missä on mikkelin edullisin parturi.nykyisin maksanut 20e.
Vastaukset 8
- Touareg
Eiköhän nuo hinnat tuota luokkaa ole jokapaikassa.
En sit tiedä miten täällä toimii tuo amiksen parturikampaamo?
Tosin Savonlinnassa muistaakseni n.2v sitten amiksen parturikampaajat leikkas paljon halvemmalla (5-10€) ja miellyttäväähän tällasen nuoren kollin oli siellä käydä istumassa.:)- ai säkin
Wänkkimässä siellä "kaavun alla" kun nuoret parturikampaamotytöt hiplaa sun tukkaa... (vitsi)
- Touareg
ai säkin kirjoitti:
Wänkkimässä siellä "kaavun alla" kun nuoret parturikampaamotytöt hiplaa sun tukkaa... (vitsi)
Hehe.. kieltämättä "mielenkiintoisia" muijia siellä on joskus kiikarissa..:)
Eikö muka Mikkelissä ole ns. kotipartureita? Ristiinassa olen käynyt vastaavassa ja ko. parturi veloitus 12 euroo ,eikä työn laadussa ole moittimista.
- ---------
Kyllä niitä löytyy melkein joka kerrostalon nurkalta.. Hinta siinä 10€/perusleikkaus. Kaveri kerran kävi eikä käy toiste :)
- pyytää
sitten kuitti.
- salaaja
> nykyisin maksanut 20e.
Minä saan tuolla hinnalla sekä tukan leikkuun että viiksien tasauksen. Paikkaa en kerro, sillä en halua sinne suurempaa tungosta. Nytkin voi olla vaikea saada aikaa samalle viikolle. - Parrasvaloihin
Otan mielummin laadun mukaisen leikkauksen kun halpaa roskaa menkää Parrasvaloon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881388
- 681156
- 65961
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste164860Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.66715- 92712
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103674Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37636- 43631
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova59619