunnen yhden joka ei halunnut edes saada naistaan nauttimaan seksistä vaan kieltäytyi seksivälineistä vedoten kokemattomuuteensa niiden kanssa. Tyypillä oli uusi suhde vasta kehittymisvaiheessa mutta nainen sai vettä niskaan. Kaiken luuli jo nähneensä mutta näköjään sai miettiä uudestaan 😂


    • Anonyymi

      Mitenkäs Hartolan kunta palauttelee vuokravakuita ?
      Olen joskus lukenut joltain nettipalstalta että ihmisillä olisi ongelmia vuokra asuntojen kanssa kylässämme.
      Olen laittanut jo kolme sähköpostia Hedmannille aiheesta mutta vastaus viipyy..
      Sori kun laitoin tänne kyssän mutta en muutakaan areenaa löytänyt.
      En halunnut omalla naamalla kysellä fasessa.

      • Anonyymi

        Kunnalla oli outo tyyli myös sähköjen.suhteen.
        Liittymä laitettiin vuokralaisen nimiin ja ei informoitu muuttaessa että se täytyisi irtisanoa itse. Jätin sen entiseen asuntoon sinne sitten.
        Yritin purkaa sittemmin kun kunnasta tuli viestiä että pura se. Ei onnistunut koska liittymä ei ollut mun avaamakaan. Hiemanko vituttaa kunnan touhut.


    • Anonyymi

      Hartolassa hörhöt tappaa toisiaan ja polttaa vielä rivitalonkin siinä samalla jälkiään peittääkseen

      • Anonyymi

        Oliko tekijä myös hartolalainen?


    • Anonyymi

      Kyllä oli ja kehui tekosiaan kylällä ennen kuin poliisi nappasi.

      • Anonyymi

        Tässä sitä nähdään taas kotikasvatusta parhaillaan 🤔


      • Anonyymi

        Tiettyjen sukujen ei kannattaisi lisääntyä.


    • Anonyymi

      Hartola on kiva pieni kunta jossa ei tapahdu ikinä mitään paitsi rikoksia.
      Muuttotappiota yritetään paikata.filippiiniläisillä lähihoitajilla. Ehkä on ajatus että nämä lisääntyisivät Suomi miehen kanssa. Tervetuloa vaan tänne. Täällä on juoppoja miehenrääpäleitä ketkä ei.suominaiselle enää kelpaa

      • Anonyymi

        Juopoista puheen ollen. Mun mielestä täällä ei enää näy juoppoja. Jossain vaiheessa R-kioskin edessä niitä parveili, mutta jonnekin ovat siitä kadonneet ja kyläkuvassakaan heitä ei enää näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juopoista puheen ollen. Mun mielestä täällä ei enää näy juoppoja. Jossain vaiheessa R-kioskin edessä niitä parveili, mutta jonnekin ovat siitä kadonneet ja kyläkuvassakaan heitä ei enää näy.

        Tilalle ovat tulleet puutteessa olevat, epätoivoiset ämmät jotka jahtaavat varattuja ja naimisissa olevia miehiä. Ja tekevät sen vieläpä selvinpäin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilalle ovat tulleet puutteessa olevat, epätoivoiset ämmät jotka jahtaavat varattuja ja naimisissa olevia miehiä. Ja tekevät sen vieläpä selvinpäin !

        Ehkä sä olet käsittänyt väärin. Kun nainen tilaa nuohoojan tai putkimiehen tmv. niin ei se todellakaan tarkoita sitä että "jahdattaisiin" miehiä. Ja eivät kaikki yksinäiset/yksin asuvat naiset jahtaa miehiä. Ja toisekseen kyllä ns. varatut naisetkin saattavat jahdata ukkomiehiä. Ja jopa löytyy sellaisiakin miehiä, jotka jahtaavat naisia - varattuja tai vapaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sä olet käsittänyt väärin. Kun nainen tilaa nuohoojan tai putkimiehen tmv. niin ei se todellakaan tarkoita sitä että "jahdattaisiin" miehiä. Ja eivät kaikki yksinäiset/yksin asuvat naiset jahtaa miehiä. Ja toisekseen kyllä ns. varatut naisetkin saattavat jahdata ukkomiehiä. Ja jopa löytyy sellaisiakin miehiä, jotka jahtaavat naisia - varattuja tai vapaita.

        "Puutteessa olevista ämmistä " kirjoittava taitaa ikävä kyllä olla käsittänyt ihan oikein. Kyllä Hartolassa tämänsuuntainen trendi on vallalla. Tiedän tapauksen jossa tämä naisihminen roikkuu perheellisessä miehessä kiinni, soittelee, viestittelee, teetättää miehellä töitä joihin ei itse pysty. Töitä jotka eivät enää kuulu kiinteistönhuollon piiriin. Mies ei ymmärrä sanoa ei ja tämä vaikuttaa jo perhe-elämään. Perhe on käskenyt naista pysymään erossa mutta tämä on niin itsekäs että ei halua ymmärtää tekojensa vaikutusta. Surullista. Olisihan maailmassa vapaitakin miehiä hänen kauppareissujaan tekemään.
        Nimim. Kaikenlaisia niitä ehdokkaita onkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sä olet käsittänyt väärin. Kun nainen tilaa nuohoojan tai putkimiehen tmv. niin ei se todellakaan tarkoita sitä että "jahdattaisiin" miehiä. Ja eivät kaikki yksinäiset/yksin asuvat naiset jahtaa miehiä. Ja toisekseen kyllä ns. varatut naisetkin saattavat jahdata ukkomiehiä. Ja jopa löytyy sellaisiakin miehiä, jotka jahtaavat naisia - varattuja tai vapaita.

        Ehkä sä tunnistit itses tosta kirjotuksesta....auts


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Puutteessa olevista ämmistä " kirjoittava taitaa ikävä kyllä olla käsittänyt ihan oikein. Kyllä Hartolassa tämänsuuntainen trendi on vallalla. Tiedän tapauksen jossa tämä naisihminen roikkuu perheellisessä miehessä kiinni, soittelee, viestittelee, teetättää miehellä töitä joihin ei itse pysty. Töitä jotka eivät enää kuulu kiinteistönhuollon piiriin. Mies ei ymmärrä sanoa ei ja tämä vaikuttaa jo perhe-elämään. Perhe on käskenyt naista pysymään erossa mutta tämä on niin itsekäs että ei halua ymmärtää tekojensa vaikutusta. Surullista. Olisihan maailmassa vapaitakin miehiä hänen kauppareissujaan tekemään.
        Nimim. Kaikenlaisia niitä ehdokkaita onkaan!

        Tunnet siis yhden tuollaisen "ämmän". Älä sitten puhu monikossa ettei kaikkien naisten maine mene. Eihän tässä kohta uskalla pyytää ketään tekemään hommia jos heti ajatellaan noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnet siis yhden tuollaisen "ämmän". Älä sitten puhu monikossa ettei kaikkien naisten maine mene. Eihän tässä kohta uskalla pyytää ketään tekemään hommia jos heti ajatellaan noin.

        Noh, kerroinkin vain yhdestä tapauksesta, ei taitaisi palstatila riittää jos esitelmöisin tässä kaikki mitä olen kuullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, kerroinkin vain yhdestä tapauksesta, ei taitaisi palstatila riittää jos esitelmöisin tässä kaikki mitä olen kuullut.

        Juu, juu. Eli jos minä soitan sähkömiehelle, että nyt on kotona sellainen ongelma, jota en osaa korjata (tai minulla ei ole edes valtuuksia korjata) niin sekö tarkoittaa sitä, että olen iskemässä sähkömiestä? Minun kaltaisia uusavuttomia naisia (yksinäisiä) on varmasti kylällä kymmeniä. Kun minullakin aikoinaan oli mies niin hän hoiti auton, nurmikon ja pensasaidan leikkaukset, kaikenlaiset pienet nikkaroinnit ym. ja minä puolestaan perinteisen kodinhoidon (pyykit, ruoanlaitot, kauppareissut). Eipä silloin tarvinnut kovinkaan usein kääntyä ammattilaisten puoleen, mutta nyt on toisin. Ikävä asia, että yksinäisten naisten arjenpyörittämiseen haettu apu käsitetään iskuyrityksinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Puutteessa olevista ämmistä " kirjoittava taitaa ikävä kyllä olla käsittänyt ihan oikein. Kyllä Hartolassa tämänsuuntainen trendi on vallalla. Tiedän tapauksen jossa tämä naisihminen roikkuu perheellisessä miehessä kiinni, soittelee, viestittelee, teetättää miehellä töitä joihin ei itse pysty. Töitä jotka eivät enää kuulu kiinteistönhuollon piiriin. Mies ei ymmärrä sanoa ei ja tämä vaikuttaa jo perhe-elämään. Perhe on käskenyt naista pysymään erossa mutta tämä on niin itsekäs että ei halua ymmärtää tekojensa vaikutusta. Surullista. Olisihan maailmassa vapaitakin miehiä hänen kauppareissujaan tekemään.
        Nimim. Kaikenlaisia niitä ehdokkaita onkaan!

        "Ehdokkaita"? Tuon voi käsittää useammalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, juu. Eli jos minä soitan sähkömiehelle, että nyt on kotona sellainen ongelma, jota en osaa korjata (tai minulla ei ole edes valtuuksia korjata) niin sekö tarkoittaa sitä, että olen iskemässä sähkömiestä? Minun kaltaisia uusavuttomia naisia (yksinäisiä) on varmasti kylällä kymmeniä. Kun minullakin aikoinaan oli mies niin hän hoiti auton, nurmikon ja pensasaidan leikkaukset, kaikenlaiset pienet nikkaroinnit ym. ja minä puolestaan perinteisen kodinhoidon (pyykit, ruoanlaitot, kauppareissut). Eipä silloin tarvinnut kovinkaan usein kääntyä ammattilaisten puoleen, mutta nyt on toisin. Ikävä asia, että yksinäisten naisten arjenpyörittämiseen haettu apu käsitetään iskuyrityksinä.

        Kannattaakos täällä nyt sellaisten ihmisten yleensä nillittää jotka pyytävät apua asiallisesti eivätkä muuta ehdottele ja lähettele alastonkuvia kännykkään. Tämähän ei koske teitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ehdokkaita"? Tuon voi käsittää useammalla tavalla.

        Mietippä sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Puutteessa olevista ämmistä " kirjoittava taitaa ikävä kyllä olla käsittänyt ihan oikein. Kyllä Hartolassa tämänsuuntainen trendi on vallalla. Tiedän tapauksen jossa tämä naisihminen roikkuu perheellisessä miehessä kiinni, soittelee, viestittelee, teetättää miehellä töitä joihin ei itse pysty. Töitä jotka eivät enää kuulu kiinteistönhuollon piiriin. Mies ei ymmärrä sanoa ei ja tämä vaikuttaa jo perhe-elämään. Perhe on käskenyt naista pysymään erossa mutta tämä on niin itsekäs että ei halua ymmärtää tekojensa vaikutusta. Surullista. Olisihan maailmassa vapaitakin miehiä hänen kauppareissujaan tekemään.
        Nimim. Kaikenlaisia niitä ehdokkaita onkaan!

        Sitten nämä tapaukset jotka asuvat muualla kuin Hartolassa. Miksi olla Hartolalaisen miehen kanssa, etsikööt sieltä Heinolasta uuden miesystävän.
        Hartolan miehet kuuluvat Hartolalaisille naisille.
        Taitaa olla onnenonkija joka himoitsee vain tämän taloa.
        Mitä mieltä tästä. Yritin puhua miehelle järkeä mutta täysin vailla tuloksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten nämä tapaukset jotka asuvat muualla kuin Hartolassa. Miksi olla Hartolalaisen miehen kanssa, etsikööt sieltä Heinolasta uuden miesystävän.
        Hartolan miehet kuuluvat Hartolalaisille naisille.
        Taitaa olla onnenonkija joka himoitsee vain tämän taloa.
        Mitä mieltä tästä. Yritin puhua miehelle järkeä mutta täysin vailla tuloksia

        Totta toriset. On lottovoitto syntyä hartolalaiseksi naiseksi koska hartolalaiset miehet ovat maailman parhaimpia. Ongelmaksi vain muodostuu kusipäiden geeni joka toistuessaan sukujen kesken saa ylivallan. Tässä tilanteessa heinolalaisuuskaan ei auta eikä sysmäläisyys, jos tarjon on vain tuhopolttajia ja rattijuoppoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sä olet käsittänyt väärin. Kun nainen tilaa nuohoojan tai putkimiehen tmv. niin ei se todellakaan tarkoita sitä että "jahdattaisiin" miehiä. Ja eivät kaikki yksinäiset/yksin asuvat naiset jahtaa miehiä. Ja toisekseen kyllä ns. varatut naisetkin saattavat jahdata ukkomiehiä. Ja jopa löytyy sellaisiakin miehiä, jotka jahtaavat naisia - varattuja tai vapaita.

        Aika jännä että mainitsit putkimiehet ja muut työmiehet, eihän edellinen kirjoittaja maininnut kuin varatut ja ukkomiehet......


    • Anonyymi

      Pyydä vaan niin kyllä auttamaan tulen! Kaikki hommat hoituu

    • Anonyymi

      Mitäs sinne Yhdystien liikerakennukseen värkätään kun sähkäreitten autoja on takapihalla?

    • Anonyymi

      "Tunnet siis yhden tuollaisen "ämmän". Älä sitten puhu monikossa ettei kaikkien naisten maine mene. Eihän tässä kohta uskalla pyytää ketään tekemään hommia jos heti ajatellaan noin."

      Niin minäkin tunnen. On ikänsä sahdin voimalla milloin kenenkin linkassa roikkunut, osasi ihmetellä kun aviomies ei koskaan halunnut lähteä esim juhliin. Sitä ei ihmettele kun eri tilanteissa näki vaimon käyttäytymisen, Peurungalle asti piti naisen lähteä itseään p....n kun mies oli kotona. Ja yleensä oli joku ukkomies matkassa, yritti touhujaan kovasti salailla kun sattui tuttuja paikalle. Nyt on aviomies ollut poissa jo vuosia ja eukko p....aa itseään kenen miehen sattuu saamaan. Ei muuten väliä mutta kun puheetkin keskittyy hänellä navan alle, oli kyseessä kuka tahansa. Hän on niitä akkoja jotka ei näe että joku auttaa toista vaikka puunteossa, hänelle kaikki on pelkkää panon tarvetta. Ihmekö tuo kun on metsästä toiseen metsään avioliiton kautta siirtynyt, ei siinä mikään sivistys kukoista vaikka on herkkänä muita ihmisiä arvioimaan. No eipä tarvi mökillä ollessa mitenkään olla tekemisissä täysin sahtimäskin pöhöttämän kanssa. Mistä sellaisen kanssa edes mitään voisi keskustella

    • Anonyymi

      "Juopoista puheen ollen. Mun mielestä täällä ei enää näy juoppoja. Jossain vaiheessa R-kioskin edessä niitä parveili, mutta jonnekin ovat siitä kadonneet ja kyläkuvassakaan heitä ei enää näy."

      Eihän siellä ole R-kioskiakaan ollut enää vuosikausiin

    • Anonyymi

      Hartolassa on tuontinaisia tyrkyllä.
      Otetaan kilpailu kuka kellistää ensin heidät.
      Toisella onkin jo puutetta kun julkaisee somessa itsestään paljastavia kuvia.
      Olen jutellutkin naisen kanssa. Hän on töissä Attendolla ja kotoisin filippiineiltä. Hän liikkuu toisen tuontinaisen kanssa.
      Hauskaa kuinka meitä miehiä ajatellaan. Tuodaan helppoja naisia meille vaimoiksi. Tekevät varmaan mitä vain kunhan naimisiin pääsevät rikkaan suomimiehen kanssa 😉
      Toivottavasti saisimme enemmänkin näitä tänne.

    • Anonyymi

      voi vittu, hartolaan selkeesti tarvii jotai ajanvietettä ja ihmiset töitä, koska teillä ei selkeesti oo muuta elämän sisältöä kuin jonnekkin Suomi24:än itkeminen. Ikävästi kertoo koko räkälän älykkyysosamäärästäkin.

      • Anonyymi

        No ei sinullakaan taida hirveesti töitä olla ja tekemistä kun täällä roikut näitä lukemassa ja keuhkoamassa ja mitä hartolalaisten älykkyysosamäärään tulee niin siinä nyt ei ole paljon kertomista......selvää suomenkieltä eivät ainakaan ymmärrä.


    • Anonyymi

      oikeesti menkää hoitoon luuserit

    • Anonyymi

      Joku on löytynyt metsästä hirttäytyneenä. Tietääks joku jotakin siitä ?

      • Anonyymi

        Vanha juttu. Tapahtui jo kymmeniä vuosia sitten.


    • Anonyymi

      Ollaan vain ja piereskellään.
      Palkka juoksee pitkällä sairaslomallakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe