Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Uuden Harrikat, mitä mieltä??

Pekkala

Katselin netistä uusia 1200, mielestäni ne ovat kohtuuhintaisia ja helvetin hyvän näköisiä. 1200 hinnat ovat tippuneet roimasti ja ovat jopa halvempia kuin uudet isot japanilaiset Customit.
En ole ikinä ajanut Custompyörää, en tiedä esimerkiksi, täristävätkö niiden käsikahvat ja jalkatapit liikaa minun makuuni. Mielestäni oma mukavaksi matkapyöräksi luokiteltu ajopelini jalkatappien tärinä on pitkillä matkoilla vastenmielistä. Joten kannattaako minun edes harkita Harrikan ostamista, jos en pidä tärinöistä???

35

9177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytetty mersu

      kyllä se naisille kelpaa!

      • on hieman

        turhaa aikaa välillä. Koita sinäkin saada iltasi kulumaan.


    • oikeestaan

      aja vaan nissanilla, kyllä susta joku hyvän vaimon saa vielä.

      • on edelleen

        tyhjää aikaa.. kertoisitko kokemuksestasi miten olla hyvä vaimo? Onko sulla kokemusta nisusta?


    • R1-05

      Paskaa.

      • sinä sitä

        läysit? Käänsitkö kalsarisi ympäri?


    • ehtinyt testaamaan..

      Harrikoiden tärinöitä???
      Olis Mengelen kuvitellut testanneen jääpuikko perseessä ajoakin.
      Tätähän sinä idiootti täältä haet.

      • Pekkala

        Idolini, keksisitkö vielä toisenkin idolin minulle? Toinen idolini voisi olla vaikkapa Madonna, tai Peppi Pitkätossu; vai onko sinulla parempia ideoita?

        Mengele ajoi tietojeni mukaan hienoilla avoautoilla, en tiedä ajoiko hän Harrikoilla. Saksassa BMW oli yleinen pyörä tuohon aikaan eikä siellä Harrikoita tainnut olla, joten tuskin hän ainakaan siellä Harrikkaa ajoi.

        Kirjoitit myös:"Tätähän sinä idiootti täältä haet."
        Ei,olen ihan oikeasti harkinnut Harrikan ostamista. Harrikat ovat minusta tosi hienoja pyöriä, onkohan niiden ajaminen hieno kokemus, sitä minä täällä YRITIN udella. Sori, jos luulit minun tänne vittuillakseni kirjoittaneen. Ihan oikeasti en pidä oman pyöräni tärinöistä, joten mietin mietin Harrikan oston mielekkyyttä. Moni kehuu juuri Harrikan mahtavia tärinöitä, se on ihan varmasti eri juttu kuin katupyörän tärinät. Kannattaako minun esimerkiksi mennä koeajolle ja minne täällä Helsingissä kannattaisi mennä koeajolle?

        Saamani palautteen perusteella ei ehkä tule Harrikka kauppoja, ehkä joku toinen vuosi sitten.


      • juttua tämä
        Pekkala kirjoitti:

        Idolini, keksisitkö vielä toisenkin idolin minulle? Toinen idolini voisi olla vaikkapa Madonna, tai Peppi Pitkätossu; vai onko sinulla parempia ideoita?

        Mengele ajoi tietojeni mukaan hienoilla avoautoilla, en tiedä ajoiko hän Harrikoilla. Saksassa BMW oli yleinen pyörä tuohon aikaan eikä siellä Harrikoita tainnut olla, joten tuskin hän ainakaan siellä Harrikkaa ajoi.

        Kirjoitit myös:"Tätähän sinä idiootti täältä haet."
        Ei,olen ihan oikeasti harkinnut Harrikan ostamista. Harrikat ovat minusta tosi hienoja pyöriä, onkohan niiden ajaminen hieno kokemus, sitä minä täällä YRITIN udella. Sori, jos luulit minun tänne vittuillakseni kirjoittaneen. Ihan oikeasti en pidä oman pyöräni tärinöistä, joten mietin mietin Harrikan oston mielekkyyttä. Moni kehuu juuri Harrikan mahtavia tärinöitä, se on ihan varmasti eri juttu kuin katupyörän tärinät. Kannattaako minun esimerkiksi mennä koeajolle ja minne täällä Helsingissä kannattaisi mennä koeajolle?

        Saamani palautteen perusteella ei ehkä tule Harrikka kauppoja, ehkä joku toinen vuosi sitten.

        Olin (ja miksei edelleenkin) kiinnostunut Harrikasta mutta hankinta kaatui (silloin) kauppiaan idioottimaiseen käytökseen ja H-D porukan outoon suhtautumiseen muilla merkeillä ajeleviin. Lähinnä pelkona oli että minut liitettäisiin samaan sekojengiin. Mutta asiaan: käsitin että olet ennen ajellut nelikolla. Tärinät niissä ovat paljon terävämmät kuin kaksi tai yksi sylinterisessä. Itselläni on kaksimukinen V-kone ja ilman tärinöitä niitä ei saa. Minua ne eivät häiritse sillä vibat ovat ihan erilaiset mutta käy koeajamassa erilaisia ja merkkisiä niin huomaat kyllä eron. Matkakäyttöön on monta vaihtoehtoa: V-Strom, Multistrada, California, Norge, Bmw, Triumph muutamia mainitakseni.


      • arizona10
        juttua tämä kirjoitti:

        Olin (ja miksei edelleenkin) kiinnostunut Harrikasta mutta hankinta kaatui (silloin) kauppiaan idioottimaiseen käytökseen ja H-D porukan outoon suhtautumiseen muilla merkeillä ajeleviin. Lähinnä pelkona oli että minut liitettäisiin samaan sekojengiin. Mutta asiaan: käsitin että olet ennen ajellut nelikolla. Tärinät niissä ovat paljon terävämmät kuin kaksi tai yksi sylinterisessä. Itselläni on kaksimukinen V-kone ja ilman tärinöitä niitä ei saa. Minua ne eivät häiritse sillä vibat ovat ihan erilaiset mutta käy koeajamassa erilaisia ja merkkisiä niin huomaat kyllä eron. Matkakäyttöön on monta vaihtoehtoa: V-Strom, Multistrada, California, Norge, Bmw, Triumph muutamia mainitakseni.

        vaan pilaa hyvää harrastusta ,muitten kokemuksiin,aja itse 5000km hd.ja vaihda sitten suzukiin,ja nauti kun pääset joskus perille ja taisin..........


      • arizona10
        arizona10 kirjoitti:

        vaan pilaa hyvää harrastusta ,muitten kokemuksiin,aja itse 5000km hd.ja vaihda sitten suzukiin,ja nauti kun pääset joskus perille ja taisin..........

        tarkoitin takaiusin


      • arizona10
        arizona10 kirjoitti:

        tarkoitin takaiusin

        tarkoitin ,siis takautumisiin.........


      • päätellen
        arizona10 kirjoitti:

        tarkoitin ,siis takautumisiin.........

        sulla on vissiin sukisuki. hahhaa


      • keskittyä asiaan...
        Pekkala kirjoitti:

        Idolini, keksisitkö vielä toisenkin idolin minulle? Toinen idolini voisi olla vaikkapa Madonna, tai Peppi Pitkätossu; vai onko sinulla parempia ideoita?

        Mengele ajoi tietojeni mukaan hienoilla avoautoilla, en tiedä ajoiko hän Harrikoilla. Saksassa BMW oli yleinen pyörä tuohon aikaan eikä siellä Harrikoita tainnut olla, joten tuskin hän ainakaan siellä Harrikkaa ajoi.

        Kirjoitit myös:"Tätähän sinä idiootti täältä haet."
        Ei,olen ihan oikeasti harkinnut Harrikan ostamista. Harrikat ovat minusta tosi hienoja pyöriä, onkohan niiden ajaminen hieno kokemus, sitä minä täällä YRITIN udella. Sori, jos luulit minun tänne vittuillakseni kirjoittaneen. Ihan oikeasti en pidä oman pyöräni tärinöistä, joten mietin mietin Harrikan oston mielekkyyttä. Moni kehuu juuri Harrikan mahtavia tärinöitä, se on ihan varmasti eri juttu kuin katupyörän tärinät. Kannattaako minun esimerkiksi mennä koeajolle ja minne täällä Helsingissä kannattaisi mennä koeajolle?

        Saamani palautteen perusteella ei ehkä tule Harrikka kauppoja, ehkä joku toinen vuosi sitten.

        ota yhteyttä tänne ensiksi.
        Lisäksi vittuilu on silti ihan mukava harrastus sekin.
        http://www.mp-asennus.com/


      • ............
        arizona10 kirjoitti:

        tarkoitin ,siis takautumisiin.........

        taidat kuulua siihen poliisiryhmään joka osaa vain lukea.onneks onnistu jo kolmannella kerralla.


      • airöni
        juttua tämä kirjoitti:

        Olin (ja miksei edelleenkin) kiinnostunut Harrikasta mutta hankinta kaatui (silloin) kauppiaan idioottimaiseen käytökseen ja H-D porukan outoon suhtautumiseen muilla merkeillä ajeleviin. Lähinnä pelkona oli että minut liitettäisiin samaan sekojengiin. Mutta asiaan: käsitin että olet ennen ajellut nelikolla. Tärinät niissä ovat paljon terävämmät kuin kaksi tai yksi sylinterisessä. Itselläni on kaksimukinen V-kone ja ilman tärinöitä niitä ei saa. Minua ne eivät häiritse sillä vibat ovat ihan erilaiset mutta käy koeajamassa erilaisia ja merkkisiä niin huomaat kyllä eron. Matkakäyttöön on monta vaihtoehtoa: V-Strom, Multistrada, California, Norge, Bmw, Triumph muutamia mainitakseni.

        Mä oon saanu olla ihan oma itseni tuolla tien päällä. Sopulilaumoissa en hirveesti viihdy. Mitä "kovempia bikereitä" tapaan, sitä vähemmän niitä häiritsee se, että oon kiltti perheenisä.
        Sit on nää vitun riikinkukot, jotka hakee (toisiltaan) respectiä sillä et ne pukeutuu tehtaan väreihin, ja dissaa kaikkee ja kaikkii jotka ei pukeudu. Pahiksia toimistoajan ulkopuolella. Kellään duunarilla ei ees oo varaa niihin lumppuihin ja pyörään samanaikasesti. Niitä ottaa pattiin ihan sikana et en kuulu HDCF:ään, sen takia et ei kiinnosta juosta joka viikonloppu jossain alkajais-,talvi-,päätös-,välikausi ym.ralleissa. Mut en mä tätä puuhaa sen takia lopeta et ne on mitä on. Oikeestaan ihan sama. Mä vaan ajan. Sillon ku en vaihda vaippoja.

        Ny mäkin sit dissaan ihmisiä jotka dissaa ihmisiä. Onpas mullakin huono itsetunto.


    • HD-Mama

      Itselläni on viime vuoden sportster 883 eikä täristä yhtään. Miehelleäni 1200 hiukan pidennetyllä "keulalla" ja se kyllä tärisee. Mene ihmeessä kokeilemaan eri malleja, kyllä se oma sieltä löytyy, varmasti! Palvelu on kaikissa käymissäni hd-kaupoissa ollut ihan ok. Helsinkiläisenä ikävä sanoa ; ) mutta Turun HD-kauppa peittosi kaikki palvelussa ja ystävällisyydessä.
      Mukavaa ja aurinkoista ajokesää!

      • Pekkala

        Jos se ei täristä, niin se on varmasti ihan ok. Täytyy käydä kesän mittaan kyselemässä koeajomahdollisuuksia. Ajattelin koeajaa 1200 ja 883 sposterit, jos sellainen mahdollisuus minulle tarjotaan!


      • hyvä valinta
        Pekkala kirjoitti:

        Jos se ei täristä, niin se on varmasti ihan ok. Täytyy käydä kesän mittaan kyselemässä koeajomahdollisuuksia. Ajattelin koeajaa 1200 ja 883 sposterit, jos sellainen mahdollisuus minulle tarjotaan!

        aloittelijoille ja naisille.


      • .............
        hyvä valinta kirjoitti:

        aloittelijoille ja naisille.

        oottodellakin juntti.


      • se mene
        hyvä valinta kirjoitti:

        aloittelijoille ja naisille.

        kuitenkin niin että isolla vehkeellä varustettu mies ei tarvitse isoa pyörää.


      • Vee2
        hyvä valinta kirjoitti:

        aloittelijoille ja naisille.

        Spora ei ole oikeesti naisten pyörä.
        Kyllä se on äijien pyörä siinä missä muutkin. Ajogeometria vaatii voimaa, kapea tanko, iso eturengas, spaakit edessä, siinä on paketti johon ei ihan aikuisten oikeesti heikon naisen käsivarret riitä. Heikohkolle naiselle ois vaikka Dyna parempi.

        Eikä Sporasta tee mielestäni naisten pyörää se, että se on pienimoottorisin Harrikka. Se on kuitenkin melkein 900 kuutioinen, ja oikeasti aika sporttinen Harrikka. Sillä pääsee kurvitietä aika ripeesti kun vaan käskee, vaikka ei se mikään tykki olekaan.

        Monella muulla merkillä se aloittelijoiden ja naisten pyörä on kokoa ja mallia XV250, 535, VT 600 jne.

