vanhoja postikortteja

mistä tietoa?

Sain ison kasan vanhoja hyväkuntoisia postikortteja 1900-luvun alkupuolelta, ilmeisesti 30-40 luvulta. Kortit ovat käyttämättömiä - oikeammin kai ilmaistuna kulkemattomia - mistä saan lisää tietoa, onko korteilla mitään keräilyarvoa ja löytyykö mistään listaa tämän kyseisen ajan postikortteja taiteilleista ihmisistä?

Haluaisin myydä ylimääräiset kortit pois ja pitää itselläni yhden kappaleen. Osassa korteista lukee signeerauksena esim. HJ. / Tilgmann / Rsto ja signeerauksia, jotka muistuttavat enemmän sivellinvetoa kuin kirjaimia.. :) Kortit ovat osittain todella hienoja ja hyvässä kunnossa.

Lisäksi löytyy iso kasa postitettuja kortteja samalta aikakaudelta, joissa on postimerkit tallella.

10

7767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deepdish

tosiaan tarvis nähä mitä sinulla on tarjolla ja sitten katsoa =) mutta laitahan viestiä jos olet tampereen läheltä =)

• veijok

olisin kiinnostunut sinulle ylimääräisistä korteista ilmoitteletko sähköpostiini lukumäärä

• keräilijä

Jos hyvän hinnan haluut, niin laita huutokauppaan. Silloin saat kilpailun tuloksena parhaan hinnan korteistas. Yks hyvä vaihtoehto:
      www.filateliapalvelu.com

• keräilijä25

Jos hyvän hinnan haluut, niin laita huutokauppaan. Silloin saat kilpailun tuloksena parhaan hinnan korteistas. Yks hyvä vaihtoehto:
      www.filateliapalvelu.com

• Tapsa P.
    • awrt

vylbiu

• sannikalle

olen valmis ostamaan kaikki ylimääräiset kortit mitä sinults löytyy. Meilaa: sannikalle

• sannikalle

Voisin ostaa kaikki kortit kerralla! Soita tai meilaa. Puh 050-60206

• metallilevyt

pelastin aikoinaan roskalavalta puulaatikollisen postikortteja ja ilmeisesti joitain painolevyjä. laatikko painaa n.20-30kg. koko n. 18x30x30cm (lev x kork x syv)
      sisällä on kymmeniä, paperin sisään käärittyjä 2-4 painolevyjä ja 1 postikortteja.
      kuvat kilpisjärvi - tornio alueelta ainakin, 1950-60 lukua, värikuvia.
      onkohan mitään arvoa laatikolla ?? veikkaisin että "paketteja" on ainakin sata laatikossa. kuvien koko 10,5x15.

• Ainikki9

Upeaa että pelastit ne! Jos et ole ehtinyt vielä tehdä löydöllesi mitään, kysy alkajaisiksi Lapin maakuntamuseosta neuvoa mitä kannattaisi tehdä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      57
      3669
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2626
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe