vannetukku.fi

jos jos jos

oletteko tilanneet kyseisestä firmasta, mielipiteitä?

29

20174

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja tinkaa perkeleesti!

= autosompa

• Martti S

Minä tilasin ainakin ihan netin kautta, kun tuonne Kouvolaan on aika lailla matkaa. Kaiken kaikkiaan varsin onnistunut palvelu, vaikka renkaan valintaan olisikin voinut olla enemmän ohjeita. Tilasin ensin autooni ilmeisesti väärän kokoiset renkaat, mutta joku ystävällisen kuuloinen nuorimies soitti seuraavana päivänä ja kertoi asiasta ja ehdotti vaihtoa toisiin samanmerkkisiin renkaisiin, jotka olivat vielä vähän edullisemmat.

Renkaat tulivat tästä parin päivän päästä suoraan asennuspisteeseen jossa ei tarvinnut kuin käydä vaihtamassa kumit alle. Asennuspisteen palvelussakaan ei ollut valittamista, ymmärsivät että työtä se on renkaanvaihtokin ja toimivat kaikin puolin ystävällisesti ja asiallisesti.

Tämä siis viime keväänä, olisin tilannut talvirenkaatkin kyllä samasta paikasta mutta kun on tuota pintaa vielä sen verran jäljellä että taitaa mennä ensi syksyyn tai ehkä pidemmällekin :)

• toimintaa asentajilt
        Martti S kirjoitti:

Minä tilasin ainakin ihan netin kautta, kun tuonne Kouvolaan on aika lailla matkaa. Kaiken kaikkiaan varsin onnistunut palvelu, vaikka renkaan valintaan olisikin voinut olla enemmän ohjeita. Tilasin ensin autooni ilmeisesti väärän kokoiset renkaat, mutta joku ystävällisen kuuloinen nuorimies soitti seuraavana päivänä ja kertoi asiasta ja ehdotti vaihtoa toisiin samanmerkkisiin renkaisiin, jotka olivat vielä vähän edullisemmat.

Renkaat tulivat tästä parin päivän päästä suoraan asennuspisteeseen jossa ei tarvinnut kuin käydä vaihtamassa kumit alle. Asennuspisteen palvelussakaan ei ollut valittamista, ymmärsivät että työtä se on renkaanvaihtokin ja toimivat kaikin puolin ystävällisesti ja asiallisesti.

Tämä siis viime keväänä, olisin tilannut talvirenkaatkin kyllä samasta paikasta mutta kun on tuota pintaa vielä sen verran jäljellä että taitaa mennä ensi syksyyn tai ehkä pidemmällekin :)

Sulla oli parempi tuuri tuon asennuspisteen kanssa, itse kun tilasin renkaat netistä (eri kauppa) niin rupesi asentaja ensin vittuilemaan kun oli omat renkaat matkassa. Eipä siinä sitten muuta kuin seuraavaan paikkaan, onneksi niitä täällä stadissa on aika tiheässä. Seuraavassa paikassa palvelu pelasi hyvin, ei tule kyllä ensimmäisen palveluja enää toiste käytettyä, toisesta jäi taas niin paljon parempi fiilis että käyn varmasti toistekin renkaita vaihtamassa ja saattaa saman liikkeen korjaamopalveluillekin tulla käyttöä.

Tuolla Vannetukussa näytti ihan hyvältä ajatukselta nuo asennuyhteistyökumppanit, niitä käyttämällä varmaan välttyy näiltä ongelmilta.

• sittenpä nähdään...
        toimintaa asentajilt kirjoitti:

Sulla oli parempi tuuri tuon asennuspisteen kanssa, itse kun tilasin renkaat netistä (eri kauppa) niin rupesi asentaja ensin vittuilemaan kun oli omat renkaat matkassa. Eipä siinä sitten muuta kuin seuraavaan paikkaan, onneksi niitä täällä stadissa on aika tiheässä. Seuraavassa paikassa palvelu pelasi hyvin, ei tule kyllä ensimmäisen palveluja enää toiste käytettyä, toisesta jäi taas niin paljon parempi fiilis että käyn varmasti toistekin renkaita vaihtamassa ja saattaa saman liikkeen korjaamopalveluillekin tulla käyttöä.

Tuolla Vannetukussa näytti ihan hyvältä ajatukselta nuo asennuyhteistyökumppanit, niitä käyttämällä varmaan välttyy näiltä ongelmilta.

Panin sitte tänään tilauksen vetämään sittenhän tuon näkee kui toimii. Bridgestonen Noranza kakkoset ja valmiiks uusille aluille laitettuna nii eipä tarvii käydä sitte niitä rengaspuljuja kiertelemässä kun täällä jaksaavat rengasspedet kirjoitella etteevät halua asentaa. Kysees siis nää rinkulat näteille aluille asennettuna vajaa 900 egee, ihan kiva säästö paikallisiin putiikkeihin verrattuna: http://www.vannetukku.fi/noranza-2-nasta-p-18776.html

Mut katellaa ny vielä miten tulee...

• pari päivää meni
        sittenpä nähdään... kirjoitti:

Panin sitte tänään tilauksen vetämään sittenhän tuon näkee kui toimii. Bridgestonen Noranza kakkoset ja valmiiks uusille aluille laitettuna nii eipä tarvii käydä sitte niitä rengaspuljuja kiertelemässä kun täällä jaksaavat rengasspedet kirjoitella etteevät halua asentaa. Kysees siis nää rinkulat näteille aluille asennettuna vajaa 900 egee, ihan kiva säästö paikallisiin putiikkeihin verrattuna: http://www.vannetukku.fi/noranza-2-nasta-p-18776.html

Mut katellaa ny vielä miten tulee...

Tuli ihan hyvi nuo Noranzat, su tilasin ja ti iltana kusti toi ovelle. Ny viikoloppuna heitin alle ku alko tulla lunta. Kokonaisuutena tosi hyvin toimiva systeemi, tilaan kyl toisteki.

• gummiseppä
        toimintaa asentajilt kirjoitti:

Unohdit tilata renkaiden mukana sen asentajan . Siinä oli se pieni ruksi vasemmassa alakulmassa .Sen kun ruksaat tulee Turkkilainen asentaja renkaiden mukana ja kätevästi rassaa sun kumis siinä pihassas paikalleen.

• kumhon kumit alla

Tulihan tuolta tilattua pari kuukautta sitten Kumhon Ecstat, sen verran halpaa oli täkäläisiin liikkeisiin verrattuna. Ei mitään ongelmaa, hyvät kaupat.

• pettynyt

tilasin joo ko liikkeestä. Toimitusajat ja saitilla luvattu palvelu ei kyllä mennyt kuin piti. Tilasin tosin sesonkiaikaan joten hieman annan anteeksi tämän takia. Oudointa oli kuitenkin tilaukseni jälkeen saamani viesti: "tuotteet löytyvät varastosta ja kerätty valmiiksi" No kun tuotteita ei kuitenkaan posteljooni tuonut soittelin firmaan ja kysyin miksi kestää. No siksi kesti koska tuotteita ei kuitenkaan varastossa ollut!!! No tuotteet kuitenkin loppujen lopuksi tulivat vaikka luvattu 1-2 päivän toimitusaika kymmenkertaistui, joten jos tilaat varaudu odottelemaan kaikessa rauhassa.

• paskipyllerö

mulla on hyvää sanottavaa ko. olevasta firmasta. sain aluksi väärä profiiliset renkaat. korjasivat asian hyvin. ja nexenin kesärenkaat on muuten todella hyvät ja hiljaiset renkaat.

• Amazon

Olen tilannut kyseisestä firmasta useamman sarjan renkaita huomasin viimeksi miksi ovat halpoja.. Uusin sarja oli valmistettu 2004 ja vanhin 2002..

• kepua1

...Renkaita. Varsinkin kesärenkaiden osalta firma myy vanhaa kumia, mikä on kovettunutta ja alttiita vioittumaan. Eikä ominaisuudetkaan ole enää tällöin parhaimmat mahdolliset. Iäkkäimmät renkaat -02/-03 vuosina valmistettuja. Jos ostat näitä, olet liikenteessä riski.

• Pasi

Mulle tulleissa renkaissa oli valmistusviikko 11/07 joten ei ne ainakaan kovin vanhat ole. Toimitusaika vajaa viikko rengas/vannepaketilla. Tulivat nyt syksyllä. Ihan OK.

• nimimerkki

Talvirenkaat ja vanteet tilattu ja tulivat nopeasti ja ongelmitta. Renkaat ei olleet sen halvemmat kuin muuallakaan, mutta vanteet oli sellaiset kuin halusin, ja edulliset :) Ei valittamista palvelussa eikä tuotteissa.

• rane

Ostin vannetukusta Kumho ja Goodride renkaat sekä Tomasonin vanteet. Hinta oli paras. Toimitus tuli kotiovelle 3 päivässä. Renkaat ovat pelanneet hienosti

• persnettoa tuli

Kyllä on paska kauppa. ei myönnä virheitään.Kaupanpurku kesti n.7kk ja vielä tuli 80euro takkin ja 4 päivää rokulia.

• el reino

taitaa nimimerkki rane olla vannetukun työntekijä ??

• olla
        el reino kirjoitti:

taitaa nimimerkki rane olla vannetukun työntekijä ??

Mulle tuli lähinnä sellainen olo, että tuo persnettoa tuli taitaa olla jonkun kilpailijan palkkalistoilla. "Meni 80 euroa ja neljä rokulipäivää" Just joo :D

• Tonanza

Aivan hirveä paikka, täytyy sanoa..
      Yli kaksi viikkoa sitten tilasin rengasvannepaketin,
      vieläkään ei ole tullut! Tänään tuli sähköpostia,
      että renkaat on keräilty valmiina lähetykseen, MUTTA
      vanteet on loppu varastosta! Vaikka niitä oli kuin
      muille jakaa, kun tilasin paketin!
      Eivät vastaa todellakaan puheluihin ja sähköposti-
      vastaukset ovat hitaimpia, mitä olen ikinä nähnyt!
      Viikko menee ennenkuin vastaus tulee.
      Täytyy vain yrittää soittaa joka toinen minuutti
      sinne ja vaatia kaupan purkua.
      Kaikenlisäksi kysyin heiltä, kun en itse silloin
      vielä tiennyt, minkälaiset vanteet minun autooni
      sopivat ja annoin tarkat tiedot..
      He lupasivat, että tämä kyseinen paketti sopii!
      No viikko sitten (viikko maksun jälkeen)
      tuli sähköpostia ja sanoivat, ettei renkaat ja
      vanteet sovikaan todennäköisesti alle!
      Kaikenlisäksi olen tässä ottanut asioista selvää
      ja ne olisivat vieläpä laittomat autoni alle,
      koska raideväli kasvaa niin paljon! Eivätkä
      tosiaankaan sopisi edes autooni!
      Mutta nyt ei muuta kuin soittelemaan...
      EN Suosittele! En todellakaan!
      P.S. enkä ole missään kilpailevassa yrityksessä töissä! Olen aivan toisen alan miehiä!

• P-T

Kuukauden odotin vanteita, eikä niitä kuulunut. Sähköpostiin tuli viivästymisviestejä. Peruin kaupat, nyt odottelen rahojen palautusta. Saa nähdä kuinka kauan

• andy22

Tilasin renkaat ja vanteet viikko sitten tänään tuli viesti että renkaat ovat loppuneet ja kestää kuukauden ennen kuin saapuvat. Kysyin rahanpalautusta koska en jaksa enää odottaa..Olisivat voineet ilmoitaa vähän aiemmin ettei renkaita ole niin olis voinut katsella muualta.

• KariTu

Olen tilannut viimeksi Continental alupaketin vannetukusta ja sain sähköpostitse mielestäni hyviä suosituksia ja ohjeita. Toimituksessa ei ollut mitään ongelmia tuli aikataulussa kotiin asti. Olen tilannut myös reilu vuosi sitten talvirenkaat samasta paikasta, eikä silloinkaan ollut ongelmia. Aion myös jatkossa käyttää vannetukkua, mun mielestä siellä on kuitenkin hinnat kohdallaan.

• harkal69

Tässä on nyt pari viikkoa odoteltu renkaita ja viikko sitten kerrottiin että Ylivieskasta on lähtenyt. Eipä alkanu kuuluun ja seuraavaksi kerrottiinkin että renkaat olivat loppuneet ja olivat juuri saaneet uuden erän, mutta mutta... ei vaan vieläkään näy vaikka sain jo postin seurantanumerotkin, mutta lähetystä kun ei vain ole annettu postin kuljetettavaksi. Seuraavaksi aion perua tilauksen, joten saas nähdä saako rahojaan? Homma saattaa toimia jos niillä on just niitä mitä tilaa, mutta muutoin ei toimi kuten lupaavat eli jos tavaraa ei oo niin ilmoittelevat...pskanmarjat sanon minä. Kertaakaan ei sieltä olla otettu yhteyttä. EN SUOSITTELE!

• pettynyt2

en todellakaan suosittele ostamaan mitään ainakaan kalliimpia tuotteita. tuli hankittua rengas- ja tasapainotuskone kyseisestä firmasta. koneet tulivat pari viikkoa tilauksen jälkeen. rengaskone tuli pikkunippeleinä ja mukana ei minkäänlaisia suomenkielisiä käyttöohjeita. kuten ei myöskään tasapainotuskoneessa. ja kaiken hyvän lisäksi tasapainotuskone alkoi temppuilla heti uutuuttaan ja takuuasiat eivät pelaa juuri millään tavalla eikä firmassa ole ainuttakaan henkilöä joka niiden päälle tajuaisi yhtään mitään saati sitten korjaisi niitä. noin kolmen viikon tappelun jälkeen alkoi asiat selvitä että kiitolinja tulee noutamaan koneen ja vie sen kouvolaan jossa siihen vaihdetaan uusia osia ja koitetaan summamutikassa jospa se sitten toimisi. eli pulttaapa kone irti lattiasta, pura se osiksi, paketoi ja laita tien päälle. ja parasta jutussa oli kun minulle tarjottiin 50e rahaa että korjaisin koneen itse siellä missä ite lystään... johtoporras aika mätä tässä firmasssa...

• "säästäjä"

Itse ostin renkaani Suomesta RENGASLIIKKEESTÄ , sain ihan UUDET renkaat ASENNETTUNA autooni ja vielä sovittuun aikaan. Hintakin oli aikalailla sama jos huomioi myös asennuskulut . Eikä tarvinnu kerrellä rengasliikkeitä ympäri renkaat peräkontissa ,jos vaikka joku ne suostuis asentelemaan paikalleen . Edullisia ostopaikkoja löytyy myös ympäri Suomea . Itse ostin täältä http://www.superhuolto.fi/renkaat2.html . Katsoppas hintoja ja laske mitä säästät - vai säästätkö mitään . Ainaki on renkaat alla ennen kevättä.

• Sami K.

Superhuollon hinnoilla en osta yksiäkään renkaita. Onneksi siellä Vantaalla on muitakin liikkeitä.

• 10+19

On tuolta kolmesti tullut tilattua. Ensimmäisellä kerralla toimitus kyllä venähti viikon mittaiseksi, mutta keskellä sesonkia tehty tilaus varmaan vaikutti asiaan. Sen jälkeen olen tilannut vähän ennakoiden ja ovatkin tulleet aina parissa päivässä.

• uusimaalla näin

noilla hinnoilla en sais edes neljää rengasta (conti icet 195/65-15), paikallisessa liikkeessä makso 400e 4kpl renkaita asennus ja tasapainotus aluille. AINIIN saisin tuolta joskus marraskuussa ehkä kumit ja sit jonkun pitäs asentaakki ne vanteille...

• Onnellinen tilaaja
        uusimaalla näin kirjoitti:

noilla hinnoilla en sais edes neljää rengasta (conti icet 195/65-15), paikallisessa liikkeessä makso 400e 4kpl renkaita asennus ja tasapainotus aluille. AINIIN saisin tuolta joskus marraskuussa ehkä kumit ja sit jonkun pitäs asentaakki ne vanteille...

No niin otinpa sitten ja tilasin edulliset renkaat ko liikkeestä kun oli niin hieno tarjous missä 225/50/16 nastarengas ( hakkapeliitta 2 ) ja myyntimainoksessa oli vielä tuosta dot merkinnästä että noin 05 , onneksi tajusin katsoa renkaan valmistus viikon ja vuoden ( dot merkinnän jälkeen ) 3 kpl oli valmistettu viikolla 32 ja vuonna 2000 yksi oli sitten tehty viikolla 20 vuonna 2001 , toimitus oli kyllä kiitettävän nopea samoin asiakaspalveluun vastaaminen , onneksi ottivat renkaat takaisin maksutta , lupasivat lähettää uudet mitkä on sitten ne 2005 vuoden renkaat nyt sitten jännäillään että mitkä sieltä tulee

T:Onnellinen rankaan ostaja

• tarkan euron ajat
        Onnellinen tilaaja kirjoitti:

No niin otinpa sitten ja tilasin edulliset renkaat ko liikkeestä kun oli niin hieno tarjous missä 225/50/16 nastarengas ( hakkapeliitta 2 ) ja myyntimainoksessa oli vielä tuosta dot merkinnästä että noin 05 , onneksi tajusin katsoa renkaan valmistus viikon ja vuoden ( dot merkinnän jälkeen ) 3 kpl oli valmistettu viikolla 32 ja vuonna 2000 yksi oli sitten tehty viikolla 20 vuonna 2001 , toimitus oli kyllä kiitettävän nopea samoin asiakaspalveluun vastaaminen , onneksi ottivat renkaat takaisin maksutta , lupasivat lähettää uudet mitkä on sitten ne 2005 vuoden renkaat nyt sitten jännäillään että mitkä sieltä tulee

T:Onnellinen rankaan ostaja

Olen tilaillut talvirenkaita pariin otteeseen vannetukusta, kaksi vuotta sitten äitille semperitit ja viime vuonna itelle misukat ja hyvin on pysytty tiellä. Säästöä muiden liikkeiden hintoihin nähden kertyi 100-150 euroa sarja, jolla on saatu hyvin meetvurstia leivän päälle. Viimeisintä mallia nuo renkaat eivät tietenkään ollu, mutta parin vuoden takaisia testimenestyjiä kuitenkin. Ihan järkiratkaisu ja saa just mitä haluaa kunhan viitsii vain vähän selvitellä asioita. Tavan rengasliikeisiin en enää mene kiertelemään hattu kourassa ainakaan täällä pk-seudulla. On niin nuljua porukkaa ettei tulla yhtään hinnassa vastaan. Säästyypään siinäkin bensaa, hermoja ja mielenterveys. Ja ne renkaat muuten asennutin kohtuuhinaisessa pikkufirmassa, joka oli vannetukun listalla, eikä tullu mitään mutinoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      3163
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1167
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1075
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      33
      1011
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    7. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      45
      847
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      831
    Aihe