NÄKÖTORNI Haapavedelle?
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Perussuomalaiset kokoomuksen ohiNyt se tapahtui: PS ohitti kokoomuksen https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/106360ab-693f-4474-a7b7-31aa991a5aba
Vastaukset 45
Vanhimmat
turhan noppeesti. Petonkista syntys pitkäikäsempi. Ai niin, tartteeko sitä ees tehhä, sellanenhan on jo valamiina.
ei lahoa.
kokkona
mahtanee olla?
semmonen jos huvittaa.
et vaan taija
jaskan
tontille uskaltaa mennä::???
jussi sanoo että rakennetaan
Ei taida jussista olla rakentajaksi kuin saisosit ja neuvosit pohlöillä neuvoillasi
ole muuhun kuin arvostelemaan muita ihmisiä,jotka yrittää tulla toimeen sinunlaisten tyyppien kanssa nykypäivän Suomessa.
puupää heräsi tänään vasta klo 5.30.
suunnitelmat valmiina.
haettu jo sieltä ylivieskan pankista.
tuollaiset hankkeet osittain rahoittaa.
me veronmaksajat joudumme rahoittaan, nyt kerrot heti meille niistä suunitelmista, muuten emme anna sulle rahaa.
yhtiölleni.
siihen rahaa jos ei tiijetä mitä niillä tehhään.
sinulta kysytä.
käyttää niitä verorahojakaan epämääräisiin hankkeisiin.
tuo TURISTEJA ja TULOJA Haapavedelle.
tulee eriseen ideoita katsomaa, pitäisi olla jotain näkyvää.
kerrakseen kun maisemia saa katsella liki sadan metrin korkeudelta ravintolapöydästä.
pilven päälle oikei ravintolan rakentaa, joo ne on niitä sinun pilvilinnoja.
ovat jo piirustukset valmiina ja rahoitus myös.
metriä pitkä tolppa
ravintolaa pidetään tolpan nokassa?
hirisi tikun nokassa hyvä paikka ravintelille: tulis raittius kasvatuski samassa
500 neliön ravintola 75 metrin korkeudessa useamman kuin yhden tikun varassa.
se sinun keväthuuman sekoittama pääsi on nyt aivan pyörällä.75 metriä korkea huojuva ravintola käsittäisi näin timpurin aivoilla ajateltuna noin 25 kerrosta ,huh huh .Kyllähän noin mahtavaa tornia ja nähtävyyttä varmaan tultais kaukaakin kahtelemaan ja ihastelemaan ois,ois pojat nähtävää .Ei muuta kun lupa vetoon vaan ,jos saat, tulen laudottammaan ainakin anturat,ilmatteeksi.
tulis lauvasta paha nuusa. Kannastais kiiruusti ne anturalauvat hankkia, ennenkun loppuvat. Kun luppautu ammattitimpurikin talakoopalakalla työn tekkeen.
minähän veistelen ne anturatkin ,tottakai,hirrestä. Jos koko huojuva juoppotorni tehdään hirrestä , niin ei sitä aleta tinkimään antura värkinkään kanssa.
että tekihän se Satusetäkin Päätalon Herkon savutornin petin puusta. Josta seuras, että torni innostu hakkeen paikkaasa. Saattas sopia hirsiantura Haapaveen juoppotornin perustaksi vallan mainiosti. Heilus sammaan tahtiin kun asiakkaat iltamyöhällä. Ja jos oikein hyvin onnistus, niin saatas Haapaveelle Pisan tornin veronen matkailunähtävyys.
ajattelin ,tätä Pisan tornia.Eihän se antura ole perusta vaan sen tehtävänä on tukea vain valumassaa jonka päälle sitten Jussi alkaa nikkaroimaan sitä 500 neliön pohjaa.
Jussin ja meidän muidekin pitää jo alkaa miettimään kuinka saadaan hirret sinne korkeuksiin,ehkäpä nosturilla .Tekeeköhän Jussi torniinsa hissiä,vois asikas kunnan kannalta olla hyvä olemassa ,vaihtus porukka nopeammin ,eikä tarvis portaissa ravata turhan päitten ,vois senkin ajan käyttää kunnolla juomiseen.
ja perustukset aina sekasin, kun en oo ammattitimpuri. Tyvestä käsin kuitenkin käsittäisin rakennuksen tevon alakavan. Muutenhan pitäs rakennusta koko työn ajan norturin koukusta roikottaa. Tuulihin sitä pahasti heiluttais, ei saisi vatupassista mittään tolokkua.
eiköhän se hirsitorni olis helepointa rakentaa pitkin pittuuttaan maanpinnalla valamiiksi ja sitte kammeta se isolla nosturilla pystyyn. On niitä isoja nostokurkia suomessakin. Ite olin paikan päällä näkemässä, kun Joensuun turvevoimalan piipun päähän viimestä pätkää paikoilleen asensivat. Peltisistä pätkistä olivat piipun teheneet ja ukot pulttasivat pätkiä yhteen. Näytti pulttimiehet kärpäsen kokosilta, kun maanpinnalta kahteli. Meinas kahtelijaa moinen hiukan huipata.
ei JÄRKI ja IDEOINTI ole samaa luokkaa kuin minulla.
ensin ne märänneet puu röykkiöt pois sieltä pihalta, sitten vasta rupea muuta höpsimään.
tulttaa.
Haapaveden makaavatorni?
että torni olis ensin makkuullaan ja sitte pystyssä. Toisinpäin kuin tornin asiakkaat, jotka olisvat alakuun pystyssä ja lopuksi makkuullaan.
kokonaisuus säilyisi keskimäärin tasapainossa.
ette taida tietää minun todellisia suunnitelmia.
kun et oo kertonu. Pakkohan se on sillon ominpäin yrittää, jos et apuas anna.
piirretty 50 vuotta vanhan PÖLLIKLUBI askin kanteen.
tornin piirustukset paremmin kun pilliklupiaskiin, johon minä ylleensä nuorena miehenä kuvia piirtelin.
laatikot olivat yhtä hyviä.
niitä merkkejä polttaan. Vaan timpurinkynä helepotti paljo piirtämistä. Pelekällä naulannokisella sormella tuli suttusta jäläkeä.
muutakin kuin kirkkovenneitä.