Ostin Sonyn

Son Isti

Ostin Sony DSC T30 kameran. On pieni, sopii hyvin taskuun. Siinä ei ole kärsää, joka pitäisi ensin saada esiin. Lähin etäisyys kuvan otossa n. 1 cm. Videokuvaus toimii äänen kanssa ja kuvatessa toimii zoomi. Näyttö on iso, 3 tuumaa ja kuvia voi katsella kamerasta kuvaesityksenä. Megapixeleitä on 7.2 . Lisäksi voi ottaa yhtäjaksoisesti 5 kpl pitämällä laukaisinta painettuna. Olen erittäin tyytyväinen. Onko muilla kokemusta ko. kamerasta?

9

1091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Son isti

      Taidan olla ainut mainitun kameran ostaja. Mutta olenpahan UNIIKKI.

    • toinen sonisti

      onko siinä t30ssä pitkä käyttöaika? oon katellu tota uudempaa mallia, t100:a. mut siitä on niin harvalla mitään sanottavaa... pystytkö kertomaan lisää jotakin kamerastasi, mikä saattaisi olla minulle hyödyllistä?

      • Son Isti

        Mikä käyttöaika? Mulla on 1 ja 4 G:n muistikortit. Sopii suurempaan 7 M:n kuvia toista tuhatta. Hankin sen videokuvausta varten. Akku on alkuperäinen, NP-FR1, 3.6 V 4.4 Wh. En ole mitannut kuinka monta kuvaa saa kertalatauksella. Kameran käyttöiästä en tiedä, on ollut vasta toista vuotta. Erittäin tyytyväinen. Heti kuvan oton jälkeen voin tyrkätä taskuun, kärsä ei ole tiellä (siis kameran), ja sammuttaa itsensä
        jonkin ajan kuluttua.


      • toinen sonisti
        Son Isti kirjoitti:

        Mikä käyttöaika? Mulla on 1 ja 4 G:n muistikortit. Sopii suurempaan 7 M:n kuvia toista tuhatta. Hankin sen videokuvausta varten. Akku on alkuperäinen, NP-FR1, 3.6 V 4.4 Wh. En ole mitannut kuinka monta kuvaa saa kertalatauksella. Kameran käyttöiästä en tiedä, on ollut vasta toista vuotta. Erittäin tyytyväinen. Heti kuvan oton jälkeen voin tyrkätä taskuun, kärsä ei ole tiellä (siis kameran), ja sammuttaa itsensä
        jonkin ajan kuluttua.

        sori ku selitin epäselvästi, mut meinasin kauanko toi akku suunnillee kestää? mul on joku neljän vuoden takane, ja sillä ku ottaa jotain 30 kuvaa nii alkaa valittaa jo nälästä. tiivistettynä kysymykseni on siis, onko akunkesto tarpeeksi hyvä? onko sinulla koskaan loppunut kesken kaiken, vaikka olet juuri ladannut sen vähän aikaa sitten?


      • toinen sonisti
        Son Isti kirjoitti:

        Mikä käyttöaika? Mulla on 1 ja 4 G:n muistikortit. Sopii suurempaan 7 M:n kuvia toista tuhatta. Hankin sen videokuvausta varten. Akku on alkuperäinen, NP-FR1, 3.6 V 4.4 Wh. En ole mitannut kuinka monta kuvaa saa kertalatauksella. Kameran käyttöiästä en tiedä, on ollut vasta toista vuotta. Erittäin tyytyväinen. Heti kuvan oton jälkeen voin tyrkätä taskuun, kärsä ei ole tiellä (siis kameran), ja sammuttaa itsensä
        jonkin ajan kuluttua.

        kauanko saat kuvattua videokuvaa tuolla 4 gigan muistikortilla?


      • Son Isti
        toinen sonisti kirjoitti:

        kauanko saat kuvattua videokuvaa tuolla 4 gigan muistikortilla?

        Ei ole sattunut virta kesken loppumaan. Jos akku on ollut niin kauan kuin sanot, kannattaa ostaa uusi. 4 M kortille sopii videota n. 50 minuuttia. 1 M kortille sopii n. 12 min. Yritin testata aikaa jättämällä kameran videokuvaamaan 4 M kortille kellotaulua, josta näkisi kuvausajan, mutta sammutti itsensä kesken ja testi loppui. Mutta 1 M kortille testasin hieman yli 12 minuuttia.


      • ???
        Son Isti kirjoitti:

        Ei ole sattunut virta kesken loppumaan. Jos akku on ollut niin kauan kuin sanot, kannattaa ostaa uusi. 4 M kortille sopii videota n. 50 minuuttia. 1 M kortille sopii n. 12 min. Yritin testata aikaa jättämällä kameran videokuvaamaan 4 M kortille kellotaulua, josta näkisi kuvausajan, mutta sammutti itsensä kesken ja testi loppui. Mutta 1 M kortille testasin hieman yli 12 minuuttia.

        paljon videota se 50min 4 M:n (megabitin) kortille :DDDDDDD


      • pilata iloasi,
        ??? kirjoitti:

        paljon videota se 50min 4 M:n (megabitin) kortille :DDDDDDD

        mutta se on megaTAVU, eli englanniksi megabyte = suomessa mt, engl. mb. Se sekotetaan AINA megabittiin, joka on siirtonopeus!!!!!!


    • tukenen

      Minulla on n. vuoden ajan ollut kyseinen kamera. Olen tyytyväinen. Olen ottanut kuvia liikkuvasta autosta käsin ajon aikana ja kuvat ovat ihan teräviä, koska kamerassa on optinen kuvan vakaaja. Videokuvatkin ovat teräviä. Ja kamera on pieni, sopii hyvin taskuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2013
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1660
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe