Voi kun olisi Vappu lämmin, on niin ihanat hipat tiedossa. Aion taas, niinkuin jo pikkujouluissakin, mennä juhlimaan ilman pikkareita. Se on ihanaa. Vain minimekko, stayupit ja piikkarit. Ihanaa, ihanaa, ihanaa ja olla 23v.
Vastaukset 12
- ..........
Heh :P
- ...tirkistelijä
Toivotaan toivotaan lämmintä ja hienoa ilmaa. Toivotaan myös, että sinunlaisia olisi monta liikenteessä. Ja sitten muista, koko kesä kevyesti pukeutuneena. Tulee helteet.
- ...sentään
Tekis mieli koittaa...
- RaikasR
Ihan rauhassa, niin moni muukin aikoo. Ei meinaan ole mikään ihan uus juttu...
- itsekin jättää
alkkarit kotiin.
t, Reiska 75v - Aivan ihanaa
Voi ei! Onneksi hipat on ihanassa paikassa sisätilassa. Iltis kertoi näin:
Vappuna hytistään kylmässä
26.4.2007 13:02
Vapunaattoa vietetään koko maassa varsin koleissa merkeissä. Ilmatieteen laitoksen ennusteen mukaan monin paikoin voidaan varautua jopa räntä- tai lumikuuroihin.
Kipin kapin taksilla vaan ja nopeasti hiukkasen boolia sekä serpentiinit kaulalle. Ihanaa!- pikkuhuoli
Varo nyt tyttökulta kumminkin alapäätäs. Tulee tulehdusta ja muuta valkovuotoo. Ei puhettakaan luonnollisesta kostumisesta. Mutta kaikki tukeni kumminkin.
- Aivan ihanaa
pikkuhuoli kirjoitti:
Varo nyt tyttökulta kumminkin alapäätäs. Tulee tulehdusta ja muuta valkovuotoo. Ei puhettakaan luonnollisesta kostumisesta. Mutta kaikki tukeni kumminkin.
Vähän brutaalisti sanottu, mutta tottakin. Hitsi, minun pitää olla varovainen. Voi koko kesäkin mennä piloille, ja niin ajattelin keposesti kesän elää. Aion olla aika rohkeakin. Ystävättereni kanssa iloitellaan, mutta ei seikkailuja.
- Eshe
Jahah. Joo, Britney ja kumppanit on kyllä tosiaan näyttäneet pikkuhousutta pukeutumisen mallia. Hyvähän se on vähän sitäkin paikkaa tulettaa ison maailman malliin, kyllä ne siellä USAssa tietää. Huhut kertovat, että seuraava poppis juttu on tehdä sama juttu tuska-festareilla kuukautisten aikaan.
- aatu avulias
Kuules Ihana. Nyt hieno vappusää, ainakin Uudellamaalla. Voisin heittää sinut hippoihin melkein missä päin Suomea oleiletkin.
- Aivan ihanaa
Kiitos kulta tarjouksesta. Ihanaa. Minun pikkuveljeni on luvannut heittää minut hippoihin. Hän on semmoinen kultapoju. 19v. Enkä varmaan muutenkaan olisi oikein luottanut sinuun. Olisikohan sinulla ollut jotain taka-ajatuksia?
- Aivan ihanaa
Aih miten väsyttää, mutta oli ihanaa, niin ihanaa. Kaikki meni suloisesti, paitsi yksi inhoittavasormisen miehen lähentely. Onneksi sain irrottauduttua.
Oli niin hauskaa. Oli ihana vappu. Nyt odotan kesää ja puistonpenkkiä ja vallatonta tuulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3561438Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan79987Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.84905Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49728- 121705
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38692- 49658
- 50616
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10568- 30567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
- 32531
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33518Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 41492
- 80470
- 48459