Buffalo AirStation WHR-G54S

Hermonsa menettänyt!

Eli en pääse tuolle konfiguraatio sivulle tuolla 192.168.11.1 osoitteellaa! Olen lukenut jo aikisempia viestejä jossa jauhetaan samaa asiaa mutta en vain saa millään toimimaan! Olkaa kilttejä ja auttakaa! Eli siis kun laitan tuon osoitteen tulee vain "Internet Explorer ei voi näyttää sivua" Mitä minun täytyisi siis tehdä? Auttakaa! Kiitos!

13

34333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoitusta varten kiinni tuossa Buffalossa PIUHALLA.....?!? Wlanina ei oikein tahdo onnistua..

      • olen!

        siis tietokoneesta menee johto modeemiin ja modeemista AirStationiin... Ip osoite ei vain toimi :/ mikä siis avuksi?


      • tuo,,
        olen! kirjoitti:

        siis tietokoneesta menee johto modeemiin ja modeemista AirStationiin... Ip osoite ei vain toimi :/ mikä siis avuksi?

        osoite varmasti oikea? http://192.168.1.1/
        siis laittamassasi oli 192.168.11.1 eli kaksi ykköstä tuossa välissä.


      • buffalisti
        olen! kirjoitti:

        siis tietokoneesta menee johto modeemiin ja modeemista AirStationiin... Ip osoite ei vain toimi :/ mikä siis avuksi?

        Pistää piuha kiinni suoraan Buffaloon. Modeemi saattaa tehdä muunnoksiaan välissä.
        Joskus jää kirjautuminen ikäänkuin sisään sinne ja ei pääse uudestaan. Yleensä virran poiskäyttö auttaa.
        Osoitehan on se 192.168.11.1

        Seuraavaksi kannattaa koettaa laittaa tcp/ip asetuksiin kiinteä ip verkkokortille esim. 192.168.11.30 aliverkon peitteeksi 255.255.255.0 ja oletusyhdyskäytäväksi 192.168.11.1 Sitten yrittää taas sisään 192.168.11.1 osolla

        Jos mikään ei auta niin sitten resetoi sen kapistuksen ja piuha suoraan kiinni. Silloin pitäisi päästä.
        Siihempä ne mun kikat loppukin...


    • client kone

      "Eli en pääse tuolle konfiguraatio sivulle tuolla 192.168.11.1 osoitteellaa!"

      oma ip router tilalle ja bridge tilalle :)
      ohje vihkosessa on!

      • oikea!

        osoite siis oikea olen kaikilla mahdollisilla yrittänyt ja ohjeessa lukee 192.168.11.1
        tuota ip router ja bridge juttua en ymmärrä enkä ojheistakaan mitään vastaavaa löydä...


      • tuo,,,
        oikea! kirjoitti:

        osoite siis oikea olen kaikilla mahdollisilla yrittänyt ja ohjeessa lukee 192.168.11.1
        tuota ip router ja bridge juttua en ymmärrä enkä ojheistakaan mitään vastaavaa löydä...

        Pikaisesti luin Buffalon manuaalia netistä ja siinä käsketään laittamaan ensin koneelta langattoman yhteyden ominaisuuksista ip-osoitteen haku automaattiseksi. Sitten vasta alat väsäämään sen purkin kanssa.
        Jos en nyt ihan väärin tajunnut niin tuota mallia voi kokeilla myös ilman piuhaa.
        Olen itsekin saanut yhteyden purkkiin ilman piuhaa, vaikka sitä ei suositella..


      • vielä,,,
        tuo,,, kirjoitti:

        Pikaisesti luin Buffalon manuaalia netistä ja siinä käsketään laittamaan ensin koneelta langattoman yhteyden ominaisuuksista ip-osoitteen haku automaattiseksi. Sitten vasta alat väsäämään sen purkin kanssa.
        Jos en nyt ihan väärin tajunnut niin tuota mallia voi kokeilla myös ilman piuhaa.
        Olen itsekin saanut yhteyden purkkiin ilman piuhaa, vaikka sitä ei suositella..

        resetoi se purkki tehdasasetuksille jos olet jo tuunannut sitä. Siinä taisi olla init-niminen se nappi.


    • Jojex

      Mun laajakaista vaatii PPPOE:n enkä saa sen kautta asennettua tuota buffaloa. Sitten kun laitan piuhat kiinni, netti ei pelaa. Soitin internet-tukeen, mutta eivät siellä suostuneet auttamaan. Ei kuulemma kuulu niille. Buffalon myyjä sanoi, että PPPOE:lle täytyy antaa käyttäjänimi ja salasana, mutta en saa sitä asennettua... Kuka voisi auttaa?

      • operaattori?

      • Jojex
        operaattori? kirjoitti:

        ja ne salasanathan ovat sopimuskaavakkeessa.
        Saitko tämä oppaan?

        http://h-town.fi/esimerkit/Buffalo.pdf

        Salasanat ja kaikki on ok. Käytössä ollut jo monta vuotta. En vaan saa asennettua buffaloa tuon typerän PPPOE:n takia. Kiitos oppaasta! Sain tukiaseman mukana lyhyen eng-kielisen oppaan. Tein kaikki sen mukaan, mutta ei onnaa...

        Ongelma on siis se, että nettiyhteys ei pelaa tukiaseman kautta, niin en pääse sinne 192.168.11.1 sivulle....

        Kokeilen tuon oppaan ohjeita.


      • Shrek2
        Jojex kirjoitti:

        Salasanat ja kaikki on ok. Käytössä ollut jo monta vuotta. En vaan saa asennettua buffaloa tuon typerän PPPOE:n takia. Kiitos oppaasta! Sain tukiaseman mukana lyhyen eng-kielisen oppaan. Tein kaikki sen mukaan, mutta ei onnaa...

        Ongelma on siis se, että nettiyhteys ei pelaa tukiaseman kautta, niin en pääse sinne 192.168.11.1 sivulle....

        Kokeilen tuon oppaan ohjeita.

        Kun olet piuhalla kiinni sinun tulee käyttää osoitetta 192.168.11.100.


    • soppari

      Kyllä myyjälle jää vastuu I itsellä oli laite joka ensin meni sivuille ja asetuksiin, mutta
      myöhemmin lakkasi ottamasta yhteyttä sivuun. Kävin liikkeessä josta ostin sen, sain
      uuden samanlaisen ja hyvin on pelannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe