Finnish Pokergurus tarjoaa nyt $50 ylimääräistä sponsorirahaa kaikille kauttamme liittyneille aktiivisille pelaajille.
Lue lisää -> http://www.pokergurus.co.nr
$50 sponsori rahaa Empire Pokeriin
6
534
Vastaukset
- hmmmm....
Siis tajusinko mä oikein sitten kun on pelannut sen 45 päivää ja saanu 10 pistettä saa $50 lisää ja sen saa ottaa vaikka pois heti?
- FPG
Juuri näin. Kun nuo tulevat täyteen ja lähetät pyydetyt tiedot minulle sähköpostilla (tiedot tuhotaan tarkistuksen jälkeen) niin katson, että olet aktiivinen pelaaja ja siirrän $50 pelitilillesi. Rahalla saat tehdä mitä haluat. Tietysti toivoisin, että jatkat pelaamista Empire Pokerilla, mutta se ei ole mikään vaatimus vaan saat tehdä rahalla mitä haluat.
Tarkoitus on alkaa palkitsemaan Empire pokerilla aktiivisesti pelaavia ja tämä $50 on ensimmäinen palkinto. Tulevaisuudessa kehitellään lisää mukavaa. - saakos kysyä
FPG kirjoitti:
Juuri näin. Kun nuo tulevat täyteen ja lähetät pyydetyt tiedot minulle sähköpostilla (tiedot tuhotaan tarkistuksen jälkeen) niin katson, että olet aktiivinen pelaaja ja siirrän $50 pelitilillesi. Rahalla saat tehdä mitä haluat. Tietysti toivoisin, että jatkat pelaamista Empire Pokerilla, mutta se ei ole mikään vaatimus vaan saat tehdä rahalla mitä haluat.
Tarkoitus on alkaa palkitsemaan Empire pokerilla aktiivisesti pelaavia ja tämä $50 on ensimmäinen palkinto. Tulevaisuudessa kehitellään lisää mukavaa., että miksi 45 päivää? Tuo piste määrähän on aivan onneton se tulee kyllä parissa tunnissa täyteen.
- FPG
saakos kysyä kirjoitti:
, että miksi 45 päivää? Tuo piste määrähän on aivan onneton se tulee kyllä parissa tunnissa täyteen.
Joo kyllä pisteet tulevat nopeasti ja piste raja onkin laitettu tarkoituksella alas jotta kaikki varmasti saavat bonuksen pelattua.
45 päivää sen takia, että ei ole tarkoitus, että pelaaja pelaa pari tuntia ja nostaa kytkintä.
Kun saadaan useita pelaajia jotka ovat aktiivisia eli eivät samana päivänä nosta rahoja pois saadaan pokerihuone antamaan freerolleja ja palkintoja. Vielä, kun rajaamme osanoton vain niihin jotka ovat tämän bonuksen pelanneet tuloksena paljon rahaa ja hyviä palkintoja huomattavasti pienemmälle porukalle. - naxsuuuuu
FPG kirjoitti:
Joo kyllä pisteet tulevat nopeasti ja piste raja onkin laitettu tarkoituksella alas jotta kaikki varmasti saavat bonuksen pelattua.
45 päivää sen takia, että ei ole tarkoitus, että pelaaja pelaa pari tuntia ja nostaa kytkintä.
Kun saadaan useita pelaajia jotka ovat aktiivisia eli eivät samana päivänä nosta rahoja pois saadaan pokerihuone antamaan freerolleja ja palkintoja. Vielä, kun rajaamme osanoton vain niihin jotka ovat tämän bonuksen pelanneet tuloksena paljon rahaa ja hyviä palkintoja huomattavasti pienemmälle porukalle.Mites, kun olen tarvittavat pisteet pelannut ja tilillä ois nyt $78. Ajattelin nostaa $50 pois. Saanko silti sen $50 sponssin vaikka nostan?
- FPG
naxsuuuuu kirjoitti:
Mites, kun olen tarvittavat pisteet pelannut ja tilillä ois nyt $78. Ajattelin nostaa $50 pois. Saanko silti sen $50 sponssin vaikka nostan?
Ilman muuta saat nostaa rahasi. Riittää kun pisteet ovat kasassa ja tili auki sen 45 päivää. (Laita sitten ohjeiden mukaan yv. niin saat rahasi.) Jos suljet tilisi ennen sitä niin sitten jäät ilman.
Tämmöisiin kysymyksiin saat nopeammin vastauksen, kun rekisteröidyt foorumille ja laitat yksityisviestiä ylläpidolle. (FPG) Saattaa mennä pitkiä aikoja etten käy täällä niin joudut turhaan odottamaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup563973Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262864Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432603Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621267
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.711235- 561153
- 2591069
- 45988