Eero,Laura ja Jenni.Kolmiodraama osa 2

Hepo 887

Jenni oli valmistautunut hyvin uimista varten.Aamulla kun hän herää sininen läpinäkyvä paita päällään hän suuntaa reppuunsa ja ottaa sieltä bikinit ja stringit.
-En malta odottaa Eeron ilmettä kun hän näkee peffani,Jenni lurittaa ja menee keittiöön.
Sami oli jo pitkään asunut Jennin luona koska hänen kämppänsä meni.Samista ja Jennistä oli tullut hyvät ystävät vaikka Jenni olisikin halunnut enemmän.Sami oli homo mutta yhtenä iltana he rakastelivat olohuoneen sohvalla.Se oli jäänyt vain siihen mutta joskus Sami antoi hänelle oikein pitkän suudelman suulle.

-Otatsä kahvia?Sami kysyy ja katselee Jennin rintoja paidan alta.Jenni ei ikinä pidä rintaliivejä nukkuessaan.

-Otan kiitti.No?Luuletsä et se Eero pitäisi musta?Jenni sirkuttaa ja juoksee kahvipannun luo ja hipaisee takapuolellaan Samin kyrpää joka alkaa seisoa.

-Kuka susta ei pitäisi?Sami sanoo ja hänen kyrpänsä alkaa seisoa vieläkin enemmän.Sen huomasi koska hänellä oli bokserit.Jennillä oli stringit, vaikka hän ei yleensä pitänyt niitä kuin uidessa.Jenniä alkoi hermostuttaa.Eero oli aika vaativa tapaus.Entä jos hänen viehätysvoimansa ei riittänytkään tähän?Mutta se tepsi ainakin Samiin vaikka tämä oli homo.
-Mä en vieläkään tiedä mitä mä laittaisin päälle!Mun kaikki vaatteet on ihan muodittomia.Mutta on mulla kyllä yhet vaatteet jotka vois sopia.

Jenni suuntaa vaatekaapille ja nappaa sieltä rintaliivit ja hipserit.Hän vaihtaa ne päälleen ja ottaa kaksi paitaa vaatekaapista ja menee keittiöön.
-Kumpi?Jenni kysyy.
Sami katsoo Jennin c-kupin rintoja ja laukeaa.hän syöksyy Jenniä päin ja suutelee tätä.Hän työntää kaksi sormea Jennin pilluun.
-Illalla,Jenni sanoo ja irrottautuu.-Mulla on nyt treffit.
-Niin mullakin,Sami sanoo.


Jenni ja Eero ovat matkalla Eeron autolla kohti uimahallia.

-Haittaako se jos mun bikineistä näkyy läpi?Jenni kysyy.

-Munkin uimahousuista näkyy vähän läpi kyrpän kohdalta.Jos sua ei haittaa niin ei muakaan.


Jenni menee naisten pukukoppiin ja riisuu rintaliivinsä ja paitansa.Yksi visivuotias poika katsoo häntä hämmillään.
-Ne ovat tissit,Jenni sanoo ja menee suihkujen puolelle.Hän laittaa paljon saippuaa ja pesee itsensä.Sitten hän laittaa stringit ja bikinit.Bikinit olivat todella niukat.Hän menee uimaaltaiden puolelle ja etsii katseellaan Eeroa.siinähän on!Hänen kyrpänsä oli valtava ja se näkyi kokonaan uimahousujen läpi.
-Sulla vasta on tissiä!Eero huutaa ja syöksyy niiden kimppuun heti.Hän laittaa bikiniä sivummalle niin että koko rinta tulee ulos.Hän hyväilee sitä hetken aikaa niin että nänni kovettuu.Sitten uimavalvoja tulee paikalle.
-Täällä ei saa harrastaa seksiä,nainen sanoo tiukkana.-Täällä on pieniä lapsia.Heidän vanhempansa ovat valittaneet.

Voi paska!Jenni ajattelee.

-Mennään vessaan,Eero sanoo.Jenni seuraa häntä.Eero lukitsee oven ja tönäisee Jennin pytyn päälle.Hän laskee stringit alas ja omat uikkarinsa.Kyrpä oli valtava.Jenni alkaa imeä sitä.Pian kyrpä on jennin pillussa.Eero liikuttaa sitä hyvin nopeaan tahtiin.Jenni kiljuu.Eero laittaa käden hänen suuhunsa.
-Emme kai halua herättää huomiota?Eero sanoo ja liikuttaaakyrpää vielä minuutin ajan.Silloin hän laukeaa ja ja Jenni saa orgarsmin.
-Kai sulla on E-pillerit?Eero kysyy.
-Joo,Jenni sanoo.Hän oli käyttänyt niitä jo kaksi vuotta.Kun Eero imee Jennin rintoja uimavalvoja avaa vessan oven.
-Minulla oli oikeus.Arvaatkaa ovatko asiakkaat ihmetelleet?Jos te niin paljon haluatte voitte tilata sviitin uimahallin henkilökunnalta.Ovatko nuo muuten,tissisi,silikonia?
-Niissä ei ole tippakaan sitä.Ja tähän uimahalliin en astu enää jalallanikaan,Jenni sanoo ja kävelee naisten pukuhuoneeseen päin.Eero kävelee hänen luokseen.
-OLen erittäin pahoillani.
-Ai olet?Muuten panosi sai vain vaivaisen 8.No,tilataanko sviitti täältä huomiseksi?Niin voit hoidella minut?Jenni kysyy.
-Sopii.Ostatko liukuvoiteen?Haluan vetää sua perseeseen,Eero sanoo ja suutelee jenniä.

-miesten pukuhuone on tuolla,Uimavalvoja sanoo.

(Saako Eero kympin?Mitä Jenni tekee Sámin kanssa?Lue osa 3.)

Juonipaljastusta toiveiden mukaan sillä en kirjoita osaa 4 pian.

4

5079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos saa pyytää

      älä kirjoita lainkaan enää koskaan kiitos !

      • panomiehekäs

        Joo olen aivan samaa mieltä pekan kanssa, kannattaisi odottaa kunnes on itse päässyt kokeilemaan makuuhuonegolfia. Kirjoituksistasi puuttuu selkeä juoni, sekä näkyy oma kokemattomuus.


    • Just....

      Et kai nyt pikku-Ville tosissasi luule, ettei kukaan huomaa, ettet ole kahdeksaatoista, kun kirjoitat tätä? Tämähän on ihan täyttä paskaa, lopeta vaan kirjoittaminen, ja lue vaikka Nalle Puhia..

    • dsasadasdads

      nää on just parhaita! HEPO RULES

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe