mistä saa sen rikosrekisteriotteen, joka vaaditaan lastenkanssa työskenneltäessä? kuinka kauana siinä menee? ja mitä maksaa?
mistä rikosrekisteriote
7
16190
Vastaukset
- kävelet vain
paikkakuntasi poliisilaitokselle, sieltä sen saa. Mukaan otat henkilötodistuksen!
- dFDF
Sun kannattaa soittaa poliisilaitokselle ja kysyä sieltä tarkemmin. Itse tilasin sen lapun joitain vuosia sitten jostain virastosta, olisko ollu Hämeenlinnassa. Joitain päiviä se vie ja taitaahan ne pienen maksun siitä ottaa.
- jos se sulle noin sanoo
oon hakenut sen vuosia sitten ja todellakaan sitä ei poliisilaitokselta saanut!!! oikeusturvakeskuksesta se tuli hakea. sulla ei näköjään sitten ole järkeä, kun tuollaisia edes ehdottelet, hahahhahhahahhahh. kaikenlaiset pellet sitä tänne kirjoitteleekin!
- Hakenut
Kirjoita omakätinen kirjallinen hakemus (allekirjoitus kannattaa muistaa), jossa ilmenee: nimi, henkilötunnus, osoite ja työnantaja sekä mihin työhön/harjoitteluun olet hakemassa.
Lähetä se osoitteeseen:
Oikeusrekisterikeskus
PL 157
13101 Hämeenlinna
Ei siinä tainnut mennä viikkoa kahta kauempaa eikä maksa kuin postimaksun verran.- täältä
http://www.oikeus.fi/oikeusrekisterikeskus/18207.htm
Tuossa linkki, jossa selkeät ohjeet rikosrekisteriotteen tilaamiseen ja valmis lomakepohjakin.
- Kalastaja
Helpoin tapa tilata rikostaustaote on lähettää otepyyntö sähköpostilla osoitteeseen:
[email protected]
Postiin samat tiedot mitkä pyydetään täyttämään postitse lähetettävään lomakkeeseen. Viimeksi meni muutama arkipäivä tilauksesta ja ote kolahti postiluukusta. Eikä maksanut mitään.- ope2525
Nykyään näyttää maksavan 10e - lasku tulee otteen mukana. Mutta muuten näyttää menevän ihan kätevästi sähköpostitsekin. Kannattanee käyttää työpaikan s-posti osoitetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711201
- 621184
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii901055Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?49893Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p60843Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko73780Mä unohdan kyllä
Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai25717Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o28716Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa
Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol149712- 56702