Missäköhän on vika kun jos hikoiluttaa niin ainostaan selkä ja takapuoli tuntuu hikoilevan oikein kunnolla? Selän hikoilu nyt ei juuri haittaa, mutta on erittäin epämiellyttävää ja noloa kulkea kaupungilla kun perseen kohalla on märkä läntti...Perse tuppaa hikoilemaan koko ajan ja varsinkin jos juo kahvia. Ja se siis hikoaa koko matkalta eli vaon yläpäästä aina reikään asti :P
Onko jotain suuremmaltikin vialla vai onko kyseessä henk.koht ominaisuus johon auttaa vain talkki, viilentävät voiteet tai vastaavat? Entä mahtaako mahdolliset sisäiset peräpukamat vaikuttaa mitenkään hikoiluun? Talvisin ongelma on suht pieni koska ulkonakin on kylmä, mutta auta armias kun tulee kesä ja helteet..Auttakkee hyvät ihmiset. Kiitos.
Takapuolen voimakas hikoilu
8
3688
Vastaukset
- hmph
Jahas..ja taisi mennä väärään kategoriaan..
- ei kyllä ainakaan
voi vaikuttaa hikoiluun mitenkään. Ei tuolle todennäköisesti mitään voi. Toiset hikoilee kainaloista, toiset jaloista, toiset selästä ja takapuolesta... yksilöllistä eikä varmaan voi mitenkään sitä hikoilupaikkaa keinotekoisesti muuttaa.
- Anonyymi
ryyppää vähempi, niin ei muodostu sitä rapulahikkee sinne vakkoon.
- kun kävin
apteekista ostamassa bats geeliä ja varmuuden vuoksi otin absolut torria. Eipä hikoile persus enää ku sivals pikkasen geeliä :D AAMEN
- kemikaalia
Herkkään peräseutuun! Vaan pyyhi hiet puhtaalla paperilla hätätapauksessa ja käy suihkussa vapaailtanasi, ei saippuaa ja ole vähän aikaa alasti, ihosi varmasti kunnolla kuivuttuasi, laita sitten vaatteet! Kysy vaikka mineraalikiveä luonteistuotekaupasta ja kysy vaikuttaako mineraalikivi peräseudun herkkään ihoon? Olen lukenut muutamia ikäviä fistelijuttuja peräaukon yläpuolella ns. häntäluun alapuolelle. En osaa yhdistää, olisko hikoilulla merkitystä sinus pilat... en muista tarkkaan latinaa.
Tämä on siis mutu-tuntuma. Onko muilla vielä parempaa tietoa tai kokemuksia?
- Anonyymi
Minulla ainakin hikoilee usein
- Anonyymi
Olen pistänyt merkille myös pallihien. Onko tähän vaivaan mitään toimivaa ratkaisua, vai joudunko haistelen edelleen tuota hajua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pistänyt merkille myös pallihien. Onko tähän vaivaan mitään toimivaa ratkaisua, vai joudunko haistelen edelleen tuota hajua?
Osta kaupasta vauvan talkkia, sitä voi tupsutella suruttomsti pehvan alueelle, ei maksa montaa euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058