Tapasin ihanan kaurismiehen

härkäneito

noin viikko sitten. Hän teki aloitteen, vaikka sanoikin olevansa hyvinkin ujo. Viihdyimme yhdessä älyttömän hyvin, meillä oli hauskaa keskenämme ja olo oli alkuminuuteista asti turvallinen ja läheinen. Tapasimme myös seuravana päivänä ja huomasimme välillämme paljon yhtäläisyyksiä.

Noh, hän pelaa jääkiekkoa ammatikseen, ja välimatkamme on pitkä. Näemme toisemme vasta parin kuukauden päästä... Minua on ennenkin varoiteltu kiekkoilijoista, ja sanoin sen hänellekin. Hän vakuutteli minulle olevansa erilainen kuin muut. Hän sanoi minusta, että olen kiltti ja kaunis, ja että hiljaa hyvä tulee. Saatanko säikyttää hänet liiallisella yhteydenpidolla? Ja kuinka paljon kiinnostusta kannattaa osoittaa?

Haluavatko kauriit edetä hitaasti, vai onkohan peli menetetty? Mitä piirteitä kauriit arvostavat kumppanissaan eniten? Olen lukenut, että kauriin ja härän suhde onnistuisi hyvinkin.

Kiitos jo etukäteen vastauksistanne!

6

1490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaurisnAni40+

      Minä ainakin kauriina haluan tutustua rauhallisesti, hiukka haaveilija tyyppinä, miettiä suhteen toimivuutta, käytännön toimivuutta arjessa, johdonmukaisuus elämässä, asiallinen,liialliset yhteydenotot "mikä on kellekkin liikaa" saavat vetäytymään. Minulle ainakin tulee hirveen ikävä kultani kainaloon ja päivärytmi häiriintyy, keskittymiskyky hiipuu ja täytyy ottaa itseä niskasta kiinni, jotta pääsee takaisin rytmiin. Ajattelen kultaani päivittäin ja on sika ikävä, mutta kohtaamiset on sitäkin ihanampia.

    • Ei kaurista enää mulle ;)

      Onnea! Parhaimmillaan kauris-mies on ihana pakkaus ja silloin kun hän välittää sinusta, hän pitää sinua kuin kukkaa kämmenellään.
      Hiljaa pitää edetä, ehkä liiankin hiljaa. Kärsimättömällä luonteella ei tästä oikein tahdo valmista tulla. Tunteista puhuminen on vaikeaa ja omaavat uskomattoman taidon siinä, että pystyvät kääntämään tunteensa off-asentoon silmänräpäyksessä. Kauris-mies arvostaa naisellisuutta ja luonnollisuutta, teennäisyyden tunnistaa heti. Kaurista ei sovi arvostella eikä syytellä, hän ei myönnä olevansa koskaan (?)väärässä. Kaikki tuntemani kauriit (monta) ovat ylpeitä ja ajattelevat ensimmäisenä ja vain omaa etuaan. Paljon tarvitsee omaa tilaa ympärilleen. Jos tapaamasi mies on tyypillinen kauris-luonne, lue ihmeessä tätä palstaa alaspäin, niin tiedät mitä melko varmasti on odotettavissa.

      • kauriin kanssa

        Mulla on samanlainen näkemys kaurismiehestä, uskomatonta, mutta tuo kaikki on niin totta.

        Tuosta off-asennosta olen huomannut, että usein se tilanteissa johtuu siitä, että kaurismies tuntee itsensä epävarmaksi ja siksi hyökkää. Tuo kumma aggressiivisuus on huvittavaa, kauris ei osaa tehdä kompromisseja tai tulla toista vastaan. Hänen pitäisi opetella anteeksi antamista ja pyytämistäkin.

        Luulen, että tuo hitauskin johtuu loppujen lopuksi tuosta luottamuksen puutteesta toisia ihmisiä kohtaan.

        Sitten tuo ylpeys ja oma edun tavoittelu. Kait sellaseksi tulee, jos lähtökohtaisesti ajattelee, että elämästä on yksin selvittävä, eikä uskalla luottaa toisiin.

        Elämällä ja rakkaudella on kuitenkin niin paljon annettavaa, että kehoitan kaikkia kauriita positiivisuuteen!


      • tarhaorvokki
        kauriin kanssa kirjoitti:

        Mulla on samanlainen näkemys kaurismiehestä, uskomatonta, mutta tuo kaikki on niin totta.

        Tuosta off-asennosta olen huomannut, että usein se tilanteissa johtuu siitä, että kaurismies tuntee itsensä epävarmaksi ja siksi hyökkää. Tuo kumma aggressiivisuus on huvittavaa, kauris ei osaa tehdä kompromisseja tai tulla toista vastaan. Hänen pitäisi opetella anteeksi antamista ja pyytämistäkin.

        Luulen, että tuo hitauskin johtuu loppujen lopuksi tuosta luottamuksen puutteesta toisia ihmisiä kohtaan.

        Sitten tuo ylpeys ja oma edun tavoittelu. Kait sellaseksi tulee, jos lähtökohtaisesti ajattelee, että elämästä on yksin selvittävä, eikä uskalla luottaa toisiin.

        Elämällä ja rakkaudella on kuitenkin niin paljon annettavaa, että kehoitan kaikkia kauriita positiivisuuteen!

        Kauriit ovat toden totta hitaita, ja neuvon olemaan kauriin kanssa hyvin, hyvin siisti, tarkka ja säästäväinen. Kauriit janoavat luottamusta, eivätkä varmasti siedä salaisuuksia. Jos kauriin saa rakastumaan, antaa tämä kauris kaikkensa kumppanilleen, mutta petettynä ei anna ikinä anteeksi. Onkohan tämä sitä on-offia, mutta enpä usko, että tämä negatiivinen on-off asenne johtuu yksin kauriista ja varsinkaan aloitteentekijänä. Kun joku on tyly, kauris kostaa niin. Nyt sanotte, että kyllä kauriskin osaa tyly olla. Varmasti osaa, mutta jos haluat pitkään turvalliseen suhteeseen, niin kyllä puhun kauriin puolesta. Itse olen kaurisnainen, veljeni on kauris ja nyt olen tavannut ihanan kaurismiehen.


      • kauriina
        kauriin kanssa kirjoitti:

        Mulla on samanlainen näkemys kaurismiehestä, uskomatonta, mutta tuo kaikki on niin totta.

        Tuosta off-asennosta olen huomannut, että usein se tilanteissa johtuu siitä, että kaurismies tuntee itsensä epävarmaksi ja siksi hyökkää. Tuo kumma aggressiivisuus on huvittavaa, kauris ei osaa tehdä kompromisseja tai tulla toista vastaan. Hänen pitäisi opetella anteeksi antamista ja pyytämistäkin.

        Luulen, että tuo hitauskin johtuu loppujen lopuksi tuosta luottamuksen puutteesta toisia ihmisiä kohtaan.

        Sitten tuo ylpeys ja oma edun tavoittelu. Kait sellaseksi tulee, jos lähtökohtaisesti ajattelee, että elämästä on yksin selvittävä, eikä uskalla luottaa toisiin.

        Elämällä ja rakkaudella on kuitenkin niin paljon annettavaa, että kehoitan kaikkia kauriita positiivisuuteen!

        No jopas on yleistystä, olen kauris ja muidenkin ihmisten mukaan todella positiivinen ja kiltti ja tunnen lisäkseni muitakin "symppiskauriita". Kauriit voivat vaikuttaa ylpeiltä koska haluavat omaa tilaa eivätkä tahdo teeskennellä ja todella haluavat pärjätä itse, mutta osaan kyllä arvostaa apua. Kärsin itse siitä, että huomaan ihmisten pitävän minua jotenkin aristokraattisena, johtunee siitä, että ajattelen paljon ja otan koko tilanteen haltuun ja huomioon. Ja valitettavasti näen helposti ihmisistä mitä he ovat miehiään, mutta ylpeä en todellakaan ole päinvastoin!! Vaikka olenkin kaurisnainen smaistun sekä ylpeydes ja ennakkoluulon sekä Bridget Jonesin Mark Darcy hahmoon vaikuttaa ylpeälät, mutta oikeasti ajattelee ja haluaa hyvää!!


    • kauriina

      Yritän auttaa vaikka olenkin naiskauris. Luota vaistoosi, jos todella uskot, ettö hän on luotettava ja puhui tosissaan, anna hänelle aikaa. Voit ottaa yhteyttä, jos siltä tuntuu, mutta älä painosta. Kauriit tarvitsevat aikaa, mutta joskus on hyvä tehdä aloite sillä saatamme jäädä itse liikaa pohtimaan uskallammeko lähteä suhteesen vai ei, emmekä lopulta saa mitään aikaiseksi. Katso rauhassa miten juttunne alkaa etenemään, ethän mitään menetä jos juttu ei toiminutkaan. Itse olen pettynyt usein, mutta silloin olen ehkä toivonut jotain mitä ei edes ollut tarjolla, joten turhia ei kannata murehtia. Eli odota, mutta muista, että myös sinä olet tärkeä ja hänen tulisi myös ajatella miten sinä haluat edetä! =) toiovttavasti oli jotain apua..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      203
      2412
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      62
      2308
    3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      71
      2053
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1891
    5. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1495
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1404
    7. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1245
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1176
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1166
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1112
    Aihe