        Vaimo ei nimittäin omaa sellaisia voimavaroja, että Spora olisi osunut käteen. Ekan reissun jälkeen ostettiin Electra hänelle ja siinä ja Road Kingissä on pysynyt.

        Koeajojen kanssa kannattaa pitää kiirettä. Täällä länsisuomessa SGN Bikes ja V-Twin City myyvät kyseisiä vehkeitä.


      • mut kannattaako...
        Vee2 kirjoitti:

        Spora ei ole oikeesti naisten pyörä.
        Kyllä se on äijien pyörä siinä missä muutkin. Ajogeometria vaatii voimaa, kapea tanko, iso eturengas, spaakit edessä, siinä on paketti johon ei ihan aikuisten oikeesti heikon naisen käsivarret riitä. Heikohkolle naiselle ois vaikka Dyna parempi.

        Eikä Sporasta tee mielestäni naisten pyörää se, että se on pienimoottorisin Harrikka. Se on kuitenkin melkein 900 kuutioinen, ja oikeasti aika sporttinen Harrikka. Sillä pääsee kurvitietä aika ripeesti kun vaan käskee, vaikka ei se mikään tykki olekaan.

        Monella muulla merkillä se aloittelijoiden ja naisten pyörä on kokoa ja mallia XV250, 535, VT 600 jne.

        Vaimo ei nimittäin omaa sellaisia voimavaroja, että Spora olisi osunut käteen. Ekan reissun jälkeen ostettiin Electra hänelle ja siinä ja Road Kingissä on pysynyt.

        Koeajojen kanssa kannattaa pitää kiirettä. Täällä länsisuomessa SGN Bikes ja V-Twin City myyvät kyseisiä vehkeitä.

        näille paljon vastailla.
        Tämäkin nyt enimmäkseen paskaa paukuttaa.
        Kyllä jokainen pyörän ostaja tietää mitä tarvitsee ja ostaa.
        Turhaa provosoitua moisista ...


      • Vee2
        mut kannattaako... kirjoitti:

        näille paljon vastailla.
        Tämäkin nyt enimmäkseen paskaa paukuttaa.
        Kyllä jokainen pyörän ostaja tietää mitä tarvitsee ja ostaa.
        Turhaa provosoitua moisista ...

        Enhän mä provosoitunut yhtään... vastasin asiallisesti asialliseen kysymykseen.
        Hyvää kesää...


      • Twincam
        Vee2 kirjoitti:

        Enhän mä provosoitunut yhtään... vastasin asiallisesti asialliseen kysymykseen.
        Hyvää kesää...

        Pekkalan kannattaa aluksi kokeilla Trumpan Rockettia ettei heti hyppää kovimman koneen eli 1340 kuutioisen harrikan selkään !


      • Arska
        Vee2 kirjoitti:

        Spora ei ole oikeesti naisten pyörä.
        Kyllä se on äijien pyörä siinä missä muutkin. Ajogeometria vaatii voimaa, kapea tanko, iso eturengas, spaakit edessä, siinä on paketti johon ei ihan aikuisten oikeesti heikon naisen käsivarret riitä. Heikohkolle naiselle ois vaikka Dyna parempi.

        Eikä Sporasta tee mielestäni naisten pyörää se, että se on pienimoottorisin Harrikka. Se on kuitenkin melkein 900 kuutioinen, ja oikeasti aika sporttinen Harrikka. Sillä pääsee kurvitietä aika ripeesti kun vaan käskee, vaikka ei se mikään tykki olekaan.

        Monella muulla merkillä se aloittelijoiden ja naisten pyörä on kokoa ja mallia XV250, 535, VT 600 jne.

        Vaimo ei nimittäin omaa sellaisia voimavaroja, että Spora olisi osunut käteen. Ekan reissun jälkeen ostettiin Electra hänelle ja siinä ja Road Kingissä on pysynyt.

        Koeajojen kanssa kannattaa pitää kiirettä. Täällä länsisuomessa SGN Bikes ja V-Twin City myyvät kyseisiä vehkeitä.

        "Eikä Sporasta tee mielestäni naisten pyörää se, että se on pienimoottorisin Harrikka. Se on kuitenkin melkein 900 kuutioinen, ja oikeasti aika sporttinen Harrikka."= Joo, noita naistenpyöräjuttuja mäkään en oikein ymmärrä. Ite olen ajanut jo 70-luvun alusta, ja mun mielestä tommonen 900-kuutioinen pyörä on jos iso. Naistenpyörä-juttuja jauhavat taitaa itse olla pyörättömiä tai sitten niitä vaivaa heikko itsetunto.


      • ovat hyviä
        Arska kirjoitti:

        "Eikä Sporasta tee mielestäni naisten pyörää se, että se on pienimoottorisin Harrikka. Se on kuitenkin melkein 900 kuutioinen, ja oikeasti aika sporttinen Harrikka."= Joo, noita naistenpyöräjuttuja mäkään en oikein ymmärrä. Ite olen ajanut jo 70-luvun alusta, ja mun mielestä tommonen 900-kuutioinen pyörä on jos iso. Naistenpyörä-juttuja jauhavat taitaa itse olla pyörättömiä tai sitten niitä vaivaa heikko itsetunto.

        pyöriä. Nuo naisten/tyttöjenpyöräkommentit voi jättää omaan arvoonsa. Se on sitten eri asia, että onko Sportsterin mitat kulloisellekin kuskille sopivat. Mutta tämähän pätee muihinkin peleihin FL:iä myöten.


      • 96 cid
        Twincam kirjoitti:

        Pekkalan kannattaa aluksi kokeilla Trumpan Rockettia ettei heti hyppää kovimman koneen eli 1340 kuutioisen harrikan selkään !

        Ei oo Harrikalla ohjelmassa tuommoista 1340 ccm peliä enää vuosiin. Nykyään Sporista löytyy 883 ja 1200 ccm koneet ja muut Dynasta Softeilin kautta Touring-sarjaan asti on likipitäin 1600 ccm -moottorein (96 kuutiotuumaa).
        V-Rodit erikseen.


      • Pekkala
        ovat hyviä kirjoitti:

        pyöriä. Nuo naisten/tyttöjenpyöräkommentit voi jättää omaan arvoonsa. Se on sitten eri asia, että onko Sportsterin mitat kulloisellekin kuskille sopivat. Mutta tämähän pätee muihinkin peleihin FL:iä myöten.

        Eilenä näin juuri tuon 883:n menevän ohi ja tosi mahtava ääni siinäkin on. Lisäksi se on mielestäni suht hyvännäköinen, eikä edes näytä pieneltä.
        Nyt näitten sporien hinnat ovat helvetin edullisia, koska dollarin kurssi on alhaalla, joten ehkä kesemmällä voisi sellaista käydä koeajamassa. Pyörän täytyy olla mielestäni myös mukava ajaa, se on itseasiassa paljon tärkeämpi asia kuin pyörän ulkonäkö, joten kriittisenä ajajana ilmoittelen aivan varmasti lisää sporan koeajo kokemuksistani.


    • mikä tyyli se on ?

      Toi hd tyyli vetoaa...
      Mutta ajattele, mikä on se tyyli ja sen sanoma !
      ( voit tulla kaapista..)

      siis silloin olet joku tom of finland fani.
      tai sado-masokisti-muskeli-homo.

      • FFXXRR

        yksi aivoton joka toistaa isompien poikien kommentteja joita ne on hiekkallaatikolla kertoneet


    • HD-tyttö

      Heipä hei!
      Jos et yhtään tykkää tärinöistä, niin HD:ta ei kannata hankkia. Sorry. :-( Ja kun toi HD juttu on aika usein myös hiukka sellainen elämäntapa, joko sitä rakastaa tai ei ymmärrä ollenkaan.

      Ehkä joku jaappanilainen olisi sinulle parempi.
      Minulla itselläni on rakennettu HD (1340) ja tärinöistä, paukkeesta ja värinöistä huolimatta järjettömän hyvä ajaa pitkää matkaa (tai ehkä juuri niiden takia). Reissaan kesäisin ympäri Suomea. Hyvää kesää anyway!

      • Harrikkaviha

        Joo ajat joka päivä Keravalta stadiin, pelle.


    • .

      KYLLÄ HD alkaa olla nykyään varsinainen sopulipyörä ja taitaa olla yleisin "custom"
      Dollari on halpa ja tavara ei oikein mee kaupaksi amerikassa, hintojen pitäisi markkinatalouden normaalisääntöjen perusteella olla huomattavasti vielä halvemmat.

      Kaikilla elintasoleluilla on nyt huonot ajat, niin aasiassa kuin amerikassakin.
      Esim. harrikan kurssi on pudonnut 70% mikä on lähellä tuhoa ja yamaha on myynyt jo pitemmän aikaa alihinnalla!

    • airöni

      Uudemmissa gummiripusteinen kone. Eikä se tärinä sitä fiilistä tee, siihen vaan tottuu. Käy koeajamassa niin tiedät. Jos tuntuu siltä, että moottoripyörällä ajamisessa pitää olla tekemisen meininki, olet oikeilla jäljillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe