Vaaka on mun horoskooppi

Sonkku

Hei! Mun horoskooppi on vaaka, :D mutta silti on tylsää, koska vaa'assa on se huonopuoli, että vaaka horoskooppiset puhuu aika paljo pahaa toisista... kuten minä... :/ mutta kyllä senkin voi hallita, kun vaan haluaa!

20

2758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menee.

      Puhumalla pahaa toisista vaaka yrittää saada itsensä vaikuttamaan muita paremmalta. Niin se...

      • erityistä antipatiaa

        vaakaihmisiä kohtaan?

        Entäs ne muut merkit jotka myös puhuu pahaa muista ihmisistä?
        Mikä heidän vaikuttimensa "pahanpuhumiselle" on?
        Mitenkäs esimerkiksi sinä, kyllä sinä nyt syyllistyit siihen samaan pahanpuhumiseen, vaakaihmisistä. Lue kirjoituksesi niin tajuat.


      • saman.
        erityistä antipatiaa kirjoitti:

        vaakaihmisiä kohtaan?

        Entäs ne muut merkit jotka myös puhuu pahaa muista ihmisistä?
        Mikä heidän vaikuttimensa "pahanpuhumiselle" on?
        Mitenkäs esimerkiksi sinä, kyllä sinä nyt syyllistyit siihen samaan pahanpuhumiseen, vaakaihmisistä. Lue kirjoituksesi niin tajuat.

        päin vastoin. Pidän vaakaihmisistä. Mutta se ei tee minua sokeaksi joillekin vaaoille tyypillisistä piirteistä, mm. tuolle, josta ap vaakana kirjoittaa.
        Tässä samassa ketjussa alempana eräs henkilö muuten kertoo siitä, miten vaa´at herkästi käyttävät muitten ihmisten mielipiteitä/sanomisia tukenaan halutessaan pönkittää omaa mielipidettään. Olen huomannut aivan...


      • Mutta kuitenkin
        saman. kirjoitti:

        päin vastoin. Pidän vaakaihmisistä. Mutta se ei tee minua sokeaksi joillekin vaaoille tyypillisistä piirteistä, mm. tuolle, josta ap vaakana kirjoittaa.
        Tässä samassa ketjussa alempana eräs henkilö muuten kertoo siitä, miten vaa´at herkästi käyttävät muitten ihmisten mielipiteitä/sanomisia tukenaan halutessaan pönkittää omaa mielipidettään. Olen huomannut aivan...

        voisit vastata siihen toiseenkin kysymykseen:
        Mitä muut horoskoopit, eikös ne puhu pahaa muista koskaan. No kyllä puhuu, ihan yhtä paljon tai yhtä vähän kuin vaikkapa vaakamerkkiset. Yleensäkin toisesta ihmisestä pahaa puhumalla ihmiset haluavat kohentaa omaa vähän heikkoa itsetuntoaan, ei se ole erityisesti vaakojen tapa, se on huonon itsetunnon omaavien ihmisten tapa.

        Vaa'at (erityisesti nuoret) kyllä helposti kysyvät muiden mielipidettä asioihin, helpottaakseen omaa päätöksentekoaan.
        Kun vaaka kehittyy ihmisenä, iän myötä tai kokemusten kautta, osaa hän jo tehdä hvinkin itsenäisiä päätöksiä, kysymättä keneltäkään yhtään mitään.
        Päätösten tekoon voi mennä kauan, niitä kypsytellään pitkään ja sitten vaan tehdään! Siinä onkin moni lähimmäinen äimänkäkenä.


      • vaakafdzdfzmkölmköl
        saman. kirjoitti:

        päin vastoin. Pidän vaakaihmisistä. Mutta se ei tee minua sokeaksi joillekin vaaoille tyypillisistä piirteistä, mm. tuolle, josta ap vaakana kirjoittaa.
        Tässä samassa ketjussa alempana eräs henkilö muuten kertoo siitä, miten vaa´at herkästi käyttävät muitten ihmisten mielipiteitä/sanomisia tukenaan halutessaan pönkittää omaa mielipidettään. Olen huomannut aivan...

        ja mua vituttaa mun ainainen epäonni


      • dodododododo
        Mutta kuitenkin kirjoitti:

        voisit vastata siihen toiseenkin kysymykseen:
        Mitä muut horoskoopit, eikös ne puhu pahaa muista koskaan. No kyllä puhuu, ihan yhtä paljon tai yhtä vähän kuin vaikkapa vaakamerkkiset. Yleensäkin toisesta ihmisestä pahaa puhumalla ihmiset haluavat kohentaa omaa vähän heikkoa itsetuntoaan, ei se ole erityisesti vaakojen tapa, se on huonon itsetunnon omaavien ihmisten tapa.

        Vaa'at (erityisesti nuoret) kyllä helposti kysyvät muiden mielipidettä asioihin, helpottaakseen omaa päätöksentekoaan.
        Kun vaaka kehittyy ihmisenä, iän myötä tai kokemusten kautta, osaa hän jo tehdä hvinkin itsenäisiä päätöksiä, kysymättä keneltäkään yhtään mitään.
        Päätösten tekoon voi mennä kauan, niitä kypsytellään pitkään ja sitten vaan tehdään! Siinä onkin moni lähimmäinen äimänkäkenä.

        vittu sillä horoskooppi merkillä toisen haukkumisen kanssa mitään tekemistä...

        voi v.... mitä juttuja!!!


      • Älä minulle ainakaan
        dodododododo kirjoitti:

        vittu sillä horoskooppi merkillä toisen haukkumisen kanssa mitään tekemistä...

        voi v.... mitä juttuja!!!

        Juurihan tuossa edellisessä viestissäni annoin ymmärtää, ettei asiamielestäni ole mikään vaakojen erityinen ominaispiirre, vaan että kyllä muutkin merkit harrastaa toisista pahaa puhumista yhtä paljon!

        Ihan turhaan mulle vastaat noin törkeästi!


      • puhumisesta
        Mutta kuitenkin kirjoitti:

        voisit vastata siihen toiseenkin kysymykseen:
        Mitä muut horoskoopit, eikös ne puhu pahaa muista koskaan. No kyllä puhuu, ihan yhtä paljon tai yhtä vähän kuin vaikkapa vaakamerkkiset. Yleensäkin toisesta ihmisestä pahaa puhumalla ihmiset haluavat kohentaa omaa vähän heikkoa itsetuntoaan, ei se ole erityisesti vaakojen tapa, se on huonon itsetunnon omaavien ihmisten tapa.

        Vaa'at (erityisesti nuoret) kyllä helposti kysyvät muiden mielipidettä asioihin, helpottaakseen omaa päätöksentekoaan.
        Kun vaaka kehittyy ihmisenä, iän myötä tai kokemusten kautta, osaa hän jo tehdä hvinkin itsenäisiä päätöksiä, kysymättä keneltäkään yhtään mitään.
        Päätösten tekoon voi mennä kauan, niitä kypsytellään pitkään ja sitten vaan tehdään! Siinä onkin moni lähimmäinen äimänkäkenä.

        Kaikissa merkeissä on tietenkin omat hyvä ja huonot puolensa.
        Olen samaa mieltä kanssasi myös siitä, että pahan puhuminen on lähinnä huonon itsetunnon merkki.

        Silti minusta jokaisesta merkistä voi löytyä myös merkeille ominaisia negatiivisia piirteitä, jotka tällaisen huonon itsetunnon omaavan kohdalla ilmenevät sitten ed. kuvatulla tavalla; eli jos vaa'alla on huono itsetunto, niin vaaka herkästi tarvitsee "liittolaisen", jonka kanssa puhua pahaa, ja jonka sanomisia voi sitten käyttää toista ihmistä vastaan.

        Kun sanon näin, en siis tarkoita, että kaikki vaa'at toimivat näin, vaan nimenomaan ne, joilla on huono itsetunto.

        Tällaisista negatiivista piirteitäkin keskustelu on minusta ihan paikallaan näillä palstoilla; ei huonoista puolista keskustelun tarvitse aina olla provosoivaa ja ilkeää.


      • ...vesimies

        voi olla. munki tutuista vaaka puhuu pahaa tai negatiivista muista ihmisistä useimmin kuin muut merkit. oon aatellu mistä se johtus ja siks mä näitä sivuja välistä lueskelenki. ite oon


      • vesu_95
        vaakafdzdfzmkölmköl kirjoitti:

        ja mua vituttaa mun ainainen epäonni

        Mulla on joka päivä huonoa tuuria joskus lyön kirveellä sormeen, joskus puukolla ja joskus vasaralla. Tai sitten pudotan jotain kallisarvoista. Esimerkiksi viimevuonna tiputin isoisoisäni antaman maljakon se oli tuotu amerikasta se harmittaa minua vieläkin. KAIKKI PÄIVÄT ON EPÄONNEE!!!! AUTTAKAA!!!!


      • Konkarimpikölli
        erityistä antipatiaa kirjoitti:

        vaakaihmisiä kohtaan?

        Entäs ne muut merkit jotka myös puhuu pahaa muista ihmisistä?
        Mikä heidän vaikuttimensa "pahanpuhumiselle" on?
        Mitenkäs esimerkiksi sinä, kyllä sinä nyt syyllistyit siihen samaan pahanpuhumiseen, vaakaihmisistä. Lue kirjoituksesi niin tajuat.

        Kun tässä kohtaa ainoa oikea vastaus tuolle pällille on:

        Ime munaa!


    • vaakanaikkonen

      Ehkä vaaka toteaa vaan miten oikeasti asiat on sanoessaan mielipiteensä, kaunistelematta.

      • vesu_95

        Nyt mä älysin, eli vaa'at sanoo aina suorat sanat muille eikös se niin olekkin????????? (ainaki veikkaan niin)


      • niinkö?

        Tuokos on nyt sitä, mitä vaa´at tarkoittavat, kun painottavat olevansa diplomaattisia pesoonia??


      • tiedox
        niinkö? kirjoitti:

        Tuokos on nyt sitä, mitä vaa´at tarkoittavat, kun painottavat olevansa diplomaattisia pesoonia??

        Diplomaattisuudellakin on rajansa.


      • olet,
        tiedox kirjoitti:

        Diplomaattisuudellakin on rajansa.

        "sekin" loppuu vaa´alta niinkuin mielenkiinto lähes kaikkeen, mistä ei ole enää suoranaista hyötyä.


    • helpommin

      Minä näen tämän vaa'an pahan puhumisen siten, että vaaka hakee ehkä muita merkkejä helpommin tukea ajatuksilleen muilta. Pahimmillaan se voi johtaa siihen, että vaaka puhuu ensin pahaa, ja sitten toteaa päälle vaiikapa näin: "Niin, sekin sanoi susta näin, et kyllä se sitten on näin".

      Jouduin itse pari vuotta sitten tilanteeseen, jossa vaaka puukotti selkään. Ja tosiaan kertoi minulle tuolla edellä kuvatulla tavalla, miten hän oli puhunut minusta "pahaa" yhdelle toiselle tuttavalleni. Aika moista toisen ihmisen mustamaalaamista samalla.

      En kuitenkaan tämän perusteella halua tuomita kaikkia vaakoja, kyllä minusta tässä omassa tapauksessani on kyseessä myös heikko yksilö.

    • vesu_95

      Juu määki oon vaaka mää puhun aika paljon kans pahaa toisista. Ei sille voi mitään, oon kyl yrittäny hillitä vähä.

      • poispäin

        ole vakaihmisen ainoa pahapuoli jos olette huomannut. Itse olen vaaka ja elännyt jo puolet vuosisadasta ja pikkusen senkin yli. Olen huomannut sellaisen seikan että me olemme liian kilttejä myös. Minua on ainaskin käytetty hyväksi montakertaa mutta saanut itse syyt niskilleni lopulta. Te nuoret olkaa luija ja pitäkää silti puolenne. Se toinenkin puhuu sinusta pahaa.


    • olen vaaka

      ..mutten puhu pahaa toisista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe