roger waters

ca ira

ooppera.

in the flesh dvd on milestäni parempi kuin gilmoren pulse pink floyd. ei yhtään biisiä dark side of moonilta.

6

943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai kuullut Dark side of th...

In the fleshillä on kyllä montakin biisiä Dark side of the moonilta.
      Biisilista:
      In the Flesh, The Happiest Days of Our Lives, Another Brick in the Wall Part 2, Mother, Get Your Filthy Hands Off My Desert, Southampton Dock, Pigs on the Wing Part 1, Dogs, Welcome to the Machine, Wish You Were Here, Shine On You Crazy Diamond (Parts 1-8), Set the Controls for the Heart of the Sun, Breathe (In The Air), Time, Money, The Pros and Cons of Hitch Hiking Part 11 (5:06 am? Every Stranger's Eyes), Perfect Sense (Parts I and II), The Bravery of Being Out of Range, It's a Miracle, Amused to Death, Brain Damage, Eclipse, Comfortably Numb, Each Small Candle.

Noin äkkiseltään laskettuna 5 biisiä elikkäs yli puolet Dark sidesta on kyllä mukana. Mahdax tietää mitkä ne on?

• tiedän joo ne darksiden biisit

olin nähny 12 ekaa biisiä ja luukien että se konsertti loppuu siihen ja oli kyllä ollut näin parempi. ne roger watersin omat soolo biisit ei ole oikeen mistään kotosin. dark siden oon kuullu, ollu lp ja 3 eri cd versiota aikojen saatossa. 5/10 on tasan puolet eikä yli puolet, ainakin lukion laskuopin mukaan.

http://blogcritics.org/archives/2006/09/03/224919.php

• haba huba
        tiedän joo ne darksiden biisit kirjoitti:

olin nähny 12 ekaa biisiä ja luukien että se konsertti loppuu siihen ja oli kyllä ollut näin parempi. ne roger watersin omat soolo biisit ei ole oikeen mistään kotosin. dark siden oon kuullu, ollu lp ja 3 eri cd versiota aikojen saatossa. 5/10 on tasan puolet eikä yli puolet, ainakin lukion laskuopin mukaan.

http://blogcritics.org/archives/2006/09/03/224919.php

must se on lähinnä intro.

• vaikka sit biisi

• AROSUSI-09

on kyl kyl jotain mikä pitäs vielä nähdä,mutta uudempia yritän välttää.Ehkä vielä joskus hankin tv-n ja dvd-n vaikka nyt päälle puoli vuotta ilman niitä oltuani tiedänkin ettei henki ja elämä niistä kiinni ole...(Suosittelen muuten ainakin väliaikaista televisiottomuutta jokaiselle.)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe