Olemme lähdössä ystäväperheen kanssa,yht.4 lasta juhannuksen jälkeen ensimmäistä kertaa Tanskaan omalla autolla. Legoland-paketin, johon sisältyy 2 yötä hotellissa olen jo varannut. Ajattelimme Legolandin jälkeen kierrellä muutaman päivän Tanskassa. Onko kellään kokemusta, miten helppoa on löytää majapaikkaa kesäkuun lopussa, jos ei ole etukäteen varannut? Olen selaillut netistä infoa ja tarjontaa tuntuu olevan.Esim.perhemajoitusta löytyy kaikkialta. Alkavatko tanskalaisten omat kesälomat vasta heinäkuussa?Kiitos kaikista vinkeistä!
Yöpymispaikat Tanskassa
Juhannuksena matkaan
1
804
Vastaukset
- ...
Danhostelleihin ei kannata mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764