Olin Budabestissä viikonloppulomalla, hotellina GOLDEN PARK. Laukkumme olivat hotellin vastaanoton takana olevassa huoneessa,jonne ne otettiin ja merkattiin n. 4-5 t ajaksi.Vaikutti turvalliselta. Kaikkein harmittavin asia (parin muun yllätyksen lisäksi)selvisi kuitenkin vasta matkustuspäivää seuraavana aamuna kotona matkalaukkua purkaesssa:laukusta oli viety korut! Jopa niin, että toinen yksistä korviksista jäi jäljelle. Reklamaatio on lähdössä hotelliin ja poliisille menossa rikosilmoitus vakuutusilmoitus, mutta tuskin mitään tulee takaisin. Raha ei ratkaise, vaan ilkeä tunne henkilökohtaisiin tavaroihin kajoamisesta.
Tyhmyydestä rangaistaan
3
1773
Vastaukset
- tuuri teillä
Olimme juuri samaisessa hotellissa. Itse koimme palvelun erittäin ystävälliseksi ja kaikki toimi hyvin.
Jätimme myös laukkumme säilytykseen ennen lennon lähtöä, ja mitään ei onneksi viety.
Mutta näinhän se on että mihinkään ja kehenkään ei kannata luottaa. Me otimme mm. passit ym. mukaamme siksi päiväksi.
Ja käytimme huoneen omaa kassakaappia matkan aikana arvotavaroiden säilytykseen. - Miksi korut mukana?
Ei ikinä koruja mukaan matkalle, vain pakolliset, kuten kello ja vihkisormus, yhdet korvikset, jotka kulkee mukana, missä liikutkin. En ikinä jättäisi edes lukittuun matkalaukkuun mitään arvotavaraa. Vain likapyykkiä, jota kotiin kuljetettava kama pääasiassa on. Jos lentoon on useampi tunti huoneen luovuttamisen jälkeen, pelaa ihan omalla riskillään. En tiedä, mikä lopulta on hotellin vastuu kadonneista kamoista, ellei asiaa ole todennettu paikan päällä. Tosi vaikea tilanne.
Rahojen, lentolippujen ja passien kanssa liikkuminen kaupungilla on jo riski sinällään. Ei ole mikään vitsi, että hotellien ympärillä pyörii jengiä, jotka ovat hyvin tietoisia matkailijoiden aikatauluista. Tätä samaa tapahtuu niin kaupunkikohteissa kuin etelän matkoilla. Valitettavaa, mutta totta.
Kerran Prahassa ryöstettynä tiedä tarkkaan, mitä tarkoitat henkilökohtaisiin tavaroihin koskemisella. Se on ikävä tunne, joka vaivaa pitkään. Aika parantaa. Toivottavasti vakuutus korvaa vahinkonne. - lentokentällä
minulta katosi edellisellä Budapestin reissulla laukusta kaulakoru ja ainoa mahdollisuus sen katoamiseen oli lentokentällä. Kiireessä kun pakkasin ja viimehetkellä muistin korun mukaan ottaa niin sujautin sen laukun sivutaskuun. Perillä kun sitä aloin etsimään niin eipä enää löytynyt. Rihkamaahan se onneksi vain oli, mutta erehdyttävästi aidon näköinen. Harmittaa silti :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27215281Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12610191Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089410Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237136Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826567Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766267Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335635Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474826Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282002IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511717