kumisaappaat metsään

kummun patruuna

Pitäs ostaa uudet kumisaappaat, käyttö tulee raivaukseen ja vapaa-aikaan. Nokian kontioita olen ennen käyttäny, mutta eivät oikein tue jalkaa ja päivän raivauksen jälkeen jalat on kipeät.

10

5746

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sievin jalkineen valmistamat kumpparit,ne on hyvät

• vaelluskengät

on kans hyvät raivauksilla ..tukee nilkaa, eikä kannontyngät naarmi nilkkoja....

• metsurin

turvasaappaat. Pohjassa on kunnon kuviointi, on vartta märkiin olosuhteisiin ja varvassuojat. Vapaa-ajalle sitten hienommat vaikkapa vaelluskengät.

• Malleja?

Olen joskus ostanut metsurin saappaat,olikohan Jonsered, ja ovat niin painavat ja hankalat kävellä, että harvoin tulee käytettyä. Lienee niitä paremiakin olemassa? Mitkähän olsivat kevyeen harrastelijakäyttöön hyvät turvakengät?

• jokke57

Uudet kontiot on pohjasta tukevampia,kuin aiemmat mallit,ostin,mutta ei vielä kokemuksia

• paras..

metsäsaapas kunhan on urheilusukan päällä villasukka kesälläkin ja saapas oikean kokoinen että ei purista mutta ei myöskään heilu jalassa. Monenlaista kenkää olen kokeillut mutta ei ole toista yhtä hyvää löytynyt paitsi Sievin jalkineen nahkasaapas jos on tarpeeksi kuivaa.

• jalkine

Kyllä metsätöihin on paras oikea metsurin jalkine, joskin aika painavat. Jos laitat reilut 200 euroa niin saat nahkaisena. Kumisaappaista parhaaksi havaitsin juuri Sievin vihreät turvakärjellä varustetut, mutta kestosta ei ole vielä kokemusta. Pohja on aika pitävä ja vartta voi kiristää nauhoilla. Kuivassa maastossa on hyvät lyhytvarrelliset turvajalkineet. On pitoa ja tukea, ainakin nauhallisissa malleissa.

• jalkineesta on kokemuksia.Parisen vuotta olen
      käyttänyt ja kyse ei ole harrastekäytöstä.
      Mielestäni pohjan kuviointi on onnistunut hyvin,
      pitoa löytyy.
      Toisekseen kenkien kuivatus on helppo, irtopohjalliset pois ja pyyhkii sisältä talouspaperilla.Nokialaisissa ym on jonkinlainen
      kangasvuori sisällä ja se kuivuu hitaasti.
      Tuntemani metsähall.kaverit käyttää kaikki sieviläisiä.
      Nahkasaappaista ei ole kokemuksia.

• kummun patruuna

Ostin sievin vihreät kumpparit ilman turvakärkiä. Eipä ole enää paluuta nokian saappaisiin, ovat paljon tukevammat ja pohjan kuviointi on paljon pitävämpi.

• Severi Suhoi
        kummun patruuna kirjoitti:

Ostin sievin vihreät kumpparit ilman turvakärkiä. Eipä ole enää paluuta nokian saappaisiin, ovat paljon tukevammat ja pohjan kuviointi on paljon pitävämpi.

Muuten hyvät saappaat, mutta jäällä liukkaat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe