Olipa PYHÄJOKISEUTU

taasen Oulaisten juttuja täynnä ja muutalueen kunnat olivat vain murusia pienten juttujen muodossa.
171319
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 17

Vanhimmat

ne sitten kun tulee haapavetisten valitusten julkaisu ,niin eiköhän ne hae jo hallinto-oikeuden kirjaamosta jutut jos ne on haapaveelle kielteisiä.

Äänestä
  • Aloittaja

päätös oli Haapavedelle myönteinen asia.

Äänestä

• kaivattiin lisätietoa.
    Onko poliisi jo pidätyksiä suorittanu?

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

päätös oli Haapavedelle myönteinen asia.

kehuu oulaistenlehtä, jussi on pyhäjokiseutufani.

Äänestä

• Aloittaja

se vain kirjoitti:

kehuu oulaistenlehtä, jussi on pyhäjokiseutufani.

tämän päivän Pyhäjokiseudussa ole mitään kehumista,
    sillä se on lähes täynnä Oulaisten uutisia.

Äänestä

ensinmäissä aina oulaistenlehen, hänhän onkin pyhäjokiseutufani.

Äänestä
  • Aloittaja

SANOMIA en viitsi edes avata.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

SANOMIA en viitsi edes avata.

lehteäkin jussi lukee mielellään onhän sen lehden fani,

Äänestä

• Aloittaja

oulaisten kirjoitti:

lehteäkin jussi lukee mielellään onhän sen lehden fani,

tilattuna ainoastaan HAAPAVESI-lehti.

Äänestä

yhtään sensaatiota tai valitusta tai poliisijuttua Haapavedeltä? Nyt on lehdellä ote lipsumassa.

Äänestä
  • Eivät taida itse keksiä Pyhäjokiseutuun niitä Haapaveden valitus, rötös, sensaatio ja poliisiuutisia. Olisikohan Haapavetiset itse aiheuttamassa moista uutisointia? Ei taida Haapaveden ympäristökunnista löytyä yhteensä edes yhtä paljon kyseisiä asioita mistä kirjoittaa. Katsokaahan peiliin ennen kuin kirjoittelette mitä sattuu.

Äänestä

• Ylivieska kirjoitti:

Eivät taida itse keksiä Pyhäjokiseutuun niitä Haapaveden valitus, rötös, sensaatio ja poliisiuutisia. Olisikohan Haapavetiset itse aiheuttamassa moista uutisointia? Ei taida Haapaveden ympäristökunnista löytyä yhteensä edes yhtä paljon kyseisiä asioita mistä kirjoittaa. Katsokaahan peiliin ennen kuin kirjoittelette mitä sattuu.

yhtään usiammin virheitä ku mitä muissa kunnissa ja kaupungeissa tehhään. Aktiivisuutta vain löytyy Haapaveeltäs niin pirusti. Varsinki ilikeyksissää jarruttajilta jokka haluaa valituksilla sotkia kaiken päätöksenteon.

Äänestä

• Ylivieska kirjoitti:

Eivät taida itse keksiä Pyhäjokiseutuun niitä Haapaveden valitus, rötös, sensaatio ja poliisiuutisia. Olisikohan Haapavetiset itse aiheuttamassa moista uutisointia? Ei taida Haapaveden ympäristökunnista löytyä yhteensä edes yhtä paljon kyseisiä asioita mistä kirjoittaa. Katsokaahan peiliin ennen kuin kirjoittelette mitä sattuu.

on poliisiuutisia, poliisihan lehteä toimittaa!

Äänestä

• Aloittaja

tapahtuu aina viikonloppuisin.

Äänestä

• Aloittaja

Pyhäjokiseudussa kirjoitti:

on poliisiuutisia, poliisihan lehteä toimittaa!

poliisiuutiset tulleet.Missä vika?

Äänestä

= Oulaisten Ihailijakerhon Lehti kerrotaan (ainakin hyvät asiat) Oulaisista!

Äänestä
  • Aloittaja

mitä huominen Pyhäjokiseutu kirjoittaa Haapavedestä ja haapavetisistä?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

taasen Oulaisten juttuja täynnä ja muutalueen kunnat olivat vain murusia pienten juttujen muodossa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu