Kokemäki

Thaimäki

Kokemäki on sittenkin Thaimäki.

20

5819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdat

      tarkoittaa???????

      • Thaimaasta

        Tarkoittaa varmaan Kokemäellä asuvia rekkamiesten Thaimaan tuliaisia...


      • kokamäki
        Thaimaasta kirjoitti:

        Tarkoittaa varmaan Kokemäellä asuvia rekkamiesten Thaimaan tuliaisia...

        Onko niitä paljonkin ?


    • EX-2

      Mahtaa se oikeesti vituttaa, kun rekkakuskit nauttii kauniista ja kokolailla pienistä Thai vaimoistaan, ja ite joituu katseleen sitä seitsämänleivän uuniaan, joka muutenkin muistuttaa enemmän Amityvillehorroria, kun aviollisia velvollisuuksia tarjoavaa neitsyttä, joka aamukasteesta rientää syleilyysi!

      Pistkäkää kääkkänne vaihtoon, ja hakekaa omanne ;)

      • sonnila

        Että nämä Kokemäen kaameat kollit ei kelpaa enää oman kylän likoille, joten pakko hakea Thaimaasta muija, jos meinaa joskus saada... ;)


      • ,,,,,,,,
        sonnila kirjoitti:

        Että nämä Kokemäen kaameat kollit ei kelpaa enää oman kylän likoille, joten pakko hakea Thaimaasta muija, jos meinaa joskus saada... ;)

        kaikilla on omat vaatimuksensa millasen vaimon tahtoo ja kriteereitä varmaan yhtä paljon ku miehiäkin. valintaan voivat vaikuttaa mitä erilaisemmat asiat esim. koko, näkö, luonne, sukujuuret, varakkuus, onko lapsia vai ei, haluaako lapsia vai ei, onko työssä käyvä nainen vai työtön, mikä on ammatti, harrastukset, sukulaiset, syntyperä, kielitaito, kodinhoito, menneisyys, koulutus, sisu,ahkeruus, laiskuus, luotettavuus, yhteiskunnallinen asema.... lista on loputon ja jokaisella omat kriteerinsä! luulenpa että ei se pelkästään ahterista ole kiinni että onko vaimo hyvä vai ei!! kyllä miehet vaimoissaan arvostaa muutakin kuin takalistoa. että semmosta.


      • EX-2
        sonnila kirjoitti:

        Että nämä Kokemäen kaameat kollit ei kelpaa enää oman kylän likoille, joten pakko hakea Thaimaasta muija, jos meinaa joskus saada... ;)

        vaikka niinkin, mutta siitä huolimatta nauttivat tällähetkellä laadukkaasta aviovelvollisuuksia täyttävästä "lahjapaketista" , ja se jos joku, näköjään aiheuttaa melkoista kateutta ja selittelyä paikkakunnan äijien keskuudessa ;)
        Ootte te niin hauskoja veijareita, kun ette taida itsekkään tajuta, miten kirjoituksenne antavat avoimen väylän päänne sopukoihin ja sinne piintyneihin paikkakunnan tapoihin.

        En nyt väitä, että kaikki kokemäkeläiset olisivat täysiä tolloja, koska tunnen sieltä melko fiksuja ja katseessaan avaria henkilöitä, mutta äänekäs enemmistö saa helposti antisympatiat puolelleen, ja näin leimaavat koko sakin älyllisesti tasolle, jota ulkopuolinen katsoessaan helposti toteaakin, "spurgujen yön" vekkulit pojat ja tytöt, vappua viettäviksi teekkareiksi!

        Olen pahoillani, jos tämä jotakin loukkaa, mutta olen kuitenkin lähellä totuutta ja muistutan, että tätäkin palstaa saattavat lukaista muutkin, kuin otsikonalla elävät ja sieltä paenneet.


      • ES-1

        et rekkamiehet voi elättää thai-vaimojensa entiset tenavat ja vaimon muunkin suvun siel thaimaassa.Siks niitten on painettava pitkää päivää ratin takana.Ja sinäkin taidat kuulua siihen et rekan ratti on tuttu ja kaurapuuroo kuluu.


      • vaimo-kulta
        ES-1 kirjoitti:

        et rekkamiehet voi elättää thai-vaimojensa entiset tenavat ja vaimon muunkin suvun siel thaimaassa.Siks niitten on painettava pitkää päivää ratin takana.Ja sinäkin taidat kuulua siihen et rekan ratti on tuttu ja kaurapuuroo kuluu.

        häärääkin jotain ihan muuta... Hoitaa kyllä aviollisia velvoitteita, mutta ei sen oman ukkokullan kanssa... ;) Ja kunnes "kärsimysaika" on ohi, suomen passi takataskussa, niin se onkin sorotnoo... Ja hölmöt äijät ei käsitä, mitään - luulee, että niillä ihan oikeasti tuli ikävä sitä äiteetä siellä thaimaassa... *buuaahhhaaa* Pöhköjä ovat myös nuo Kokemäen kollit!


      • EX-2
        ES-1 kirjoitti:

        et rekkamiehet voi elättää thai-vaimojensa entiset tenavat ja vaimon muunkin suvun siel thaimaassa.Siks niitten on painettava pitkää päivää ratin takana.Ja sinäkin taidat kuulua siihen et rekan ratti on tuttu ja kaurapuuroo kuluu.

        Jos muitten vaimot ei sinua kiinosta, niin kuulut tiettyyn joukkioon, joka menköön nyt kysymysmerkiksi????

        Onko sinulta pois, ja jos on , niin paljonko, vaikka kokemäen rekkakuskit elättäisi puolet Thaimaatsa?

        Mitä se sulle kuuluu, vai oletko jotenkin kateellinen?

        Sattumalta vaan tunnen muutaman rekkakuskinkin kokemäeltä, kun lienee kuitenkin "rekkafirmat" paikkakunnan suurinpia työnantajia!

        KYSYMYS ES-1 ,mitä sitten, vaikka olisinkin rekkakuski, onko se mielestäsi jotenkin halveksuttava ammatti? HERÄÄ TÄHÄN PÄIVÄÄN, tai anna köyden puhua julmaa kieltään...


      • ES-1
        EX-2 kirjoitti:

        Jos muitten vaimot ei sinua kiinosta, niin kuulut tiettyyn joukkioon, joka menköön nyt kysymysmerkiksi????

        Onko sinulta pois, ja jos on , niin paljonko, vaikka kokemäen rekkakuskit elättäisi puolet Thaimaatsa?

        Mitä se sulle kuuluu, vai oletko jotenkin kateellinen?

        Sattumalta vaan tunnen muutaman rekkakuskinkin kokemäeltä, kun lienee kuitenkin "rekkafirmat" paikkakunnan suurinpia työnantajia!

        KYSYMYS ES-1 ,mitä sitten, vaikka olisinkin rekkakuski, onko se mielestäsi jotenkin halveksuttava ammatti? HERÄÄ TÄHÄN PÄIVÄÄN, tai anna köyden puhua julmaa kieltään...

        ei nyt kiinnosta kenenkään Thai-typyt eikä niiden tenavat.En katsos ole kenenkään elätettävänä joten maksan omat laskuni.Niin myös minä tunnen muutaman rekkakuskin Kokmäeltä ja kyl ne sun peittoo mennen tullen.Ja mistä helkutista mun pitäs sulle kateellinen olla ja HAH HAH.Sinähän täs kehuilit niistä tha-typyistä joten kestä arvostelut kuin MIES.Saat elättää ainakin mun puolesta vaikka koko thaimaan ja jossei kaurapuuro kelpaa niin siel ainakin riisiä piisaa jote tuota sieltä monta kiloo sitä.Ei rekkakuskin ammatissa mitään vikaa ole puuronsa nekin tarttee.


      • EX-2
        ES-1 kirjoitti:

        ei nyt kiinnosta kenenkään Thai-typyt eikä niiden tenavat.En katsos ole kenenkään elätettävänä joten maksan omat laskuni.Niin myös minä tunnen muutaman rekkakuskin Kokmäeltä ja kyl ne sun peittoo mennen tullen.Ja mistä helkutista mun pitäs sulle kateellinen olla ja HAH HAH.Sinähän täs kehuilit niistä tha-typyistä joten kestä arvostelut kuin MIES.Saat elättää ainakin mun puolesta vaikka koko thaimaan ja jossei kaurapuuro kelpaa niin siel ainakin riisiä piisaa jote tuota sieltä monta kiloo sitä.Ei rekkakuskin ammatissa mitään vikaa ole puuronsa nekin tarttee.

        Esitit asiasi niin ammattimaisesti, että tälläisen "kaupukilais tollon" piti lukea useaan kertaan, ennen kun ymmärsi?

        Kunnioitan kuitenkin sinunkin mielipidettäsi....???


      • ES-1
        EX-2 kirjoitti:

        Esitit asiasi niin ammattimaisesti, että tälläisen "kaupukilais tollon" piti lukea useaan kertaan, ennen kun ymmärsi?

        Kunnioitan kuitenkin sinunkin mielipidettäsi....???

        sinustapa oikein säysee tuli kaurapuuron syöjä.Voi hyvänen aika kun minun tuo äidinkieli opinnot men ihan penkin alle.Katos sinä se aloit ite vi.....een aika leveestä perästä.Ja kyl se sinunkin thai-tytsis siitä levenee jos maltat vähän ruokkia sitä ja kyl se myös vähän repsahtaa kolkymppisenä.


      • EX-2
        ES-1 kirjoitti:

        sinustapa oikein säysee tuli kaurapuuron syöjä.Voi hyvänen aika kun minun tuo äidinkieli opinnot men ihan penkin alle.Katos sinä se aloit ite vi.....een aika leveestä perästä.Ja kyl se sinunkin thai-tytsis siitä levenee jos maltat vähän ruokkia sitä ja kyl se myös vähän repsahtaa kolkymppisenä.

        Ja peri kokemäkeläistä kateuttasi. Ohan se mahtava mutaattio kokemäen vosuissa, ettei ne rupsahda koskaan ;)

        Vaikka rekanratti itselleni ei kovin tuttu olekkaan, niin pystyn kuitenkin kunnioittamaan Rekkakuskeja Ammatilaisina, omalla alueellaan, enkä kadehdi heidän mahdollisia ansioitaan, koska varmasti elantonsa saisi helpommallakin ansaittua.
        Kumarran kuskeille!

        Raaka arvioni on, että raskasliikenne on kuitenkin yksi suurinpia työnantajia/veronmaksajia kokemäelle, joten se siitä!


      • Anonyymi
        ES-1 kirjoitti:

        et rekkamiehet voi elättää thai-vaimojensa entiset tenavat ja vaimon muunkin suvun siel thaimaassa.Siks niitten on painettava pitkää päivää ratin takana.Ja sinäkin taidat kuulua siihen et rekan ratti on tuttu ja kaurapuuroo kuluu.

        Oot sää pehmee, varmaan peironin torre höyryis kirjoittelet. Vittu mikä pelle;))


      • Anonyymi
        ES-1 kirjoitti:

        ei nyt kiinnosta kenenkään Thai-typyt eikä niiden tenavat.En katsos ole kenenkään elätettävänä joten maksan omat laskuni.Niin myös minä tunnen muutaman rekkakuskin Kokmäeltä ja kyl ne sun peittoo mennen tullen.Ja mistä helkutista mun pitäs sulle kateellinen olla ja HAH HAH.Sinähän täs kehuilit niistä tha-typyistä joten kestä arvostelut kuin MIES.Saat elättää ainakin mun puolesta vaikka koko thaimaan ja jossei kaurapuuro kelpaa niin siel ainakin riisiä piisaa jote tuota sieltä monta kiloo sitä.Ei rekkakuskin ammatissa mitään vikaa ole puuronsa nekin tarttee.

        Fakta on se miksi niitten kanssa halutaan olla , on tiukka rasia .


    • Anonyymi

      Ei herranjestas tätä järjen köyhyyttä. On teillä jutut ja omaperäinen ajatuksenjuoksu. Tai juoksumattomuus.

      Jokainen huolehtikoot omista asioistaan ja tykätkööt sitten millaisesta naisesta haluaa. Ihan en kuitenkaan allekirjoittaisi mitään kateutta miehiin joilla on Thaivaimo. Varmasti heitäkin, thainaisia, joka lähtöön, kaikenlaisista taustoista ja erinäköisiä joten pistäkää suuta soukemmalle ja katsokaa peilistä omaa ulkomuotoanne. Sovinistikö?

    • Anonyymi

      Ne piirtää kellä on liitu

    • Anonyymi

      Lähetin maltankoiran Kauvatsan Lehtomäentielle hoitoon ja hoitaja tappoi sen seuraavana päivänä ilmeisesti hähen koiransa repi kurkun auki tämä on ollut todella suuri suru jo pitkään vaikka tämä tapahtui elokuussa 19 päivä viime vuonna katsokaan minne laitatte koiranne hoitoon ,olen joutunut käyttämään lääkkeitä että siitä selviän

      • Anonyymi

        Kannattaa jatkaa niiden lääkkeiden käyttöä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe