roger waters

ca ira

ooppera.

in the flesh dvd on milestäni parempi kuin gilmoren pulse pink floyd. ei yhtään biisiä dark side of moonilta.

6

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai kuullut Dark side of th...

      In the fleshillä on kyllä montakin biisiä Dark side of the moonilta.
      Biisilista:
      In the Flesh, The Happiest Days of Our Lives, Another Brick in the Wall Part 2, Mother, Get Your Filthy Hands Off My Desert, Southampton Dock, Pigs on the Wing Part 1, Dogs, Welcome to the Machine, Wish You Were Here, Shine On You Crazy Diamond (Parts 1-8), Set the Controls for the Heart of the Sun, Breathe (In The Air), Time, Money, The Pros and Cons of Hitch Hiking Part 11 (5:06 am? Every Stranger's Eyes), Perfect Sense (Parts I and II), The Bravery of Being Out of Range, It's a Miracle, Amused to Death, Brain Damage, Eclipse, Comfortably Numb, Each Small Candle.

      Noin äkkiseltään laskettuna 5 biisiä elikkäs yli puolet Dark sidesta on kyllä mukana. Mahdax tietää mitkä ne on?

      • tiedän joo ne darksiden biisit

        olin nähny 12 ekaa biisiä ja luukien että se konsertti loppuu siihen ja oli kyllä ollut näin parempi. ne roger watersin omat soolo biisit ei ole oikeen mistään kotosin. dark siden oon kuullu, ollu lp ja 3 eri cd versiota aikojen saatossa. 5/10 on tasan puolet eikä yli puolet, ainakin lukion laskuopin mukaan.

        http://blogcritics.org/archives/2006/09/03/224919.php


      • haba huba
        tiedän joo ne darksiden biisit kirjoitti:

        olin nähny 12 ekaa biisiä ja luukien että se konsertti loppuu siihen ja oli kyllä ollut näin parempi. ne roger watersin omat soolo biisit ei ole oikeen mistään kotosin. dark siden oon kuullu, ollu lp ja 3 eri cd versiota aikojen saatossa. 5/10 on tasan puolet eikä yli puolet, ainakin lukion laskuopin mukaan.

        http://blogcritics.org/archives/2006/09/03/224919.php

        must se on lähinnä intro.


      • vaikka sit biisi

    • AROSUSI-09

      on kyl kyl jotain mikä pitäs vielä nähdä,mutta uudempia yritän välttää.Ehkä vielä joskus hankin tv-n ja dvd-n vaikka nyt päälle puoli vuotta ilman niitä oltuani tiedänkin ettei henki ja elämä niistä kiinni ole...(Suosittelen muuten ainakin väliaikaista televisiottomuutta jokaiselle.)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe