Takapuolen voimakas hikoilu

Hän-Joka-Hikoilee-Perseestä

Missäköhän on vika kun jos hikoiluttaa niin ainostaan selkä ja takapuoli tuntuu hikoilevan oikein kunnolla? Selän hikoilu nyt ei juuri haittaa, mutta on erittäin epämiellyttävää ja noloa kulkea kaupungilla kun perseen kohalla on märkä läntti...Perse tuppaa hikoilemaan koko ajan ja varsinkin jos juo kahvia. Ja se siis hikoaa koko matkalta eli vaon yläpäästä aina reikään asti :P
Onko jotain suuremmaltikin vialla vai onko kyseessä henk.koht ominaisuus johon auttaa vain talkki, viilentävät voiteet tai vastaavat? Entä mahtaako mahdolliset sisäiset peräpukamat vaikuttaa mitenkään hikoiluun? Talvisin ongelma on suht pieni koska ulkonakin on kylmä, mutta auta armias kun tulee kesä ja helteet..Auttakkee hyvät ihmiset. Kiitos.

8

4468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmph

Jahas..ja taisi mennä väärään kategoriaan..

• ei kyllä ainakaan

voi vaikuttaa hikoiluun mitenkään. Ei tuolle todennäköisesti mitään voi. Toiset hikoilee kainaloista, toiset jaloista, toiset selästä ja takapuolesta... yksilöllistä eikä varmaan voi mitenkään sitä hikoilupaikkaa keinotekoisesti muuttaa.

• Anonyymi

ryyppää vähempi, niin ei muodostu sitä rapulahikkee sinne vakkoon.

• kun kävin

apteekista ostamassa bats geeliä ja varmuuden vuoksi otin absolut torria. Eipä hikoile persus enää ku sivals pikkasen geeliä :D AAMEN

• kemikaalia

Herkkään peräseutuun! Vaan pyyhi hiet puhtaalla paperilla hätätapauksessa ja käy suihkussa vapaailtanasi, ei saippuaa ja ole vähän aikaa alasti, ihosi varmasti kunnolla kuivuttuasi, laita sitten vaatteet! Kysy vaikka mineraalikiveä luonteistuotekaupasta ja kysy vaikuttaako mineraalikivi peräseudun herkkään ihoon? Olen lukenut muutamia ikäviä fistelijuttuja peräaukon yläpuolella ns. häntäluun alapuolelle. En osaa yhdistää, olisko hikoilulla merkitystä sinus pilat... en muista tarkkaan latinaa.
        Tämä on siis mutu-tuntuma. Onko muilla vielä parempaa tietoa tai kokemuksia?

• Anonyymi

Minulla ainakin hikoilee usein

• Anonyymi

Olen pistänyt merkille myös pallihien. Onko tähän vaivaan mitään toimivaa ratkaisua, vai joudunko haistelen edelleen tuota hajua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pistänyt merkille myös pallihien. Onko tähän vaivaan mitään toimivaa ratkaisua, vai joudunko haistelen edelleen tuota hajua?

Osta kaupasta vauvan talkkia, sitä voi tupsutella suruttomsti pehvan alueelle, ei maksa montaa euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      102
      6651
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      369
      6221
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3093
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2574
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2225
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1814
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1365
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe