Eli en pääse tuolle konfiguraatio sivulle tuolla 192.168.11.1 osoitteellaa! Olen lukenut jo aikisempia viestejä jossa jauhetaan samaa asiaa mutta en vain saa millään toimimaan! Olkaa kilttejä ja auttakaa! Eli siis kun laitan tuon osoitteen tulee vain "Internet Explorer ei voi näyttää sivua" Mitä minun täytyisi siis tehdä? Auttakaa! Kiitos!
Buffalo AirStation WHR-G54S
13
34402
Vastaukset
tarkoitusta varten kiinni tuossa Buffalossa PIUHALLA.....?!? Wlanina ei oikein tahdo onnistua..
- olen!
siis tietokoneesta menee johto modeemiin ja modeemista AirStationiin... Ip osoite ei vain toimi :/ mikä siis avuksi?
- tuo,,
olen! kirjoitti:
siis tietokoneesta menee johto modeemiin ja modeemista AirStationiin... Ip osoite ei vain toimi :/ mikä siis avuksi?
osoite varmasti oikea? http://192.168.1.1/
siis laittamassasi oli 192.168.11.1 eli kaksi ykköstä tuossa välissä. - buffalisti
olen! kirjoitti:
Pistää piuha kiinni suoraan Buffaloon. Modeemi saattaa tehdä muunnoksiaan välissä.
Joskus jää kirjautuminen ikäänkuin sisään sinne ja ei pääse uudestaan. Yleensä virran poiskäyttö auttaa.
Osoitehan on se 192.168.11.1
Seuraavaksi kannattaa koettaa laittaa tcp/ip asetuksiin kiinteä ip verkkokortille esim. 192.168.11.30 aliverkon peitteeksi 255.255.255.0 ja oletusyhdyskäytäväksi 192.168.11.1 Sitten yrittää taas sisään 192.168.11.1 osolla
Jos mikään ei auta niin sitten resetoi sen kapistuksen ja piuha suoraan kiinni. Silloin pitäisi päästä.
Siihempä ne mun kikat loppukin...
- client kone
"Eli en pääse tuolle konfiguraatio sivulle tuolla 192.168.11.1 osoitteellaa!"
oma ip router tilalle ja bridge tilalle :)
ohje vihkosessa on!- oikea!
osoite siis oikea olen kaikilla mahdollisilla yrittänyt ja ohjeessa lukee 192.168.11.1
tuota ip router ja bridge juttua en ymmärrä enkä ojheistakaan mitään vastaavaa löydä... - tuo,,,
oikea! kirjoitti:
osoite siis oikea olen kaikilla mahdollisilla yrittänyt ja ohjeessa lukee 192.168.11.1
tuota ip router ja bridge juttua en ymmärrä enkä ojheistakaan mitään vastaavaa löydä...Pikaisesti luin Buffalon manuaalia netistä ja siinä käsketään laittamaan ensin koneelta langattoman yhteyden ominaisuuksista ip-osoitteen haku automaattiseksi. Sitten vasta alat väsäämään sen purkin kanssa.
Jos en nyt ihan väärin tajunnut niin tuota mallia voi kokeilla myös ilman piuhaa.
Olen itsekin saanut yhteyden purkkiin ilman piuhaa, vaikka sitä ei suositella.. - vielä,,,
tuo,,, kirjoitti:
Pikaisesti luin Buffalon manuaalia netistä ja siinä käsketään laittamaan ensin koneelta langattoman yhteyden ominaisuuksista ip-osoitteen haku automaattiseksi. Sitten vasta alat väsäämään sen purkin kanssa.
Jos en nyt ihan väärin tajunnut niin tuota mallia voi kokeilla myös ilman piuhaa.
Olen itsekin saanut yhteyden purkkiin ilman piuhaa, vaikka sitä ei suositella..resetoi se purkki tehdasasetuksille jos olet jo tuunannut sitä. Siinä taisi olla init-niminen se nappi.
- Jojex
Mun laajakaista vaatii PPPOE:n enkä saa sen kautta asennettua tuota buffaloa. Sitten kun laitan piuhat kiinni, netti ei pelaa. Soitin internet-tukeen, mutta eivät siellä suostuneet auttamaan. Ei kuulemma kuulu niille. Buffalon myyjä sanoi, että PPPOE:lle täytyy antaa käyttäjänimi ja salasana, mutta en saa sitä asennettua... Kuka voisi auttaa?
- operaattori?
ja ne salasanathan ovat sopimuskaavakkeessa.
Saitko tämä oppaan?
http://h-town.fi/esimerkit/Buffalo.pdf - Jojex
operaattori? kirjoitti:
ja ne salasanathan ovat sopimuskaavakkeessa.
Saitko tämä oppaan?
http://h-town.fi/esimerkit/Buffalo.pdfSalasanat ja kaikki on ok. Käytössä ollut jo monta vuotta. En vaan saa asennettua buffaloa tuon typerän PPPOE:n takia. Kiitos oppaasta! Sain tukiaseman mukana lyhyen eng-kielisen oppaan. Tein kaikki sen mukaan, mutta ei onnaa...
Ongelma on siis se, että nettiyhteys ei pelaa tukiaseman kautta, niin en pääse sinne 192.168.11.1 sivulle....
Kokeilen tuon oppaan ohjeita. - Shrek2
Jojex kirjoitti:
Salasanat ja kaikki on ok. Käytössä ollut jo monta vuotta. En vaan saa asennettua buffaloa tuon typerän PPPOE:n takia. Kiitos oppaasta! Sain tukiaseman mukana lyhyen eng-kielisen oppaan. Tein kaikki sen mukaan, mutta ei onnaa...
Ongelma on siis se, että nettiyhteys ei pelaa tukiaseman kautta, niin en pääse sinne 192.168.11.1 sivulle....
Kokeilen tuon oppaan ohjeita.Kun olet piuhalla kiinni sinun tulee käyttää osoitetta 192.168.11.100.
- soppari
Kyllä myyjälle jää vastuu I itsellä oli laite joka ensin meni sivuille ja asetuksiin, mutta
myöhemmin lakkasi ottamasta yhteyttä sivuun. Kävin liikkeessä josta ostin sen, sain
uuden samanlaisen ja hyvin on pelannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810