mistä saa sen rikosrekisteriotteen, joka vaaditaan lastenkanssa työskenneltäessä? kuinka kauana siinä menee? ja mitä maksaa?
mistä rikosrekisteriote
7
16182
Vastaukset
- kävelet vain
paikkakuntasi poliisilaitokselle, sieltä sen saa. Mukaan otat henkilötodistuksen!
- dFDF
Sun kannattaa soittaa poliisilaitokselle ja kysyä sieltä tarkemmin. Itse tilasin sen lapun joitain vuosia sitten jostain virastosta, olisko ollu Hämeenlinnassa. Joitain päiviä se vie ja taitaahan ne pienen maksun siitä ottaa.
- jos se sulle noin sanoo
oon hakenut sen vuosia sitten ja todellakaan sitä ei poliisilaitokselta saanut!!! oikeusturvakeskuksesta se tuli hakea. sulla ei näköjään sitten ole järkeä, kun tuollaisia edes ehdottelet, hahahhahhahahhahh. kaikenlaiset pellet sitä tänne kirjoitteleekin!
- Hakenut
Kirjoita omakätinen kirjallinen hakemus (allekirjoitus kannattaa muistaa), jossa ilmenee: nimi, henkilötunnus, osoite ja työnantaja sekä mihin työhön/harjoitteluun olet hakemassa.
Lähetä se osoitteeseen:
Oikeusrekisterikeskus
PL 157
13101 Hämeenlinna
Ei siinä tainnut mennä viikkoa kahta kauempaa eikä maksa kuin postimaksun verran.- täältä
http://www.oikeus.fi/oikeusrekisterikeskus/18207.htm
Tuossa linkki, jossa selkeät ohjeet rikosrekisteriotteen tilaamiseen ja valmis lomakepohjakin.
- Kalastaja
Helpoin tapa tilata rikostaustaote on lähettää otepyyntö sähköpostilla osoitteeseen:
[email protected]
Postiin samat tiedot mitkä pyydetään täyttämään postitse lähetettävään lomakkeeseen. Viimeksi meni muutama arkipäivä tilauksesta ja ote kolahti postiluukusta. Eikä maksanut mitään.- ope2525
Nykyään näyttää maksavan 10e - lasku tulee otteen mukana. Mutta muuten näyttää menevän ihan kätevästi sähköpostitsekin. Kannattanee käyttää työpaikan s-posti osoitetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960