Diabeetikon yksi peruslääkehän on Primaspan. Voiko silloin käyttää myös Vapaa kierto-omega3-kapseleita? Eräs Vapaa kierron-puhelinmyyjä oli tokaissut että ei voi ja luuri kiinni? Mistähän oli kysymys vai eikö vaan osannut vastata asiakkaan kysymykseen?
Primaspan
4
9033
Vastaukset
- Ne kun on puhelinmyyjiä
Useasti nämä puhelinmyyjät myyvät lehtiä, luontaistuotteita, puutarhavälineitä...ihan kaikkea mitä työntaja sattuu silläkertaa toimeksiantamaan. Ei varmaan osannut vastata.
Mulla ei tahdo kestää enää edes kunnolla pelkkää primaspania. Mua alkaa huimata. Ilmeisesti verenpaine heittelee, käytän mietoa ACe-estäjää verenpainelääkkeenä.
Olen kyllä aikoinaan käyttänyt erilaisia kalaöljyjä yhdessä primaspanin kanssa, ei niiden pitäis normaaliannostuksilla riidellä keskenään.
Mielestäni turvallista, mutta kannattaa aina kuunnella omaa elimstöään ja varmuuden vuoksi kysyäisepä omalta lääkäriltäsi.- dipettäjä
Kiitos vastauksesta! Ite olen monisairas ihminen,joten reseptilääkitys on myös moninainen. Olen käyttänyt lisänä kalaöljyvalmisteita jo pitemmän aikaa annostuksen mukaan. En ole ajatellut että se haittaisi...sivuoireitakin on kyllä monenlaisia,rytmihäiriötä jne...vaikea kyllä sanoa liittyykö mihinkään nykyisestä lääkityksestäni?
- peelaa
Olin syönyt kolme vuotta Primaspania 100 mg joka aamu. Kuitenkin sain keuhkoveritulpan. Sukura-situs on meikäläisellä melkoinen, veli sairasti nuoruusiän diabetesta hiukan huonolla hoidolla ja kuoli 55 vuotiaana. Itselläni on lievää verenpainetta, jota olen yrittänyt ansiokkaasti hoitaa joten se on kohtuullisesti kurissa.
Vakava sairastuminen herätti myös oman fyysisen kunnon ylläpitämisen tärkeyden ja olenkin nyt yli puoli vuotta kuntoillut paljon enemmän kuin moneen vuoteen yhteensä.
Onko muilla kokemuksia pitkästä Primaspan-hoidosta tai muista verenohennushoidoista esim. Marevanista? - huuhaata...
Mulla nousi maksan ALAT-arvo Vapaa kierron aikana ja arvo normalisoitui lopetettuani valmisteen käytön. Onneksi ei tullut pysyvää maksavauriota!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1014006Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693850Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks432237Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562214- 582104
- 521766
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101228Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151193- 601129