Asiakaspalvelu on kivaa

pidän työstäni

Joka päivä on erilainen, eikä koskaan tiedä mitä uusi päivä tuo tullessaan.

3

1880

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä tilaa!

      jos asiaks käyttäytyy ihmismäisesti on myös myyjä mukava..jos asiakas tulee heti paska asenteella luokse niin turha odottaa myyjältä iloista mieltä..kun itse asiakas sen mielen pahoitti ! onneksi ylensä sen jälkeen tuleekin se ihana mukava asiakas joka taas mielen saa hyväksi hymyllänsä ja taidolla sanoa myös kiitos! niin jaksaa taas seuraavat 100 asiakasta hymyillen! kiitos kaikille ihanille ihmisille jotka ymmärrätte että myyjätkin on ihmisiä..teitä on mukava palvella..kaikki asiakkaat kun eivät ikävä kyllä osaa tervehtiä,katsoa silmiin eikä sanoa kiitos..miten tuollainenkin luulis jo opetettu vaippaiässä..terveisin: kassatäti

    • asiakaspalvelussa 22 vuotta

      Minulta tiedustellaan aina välillä, miksen ole koulutustani vastaavassa työssä vaan asiakaspalvelutehtävissä. Meitä on kyllä ainakin omassa contact centerissäni useita akataamisesti koulutettuja, eli en voi olla ainoa, joka ajattelee tämän työn tarjoavan ihan mukavaa vaihtelua arkeen.

      Vastaan kyselijöille aina, että ikävystyisin kuoliaaksi jos nyhertäisin jotain tylsää paperihommaa yksin jossain konttorin nurkassa. Lisäksi kaikki kirjalliset työt ovat loppujen lopuksi rutiinia, siitä tulee sitä samaa puurtamista hyvin pian. Asiakaspalvelussa ei myöskään koskaan voi olla hyvä. Aina löytää itsestään kehitettävää, aina pitää olla ajan hermolla ja aina löytyy jotain uutta, minkä voi oppia ja tehdä paremmin.


      Asiakaspalvelussa jokainen päivä on erilainen. Ja joka kuukausi tulee joku uusi palvelu, joku asiakasyrityksistä uusiutuu täysin tai tulee jotain muutoksia. Lisäksi oppii hurjan määrän tietoa eri aloilta. Saa valtavasti yleistietoa eri yrityksistä ja niiden toimintatavoista, oppii tuntemaan uskomattoman määrän erilaisia ihmisiä ja tulee erittäin hyvä "äänensävytuntemus". Psykologinen silmä alkaa olla myös huippuluokkaa:-)


      Minä hoidan sekä kirjallista että puhelinasiakaspalvelua. Nettipalautteiden käsittely onkin sitten ihan oma taitolajinsa. Siinä sitä vasta saakin olla varovainen - mitä päästää näppikseltä maailmalle. Helpoimpia ovat ehdottomasti tekniseen asiakaspalveluun tulevat kyselyt: käytännön käyttis-ja softakyselyt.

    • Jokunen...

      kun asiakas kiittelee ja antaa positiivista palautetta, koko päivän on hymy naamalla.. Kerran kun olin aamuvuorossa, iltapäiväruuhkassa hiki hatussa juoksen paikasta toiseen, oli ollut todella kiireinen päivä ja mokia tuli tehtyä tuhat ja yksi. Sitten päivän viimeistä asiakasta autoin erään paketin lähettämisen kanssa (postissa juu töissä sitä ollaan), niin sitten kun paketti oli saatu lähtöön, asiakkaan suusta kuului "kiitos paljon", niin päivän päätyttyä oli todella hyvä mieli.
      Eräs herra kun lähetti paketin ex-vaimollensa, niin kehaisi, että minulla on hyvä ote asiakaspalveluun, hymyilin taas koko päivän =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Martinan uusi poikakaveri

      Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3286
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

      Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

      Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

      Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

      alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

      No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

      Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

      "Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

      Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

      Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe