Paljonko maksaa laatoittaja?
Laatoittaja! paljonko maksaa?
8
2397
Vastaukset
- kysellyt...
Itse kun kyselin niin hintahaitari vaihteli melkoisesti. Kannattaa siis soitella ja kysellä oman alueesi tekijöitä ja vertailla tarjouksia. Muista että joillekin maksetaan ne sosaali ym. maksut lisäksi jos ei tule jostain firmasta vaan on yksityinen tekijä.
- Nimetön
Mulla maksaa kaikki tehtävät rakennustyöt 28e/h Sis. alv. Haitari liikuu täälläpäin siinä 26-35 e/H Jotkut lisää vielä alvin.
- ja laatoitus
Kyselisin missäpäin valtakuntaa olet??
Minun laattahommat on reilun 20 euroa neliö.
Edellyttäen tietenkin ettei yhtä neliötä varten tartteis kovin pitkästi ajaa :).- halpaa
enpä itte tohon hintaan tekis. mitä siihen kahteenkymppiin siis kuuluukaan?
- se on
siinä n.35-40e/m2, toki kohde saattaa vaikuttaa hintaan paljonkin. Koko, vaikeusaste, ym.
Vesieristys n. 11e/m2
Tuntitaksa 30-38e alv
On tullut vastaan 60e/m2 hintoja, vaikeuden takia tai sitten on muutenkin ollut kiirettä.
Mutta se kuitenkin eriasia jos on kyseessä 2m2 wc vai 50m2 selkeä lattia - 1880€
Mulla tuli 1880€ lasku. Saunan lattia 1,5 x 1,7 metriä ja kylppärin lattia 3,5 neliötä ja seinät 8 neliötä. Laatat ostin siihen päälle.
Syön kaurapuuroa vähän aikaa mutta hieno tulee.
Pitää vielä paneloida ja lauteet tehdä.- laatoitusko
1880e?
14m2,100e/m2=1540 alv=1878e???
olisit saanu halvemmallakin...
täytynee nostaa hintoja... ;o) - virhe.
laatoitusko kirjoitti:
1880e?
14m2,100e/m2=1540 alv=1878e???
olisit saanu halvemmallakin...
täytynee nostaa hintoja... ;o)siis 110e/m2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3832517IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk751952- 1541489
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten141336Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021231Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48995- 125975
- 71882
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44880- 28843