Onko kellään tietoa rakentamisvuodesta tai valokuvia yms?
Halikon lastenkoti
10
2965
Vastaukset
- mimmuli77
En osaa sanoa noihin mitään vastausta, mut uskoisin, et parhaiten saat asian tietää sinne soittamalla :)
- koponenii
1925 perustettu ja päärakennus jo purettu.
- hamini
Googlella, mut muuta tietoa ei sitten olekaan missään eikä kellään. Kiitos kuitenkin vaivannäöstä
- Anonyymi
Onko 60-80 lukuisia entisiä asukkeja linjoilla. Halikon lastenkodista.
- Anonyymi
Kaikki ovat päihteistä sekaisin
- Anonyymi
Linjoilla ollaan,siellä oli mahtava meininki 70 luvun alkupuoliskolla.onko tietoa ex johtajasta jaakosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linjoilla ollaan,siellä oli mahtava meininki 70 luvun alkupuoliskolla.onko tietoa ex johtajasta jaakosta
Asuin siellä 1969-1974. Muistan hyvin Jaakon. Olin muutaman muun pojan kanssa hänen häissään Ristiinassa. Tykkäsin olla lastenkodissa. Varsinkin ”Masa” oli mukava mua kohtaan. Muistelen lämmöllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuin siellä 1969-1974. Muistan hyvin Jaakon. Olin muutaman muun pojan kanssa hänen häissään Ristiinassa. Tykkäsin olla lastenkodissa. Varsinkin ”Masa” oli mukava mua kohtaan. Muistelen lämmöllä.
Olis kiva saada jonkinlainen yhteys mun aikana lastenkodissa olleisiin: Martti, Sonja, Anne, jotka taisivat olla sisaruksia. Vuojolaisen veljekset. Sinä, joka lauloit iltaisin kauniilla äänelläsi, ”nyt öljypuutkin unelmoivat”.
- Anonyymi
Yhden tytön sieltä tiedän, siltä sai aina
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242532Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581893Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup181544Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua151162Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3011139- 2591012
- 63975
- 146913
- 51882
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113847