neuvoa kaipaava

katja75

ollaan jonkin aikaa jutskattu rapu miehen kanssa...itse olen jousimies,noh nyt päätettiin nähdä..on se kyl ihana..mut niin kun tuolta luin niin välillä näyttää että olisi kiinnostunut ja taas välillä on niin kun oisin "ilmaa"..vietettiin tässä 3 päivää yhdessä..mutta mitenkä minä voin tietää mitenkä menetellä??..sovittiin että katellaan pikku hiljaa et tuleeks mitään..minä oisin kyllä aikas kiinnostunut tästä "rapu herrasta"

47

5203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moni

      niin.vaikea antaa neuvoa tietämättä miehen ikää tai edes sitä onko hän kauan ollut sinkkuna vai juuri eronnut yms. tällaiset asiat esimerkiksi vaikuttaa siihen, kuinka kannattaa toimia.

      • katja75

        mies on 29v ja ollut jo jonkin aikaa sinkku..


      • minun
        katja75 kirjoitti:

        mies on 29v ja ollut jo jonkin aikaa sinkku..

        mielestäni kannattaa osoittaa silleen kivasti jotenkin että todellakin kiinnostaa (että siis tulee rapuselle selväksi) mutta ei sitten takertua liikaa vaan antaa ravulle oma tila miettiä asiaa. huomaat varmasti jostakin mitä hän meinaa.


    • aikaa..

      itse olen rapu. sanon ekaksi,rapu tarvii omaa tilaa! rapu tekee päätöksen itse pikkuhiljaa... ravut vihaavat,jos ei anna omaa rauhaa. eli,ole määrätietoinen,tasapainoinen,positiivinen. älä myöskään näytä heti ja liian kovaa kiinnostusta ravusta. ravulta menee mielenkiinto. näillä eväillä aivan varmasti saat ravun!!

    • kauris

      elä anna ravun hallita peliä ettei vaan käytä hyväksi..kuviot samat ku itellä oli..pyydettiin et anna aikaa ja ymmärrä.mie tein niin ja tässä sitä ollaan ihmettelemässä missä meni mönkään...ei edes selitystä tullut,haluaa olla yksin ja kuitenkin "vehtaa" toisten kanssa koko ajan..PÄRJÄILE JA VOIMIA!!!

    • -rouva-

      merkit passaa..sinua vain hyväksi käytetään..tais olla viikonloppu ku vietitte yhdessä ja ravun ehdotuksesta? hänen luonaan..eikö vaan? menette niinku hän on ajatellut...oma valintasi on mutta joku kaunis päivä olet rannalla ihmettelemässä missä meni vikaan kun sinut nakataan yli laidan."ilma" ajat...mene silloin hänen luo ja yllätä-tai saat itse yllättyä...pettäjäntie.....voin vain hyräillä...olen ollut naimisissa ravun kanssa joten tiedän mistä puhun.VOIMIA SINULLE!!

      • katja75

        juu...hän oli eka täällä pe yön ja sit pyyti hänen luokseen..oltiin la-ma siellä..mutta juu..kylpäs on nyt hankalaa..


      • -rouva-
        katja75 kirjoitti:

        juu...hän oli eka täällä pe yön ja sit pyyti hänen luokseen..oltiin la-ma siellä..mutta juu..kylpäs on nyt hankalaa..

        vaikeeta on tietty...onko lapsia pelissä jos saan kysyä...ja mentiikö ravun ehdoilla niinkö?


    • ravun murjoma

      Rapumiehet on ikuisia seikkailijoita, jotka janoaa aina jotain, kyllästyvät välittömästi kun alkaa tulla tunteita peliin, sillä se pilaa kaiken hauskuuden. Eivät todellakaan ole yhden naisen miehiä..ne on sika-itsekkäitä ja ahdistuvat helposti. Kaikki mitä täällä rapumiehistä on kirjoitettu piti kyllä mun kohdalla kutinsa.
      Paha maku jäi.

      Älä siis luule olevasi mitenkään ainutlaatuinen ja varsinkaan ainut nainen ravulle, niin ehkä homma voikin toimia.

      • katja75

        vai semmosta, juu minulla on lapsia..lapsia hän kyl kohteli tosi hyvin..eikä mullakaan ollut valittamista..mut sit tää jutskailu jälkikäteen on kyl...heh ihan alkaa naurattamaan


      • itse rapu

        justiin päinvastoin!! ravut vihaavat seikkailijoita,koska he itse haluavat pysyvän ikuisen suhteen... miksi ravut petetään?


      • kuule rapumies
        itse rapu kirjoitti:

        justiin päinvastoin!! ravut vihaavat seikkailijoita,koska he itse haluavat pysyvän ikuisen suhteen... miksi ravut petetään?

        Rapu ei petä? Hahhaaaa. Pettää, valehtelee, juonittelee, salailee jne. Jäin kerran rapumiehen koukkuun ja lopulta selvisi karu totuus - kaikki raumiehen kertomat asiat olivat valhetta. Muka ei halunnut kertoa totuutta, koska tiesi menettävänsä minut. Nyt menettikin, valheittensa takia.


      • myös ravun murjoma

        kanssasi.


      • tietysti
        kuule rapumies kirjoitti:

        Rapu ei petä? Hahhaaaa. Pettää, valehtelee, juonittelee, salailee jne. Jäin kerran rapumiehen koukkuun ja lopulta selvisi karu totuus - kaikki raumiehen kertomat asiat olivat valhetta. Muka ei halunnut kertoa totuutta, koska tiesi menettävänsä minut. Nyt menettikin, valheittensa takia.

        täytyy olla tosi huono nainen ravulle,jos rapu vaivahtuu pettämään !


    • katja75

      tosta hyväski käytöstä...ei ees harrastettu seksiä kun kerran..et siit ei ainakaan kyse..mut hellyyttä ym muuta kyl oli siitäkin eestä...oon ihan pyörällä päästäni

      • suosittelen kovasti

        Jos et halua pettyä ja itkeä silmiä päästäsi - unohda rapumies.


      • ravun murjoma myös

        taas yksi höynäyttettävä, mutta itseppä tiesi valitsit, eikä tässä voi kuin toivoa onnea ja loppupelissä jaksamista.


    • katja75

      heh heh ..ok uskotaan..onpas se sit hankala immeinen..noh ei tää tästä sit mikskään muuhun kehity kun kaveruuteen..ehän mä uskalla mitään muuta ees ajatella kun tääl lukee näitä juttuja..:)

      • niinpäniinpä

        ehkä ei kannata lukea. tai ainakaan antaa vaikuttaa yhtään. et voi tietää onko oma tapauksesi samanlainen.


      • kohta kyllästynyt rapuun
        niinpäniinpä kirjoitti:

        ehkä ei kannata lukea. tai ainakaan antaa vaikuttaa yhtään. et voi tietää onko oma tapauksesi samanlainen.

        Olen ollut ravun kanssa pitkään ja tullut siihen tulokseen että ravut kaipaavat vapautta eikä sitä saa näyttää ravulle kiinnostusta liikaa. Mutta samalla he ovat myös riippuvaisia ja haluavat pysyvyyttä ja turvallisuutta. Tätä en oikein ymmärrä. Ymmärtävätkö ravut itse? Ravulle pitää antaa sekä vapautta että turvallisuutta. Miten se onnistuu? Mutta rapu ei ole valmis antamaan yhtä paljon vapautta. Ja turvallisuutta ei myöskään saa ravun kanssa kun ei ymmärrä hänen vaihtelevaa mielialaa.


    • katja75

      vais niin..noh..jää nähtäväksi..

    • katja75

      kyl täs alkaa jo huomaamaan että joo....hänen tahtiin pitäs mennä..ja jos en hypähdä heti niin suuttuu...ja sanoo että no löydänpä mä naisen muualtakin ..just joo..no HUOH

    • Nimetön

      Rapumies on aina uskollinen kuppanilleen.. on luotettava.. ei ajattele itseään.. vaan puolisoaan..Tärkeätä myös.. osaa helliä..

      • RapuMiekkonen

        Tässä keskustelussa kovasti korostetaan rapu MIEHEN profiilia... Mutta jos luette tuolta rapumiehen suuttumukset..jne.Näette että kyllä se rapunainenkin osaa olla ihan samanlainen...
        Miksi ei vaan voi olla niin että ne samankaltaiset löytäis toisensa. Vähän välittävät olkoon yhdessä ja enemmän hellyyttä kaipaavat sit yhdessä.. ja maailma pelastuu!!


      • Nimetön
        RapuMiekkonen kirjoitti:

        Tässä keskustelussa kovasti korostetaan rapu MIEHEN profiilia... Mutta jos luette tuolta rapumiehen suuttumukset..jne.Näette että kyllä se rapunainenkin osaa olla ihan samanlainen...
        Miksi ei vaan voi olla niin että ne samankaltaiset löytäis toisensa. Vähän välittävät olkoon yhdessä ja enemmän hellyyttä kaipaavat sit yhdessä.. ja maailma pelastuu!!

        Iät ja ajat on eläneet ravut ym. vain ollaan yhteen hiileen puhalettu.. Huolehittu ja tykäty.. On lapset maailmalle kasvatettu.. On anettu siivet josta nousta korkeuksiin..Olen jotenkin ylpeä.Rapu.


      • Katriina29
        RapuMiekkonen kirjoitti:

        Tässä keskustelussa kovasti korostetaan rapu MIEHEN profiilia... Mutta jos luette tuolta rapumiehen suuttumukset..jne.Näette että kyllä se rapunainenkin osaa olla ihan samanlainen...
        Miksi ei vaan voi olla niin että ne samankaltaiset löytäis toisensa. Vähän välittävät olkoon yhdessä ja enemmän hellyyttä kaipaavat sit yhdessä.. ja maailma pelastuu!!

        Myönnän itse rapunaisena tehneeni ja käyttäytyneeni ns. rapumaisesti, tosin ei mitään pettämisiä mutta möksähdelleeni, suuttuneeni, kiukutelleeni jne. Sitten tavatessani rapumiehen ja tapaillessani häntä totesin että hän oli aivan "kuin olisi peiliin katsonut", olimme aivan samanlaisia. Silloin mä ajattelin panostaa laatuun ja jättää rapumaisimmat kotkotukset taakse, sillä rapumies maksoi ns. potut pottuina. Tietenkään kaikkea en pystynyt kitkemään omasta luonteestani, mutta ajattelin kehittyä ihmisenä. Se toinen osapuoli sitten ei tainnut tajuta että olimme samanlaisia, sillä hän käytti rapumaisuuttaan hyväkseen niin kauan kuin minun pinna kesti.


    • katja75

      joo..no vaikka se rapumies onkin aikas hankala..niin silti se on aika ihana..haastetta vähän.itse elin parisuhteessa 8v ja mies oli aikas "nössö" siis et sain itse tapella, täs rapumiehessä tuntuu olevan haastetta minulle kun olen itekkin aika temperamenttinen luone ym niin joutuu vähän luovimaan..kyl tää muokkaa munkin "hermoja"..kivaa vaihtelua välillä:)

      • -ex-rouva-

        siksihän niistä rapuherroista on niin pirun vaikee irtaantua kun niissä on se oma viehätyksensä..oma kokemus;parasta kun ei ota vakavasti-nautinnon vain eli "viikonloppuseikkailuna"....eli olen sortunut itsekkin viel eron jälkeen rapumieheen..


      • katja75
        -ex-rouva- kirjoitti:

        siksihän niistä rapuherroista on niin pirun vaikee irtaantua kun niissä on se oma viehätyksensä..oma kokemus;parasta kun ei ota vakavasti-nautinnon vain eli "viikonloppuseikkailuna"....eli olen sortunut itsekkin viel eron jälkeen rapumieheen..

        noin mäkin vähän ajattelin..ettei turhan vakavasti...


      • usko vain...
        katja75 kirjoitti:

        noin mäkin vähän ajattelin..ettei turhan vakavasti...

        hyvä kaaka 75,usko vain. me ollaan niiiin ihanii!!


      • koukkussa
        -ex-rouva- kirjoitti:

        siksihän niistä rapuherroista on niin pirun vaikee irtaantua kun niissä on se oma viehätyksensä..oma kokemus;parasta kun ei ota vakavasti-nautinnon vain eli "viikonloppuseikkailuna"....eli olen sortunut itsekkin viel eron jälkeen rapumieheen..

        ajattelin aikoinaan että eipä oteta vakavasti vaan koukkuun jäin ja nyt haluun pois, ja melkein jo irti päässyt. Viehättäviähän nuo mut lopulta liian raskasta... kokeile ihmeessä mutta älä tuu sitten tänne poraa. Onnea!!


      • sun horoskooppi
        katja75 kirjoitti:

        noin mäkin vähän ajattelin..ettei turhan vakavasti...

        jos saan kysyä,mikäs on kaakan horoskooppi?


      • katja75
        sun horoskooppi kirjoitti:

        jos saan kysyä,mikäs on kaakan horoskooppi?

        jousimies...


      • kelvata
        katja75 kirjoitti:

        jousimies...

        ravulle mainiosti! on kokemuksia. harva merkki,joka ei kahlitse rapua!


    • että revut tarvitsevat

      omaa tilaa. :)

      • katja75

        otan ja annan sitä..eilenkin tämä herra pyysi meitä luokseen mutta sanoin että josko sitten ensi viikonloppuna ettei nyt ihan joka viikonloppu nähtäs..


      • -ex-rouva-
        katja75 kirjoitti:

        otan ja annan sitä..eilenkin tämä herra pyysi meitä luokseen mutta sanoin että josko sitten ensi viikonloppuna ettei nyt ihan joka viikonloppu nähtäs..

        onko muuten tällä rapumiehellä omia lapsia??


      • katja75
        -ex-rouva- kirjoitti:

        onko muuten tällä rapumiehellä omia lapsia??

        ei ole omia lapsia hänellä,mutta haluaisi kyllä, kui?


      • -ex-rouva-
        katja75 kirjoitti:

        ei ole omia lapsia hänellä,mutta haluaisi kyllä, kui?

        lapset ovat hänelle tärkeitä ja tulee hyvin toimeen heidän kanssa


      • katja75
        -ex-rouva- kirjoitti:

        lapset ovat hänelle tärkeitä ja tulee hyvin toimeen heidän kanssa

        olen huomannut sen tässä...ja mielellään touhuaa minun lasten kanssa...ja tekee kaikkensa heidän eteen:)


    • katja75

      siis tää on ihan jotain ihmeellistä..ennen en ois ns.edes vilkaissu tämän rapu herran kaltaisiin miehiin, ja nyt olen ihan "koukussa"...minä en ole häneen yhteyttä pitänyt, ajattelin antaa olla ihan rauhassa ja aikaa tälle jutulle, mutta tää herra sit soittelee joka päivä ja monta kertaa päivässä..
      eilen sit sovittiin että menen hänen luo viikonloppuna..ja siinä ei kyllä seksistä ole kyse jos joku niin ajattelee. itsekkin tämä rapu sanoi että jos ei muuta niin seuraa..siis kaipaa minun seuraa..:)) noh saas nähdä..onks rapu miehelle seksi kuinka tärkeetä?
      sen olen huomannut että osaa ainakin naista miellyttää ja ottaa huomioon..ihan pienillä teoillakin..kannattaakohan mun heittäytyä mukaan.mut sen kyl sanon että hän on koko ajan mielessäni, vaikka koettasin muuta ajatella...

      • Tottahan toki

        kun kuulostaa niin tutulta, tottahan toki se haluu seksii!! Ihan normaalia mieheltä ja varsinkin rapumieheltä jos seksii haluu.
        No voittehan te vaan suukotella ja halailla mutta älä kauaa pihtaa tai se hyppää pian vieraihin. Mutta hirmusti onnea ja tsemiä.


      • katja75
        Tottahan toki kirjoitti:

        kun kuulostaa niin tutulta, tottahan toki se haluu seksii!! Ihan normaalia mieheltä ja varsinkin rapumieheltä jos seksii haluu.
        No voittehan te vaan suukotella ja halailla mutta älä kauaa pihtaa tai se hyppää pian vieraihin. Mutta hirmusti onnea ja tsemiä.

        no sepä,mut ei se ole vielä koskaan sillai käyttäytynyt kun muut tapaamani miehet, no tottakai tiedän että miehet haluu, siin mis naisetki heh, mutta se että ei ainakaan tälle herralle ole ollut niin tärkeetä..vai onkohan se vaan siit sit hiljaa..noh mene ja tiedä..ohan ne halut mullakin, mut olen sellanen et ei ihan ekana sänkyyn hypätä..


      • Tottahan toki
        katja75 kirjoitti:

        no sepä,mut ei se ole vielä koskaan sillai käyttäytynyt kun muut tapaamani miehet, no tottakai tiedän että miehet haluu, siin mis naisetki heh, mutta se että ei ainakaan tälle herralle ole ollut niin tärkeetä..vai onkohan se vaan siit sit hiljaa..noh mene ja tiedä..ohan ne halut mullakin, mut olen sellanen et ei ihan ekana sänkyyn hypätä..

        niin onhan se niin että miehet arvostaa enemmän sellaista naista joka ei heti anna, mutta käsitin teidän stoorista että olette jo tapailleet aikaisemmin ja nyt rapumies yrittää hehkuttaa niin paljon että hänen vihjeensä yrittää kertoa sen että pleas anna jo. Tiedoksi vaan että rapumiehet tykkää erittäin estottomista ja itsevarmoista naisista.
        Joten anna palaa vaan!!!!!!!!!


      • katja75
        Tottahan toki kirjoitti:

        niin onhan se niin että miehet arvostaa enemmän sellaista naista joka ei heti anna, mutta käsitin teidän stoorista että olette jo tapailleet aikaisemmin ja nyt rapumies yrittää hehkuttaa niin paljon että hänen vihjeensä yrittää kertoa sen että pleas anna jo. Tiedoksi vaan että rapumiehet tykkää erittäin estottomista ja itsevarmoista naisista.
        Joten anna palaa vaan!!!!!!!!!

        no oltiin hänen luona toissa viikolla 3 päivää..ja ei siin sillai ollu mitään seksiä..


      • juuuup
        Tottahan toki kirjoitti:

        niin onhan se niin että miehet arvostaa enemmän sellaista naista joka ei heti anna, mutta käsitin teidän stoorista että olette jo tapailleet aikaisemmin ja nyt rapumies yrittää hehkuttaa niin paljon että hänen vihjeensä yrittää kertoa sen että pleas anna jo. Tiedoksi vaan että rapumiehet tykkää erittäin estottomista ja itsevarmoista naisista.
        Joten anna palaa vaan!!!!!!!!!

        itsevarmoista niin omaan....


      • -nainen-

        no niin eihän noihin normaalisti edes vilkaisekkaan mutta sitten kun se kolahtaa niin..oi ...voi..rapu on heti kimpussa, ei anna hetken rauhaa...kaikki tässä ja nyt,joo kyllä he osaavat naista mielyttää...pettyneitä sydämiä tulee - mut anna mennä vaan kerranhan tääl vain ollaan.oma kokemus on et rapumiehen mielenkiinto nousee ja laskee kuin lehmänhäntä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe