Bemarin maine huono?

-pmv-

mistähän johtuu että bemarin mainen on huono kun ihmisiltä kysyy mielipidettä kyseisestä merkistä..

monet sanoo että bemari on munanjatke ja niillä ajaa kusipäät..
onko merkki noin huonossa maineessa?
toinen juttu on se että hyvin harvoin näkee vanhemmillä ihmisillä bemaria..yleensä bemareilla ajaa nuoriso ja lippispäät..

hyvä esimerkki on kun katson työpaikkani parkkipaikkaa jossa on paljon autoja..ei yhtään bemaria ja ei bemari hinnan puolesta mikään ongelma ole hankkia..
vai kallistuuko sen hintaluokan ostajat audiin ja mersuun? eli eivät halua huonomaineista autoa?

mikä tässä mättää?

71

8950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstalle

      parempia provoja, kiitos!

      • se on

        ei se kuule ole yhtään provo..tuo on täyttä totta joka sana..turhaa kaunistella asioita..
        ei bemari huono auto ole mutta mainen on huono..


    • taas kerran

      Itse en BMWstä ollut kuullut muuta huonuoa, kuin että kalliit varaosat. (Sama mielikuva oli kyllä mersusta, jagesta, yms. merkeistä)

      Se, että kyseisellä parkkiksella on lähinnä mersuja, kertoo minusta enemmän siitä, että on ostettu statusta eikä autoa.
      Uusi mersu kieltämättä hivelisi etupihalla itsetuntoa, ehkä enemmän kuin uusi bemari, mutta 10x mieluummin ajaisin uudella bemarilla. On se sen verran enemmän ajoon tehty auto kuitenkin.

      Vai tiedätkö että tuossa mersuilijoiden joukossa olisi joku innokaskin "automies", ja silti ajaa mesellä? Vaikka ei siinä, on Mese ehdottomasti hyvä auto, sopivilla kriteereillä parempi kuin bemari, sopivilla huonompi. Painotus ratkaisee.

      • mutta

        mulla ei ole mitään bemaria vastaan merkkinä vaan ihmetyttää sen auton maine..olen joskus suunnitellutkin bemarin ostoa..
        mutta monen naisen suustakin olen kuullut että bmw on munanjatke kun olen kysynyt heiltä mielipidettä..
        kehtaako semmosella autolla ajaa josta ajatellaan niin?
        ja mistä moinen ajattelutapa on saatu ihmisten päähän?


      • bmw kuitenkin
        mutta kirjoitti:

        mulla ei ole mitään bemaria vastaan merkkinä vaan ihmetyttää sen auton maine..olen joskus suunnitellutkin bemarin ostoa..
        mutta monen naisen suustakin olen kuullut että bmw on munanjatke kun olen kysynyt heiltä mielipidettä..
        kehtaako semmosella autolla ajaa josta ajatellaan niin?
        ja mistä moinen ajattelutapa on saatu ihmisten päähän?

        koetaan egoa kohottavana autona.
        Väittäisin että "kaikki arvostetut autot ovat jonkin sortin munanjatkeita".
        Jos naapurikateutta pelkää, niin seat ja skoda on varmoja valintoja. Ei ole munanjatkeita.
        Jos tuota mainetta pelkää, kannattaa välttää BMWn lisäksi Mersua, Jaguaria, Porschea ja Ferraria.

        Aika paljon on netissä "munanjatke pilaa" myös Porschesta ja Ferrarista. mm. se hauska kuva lääkärien parkkikselta. Silti ei tarvitsisi miettiä kahdesti, ottaisiko Porschen tai Ferrarin, vaikka kuinka ajatellaan jatkeeksi sitä.
        Samoin on kallis puku tai kultakaulakoru "jatke". Pitää päteä rahalla. Osta sen verran vaatimaton BMW (vaikka uusi kolmossarjalainen) ettei naapurikateus pääse heräämään.


      • ,,,

        Yksi Mesellä ajava innokas automies ilmoittautuu.

        Perheessämme on sekä BMW että Mese. Autoilla ajavat itseni lisäksi sekö vaimo että parikymppinen tyttäreni.

        Kun ratin takana on tytär herättää hän silloin tällöin häiriökäyttäytymistä muissa autoilijoissa riippumatta siitä kummalla autolla hän ajaa.

        Vaimo saa ajaa bemaria rauhassa, mutta jos hän ajaa Meseä, ärsyttää se muita autoilijoita. Itse saan ajaa kummallakin autolla aivan rauhassa.

        Eli jos nuori ihminen, etenkin nainen ajaa hyvällä autolla, siitä seuraa autolle huono maine.

        Jos nainen ajaa omaa autoa kalliimmalla autolla, on kyseinen automerkki tarjoitettu vain statushakuisille ihmisille, ei oikeille autoilijoille.

        Ja kaikki keski-ikäiset miehet, jotka ajavat BMW:llä tai Mesellä kärsivät potenssiongelmista, eivätkä nämä raukat herätä kateutta eivätkä raivoa, ainoastaan sääliä kanssa-autoilijoissa.

        Autoista olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Auto kannattaa valita omista kriteereistä riippuen. BMW ja Mese ovat molemmat erittäin hyviä merkkejä. Niitä suosin jatkossakin.


    • Nimetön

      Ajaa kusipää ja munan jatke.

      Luoja. Eihän mikään auto ole maineeltan kumpikaan.

      Olisi kiva kuulla määritelmä autosta = autosta kusipää. Yhtä kiva kuulla minkälainen auto on teknisesti munan jatke.

      Helppo vastata vitsit vitseinä.

    • Repe

      Ostaisin uuden, jos olisi varaa. Nyt toinen käytetty menossa. Bmw 320i automaatti vm. 2000 kaikilla lisukkeilla. Tämän hinnalla olisi saanut jonkin etuvetoisen riisikupin. Takaveto on takaveto.

      • lkjölkhölk

        Ei tämä paljon puhuttu kateellisuus nyt ihan selviö kyllä ole, kun tiet ovat ihan sonnalla saman hintaisia ja kalliimpia autoja kuin BMW. Miksi niiden omistajat olisivat kateellisia, kun olisivat halutessaan voineet aivan hyvin ottaa alleen BMW:n?


      • aimo autoilija
        lkjölkhölk kirjoitti:

        Ei tämä paljon puhuttu kateellisuus nyt ihan selviö kyllä ole, kun tiet ovat ihan sonnalla saman hintaisia ja kalliimpia autoja kuin BMW. Miksi niiden omistajat olisivat kateellisia, kun olisivat halutessaan voineet aivan hyvin ottaa alleen BMW:n?

        Tuskimpa ne kalliimmilla autoilla ajavat täällä ja tuolla maailmalla vaahtoaa bemarista. Eiköhän ne oo just niitä jotka ajaa jollain halppisautoilla ja kehuu niitä maasta taivaaseen ja vertaa niitä aina bemariin, kuvitellen saavansa siten jotenkin siitä omasta autostaan jonkun egon jatkeen. Hyvä esim. skoda kuskit, ajaavat ku jumalat, eivät ees käytä valoja vaan sumarit päällä huruuttelevat ku jotkut teinit ja aina ovat kehumassa sitä autoosa ja jos kuulevat sanan BMW ni johan riittä vittuilua ja skodan ylistämistä.. Koko bmw:n "maine" lätinä perustuu juurikin näihin muilla merkeillä vouhottaviin sekopäihin, jotka bmw:stä provosoituessaan ovat keksineet sille oman "maineensa" jota sitten toitottavat ja koittavat jotain päteä. Nämä pöljät eivät edes älyä olevansa aivan yhtä saakelin noloja tyyppejä ku jotkut bemarilla ylpeilevät amispoitsut tai muuten vaan pissipäät. Myötähäpeän tunne on väkisin läsnä kun satuin lukeen tätä palstaa, joka on muuten täyttä skeidaa 95%.


    • rat_mobb

          vai että sellasta....ne on vaan kateellisia jotka noin sanoo, ja jos ei kateellisia niin ainakin niiden maku on sormessa,ja sormi syvällä *****. =)
      ja mites,onkohan se munanjatke myös jos naisella on bemari?0_o

      mut hei,eikö nää autojututkin ole täysin mielipideasia/makuasia..joku tykkää bemareista ja toiset ladasta, näin on :D

    • apina

      Itse tykkään omistaa ja ajaa bemarilla. Mulle ainakin on ihan sama mitä muut siitä ajattelevat!

    • liikut

      Kaikki tuntemani, jotka ovat suunsa aukaisseet, pitävät jopa minun vanhaa 523iA:ta hienona - ja kestävänä autona.

      Tuossa työpaikkani pihalla ovat seuraavat Bemarit:
      *BMW 320 farkku, omistajan ikä 53 vuotta
      *BMW 116, omistajan ikä 52 vuotta
      *BMW 523, omistajan ikä 54 vuotta

      Eli niillä ajavat vanhemmatkin ihmiset - ja ajavat vieläpä tyylikkäästi auton arvoa nostaen.

      Vaimo ja tytärkin autoilevat nykyään mielellään, toisin kuin edellisten merkkien aikaan.

      Ai niin, ja serkkuni (54 vuotta) osti Volvo 850:n ja Saab 5:n jälkeen BMW 320:n, jolla sanoo pärjäävänsä talvikelillä edellisiä paremmin.

      Varaosat eivät ole kalliita !

      En ole siis henkilökohtaisesti kuullut ikinä Bemarin "huonosta maineesta".

    • Bemarin kuljettaja

      Itse olen vannoutunut bemarimies. Nykyään käytetyistä Bemareista on tullut teinien suosikkipelejä. Jopa edellisen korimallin 700-sarjalaisia näkee lippispäisillä urpoilla, jotka käyvät raksalla duunissa. Tästä johtuen käytettyjen Bemarien arvo on romahtanut. Ennen uusi bemari piti hyvin arvonsa, toisin on nykyään. Eipä ole saksantuontikaan romauttanut niin Mersun hintoja, kuin mitä käytettyjen Bemarien hinnat ovat laskeneet. Käytettyä Bemaria en enää nykypäivänä ikinä huolisi, sillä todennäköisesti se on rääkätty pilalle. Valitettavasti nykyään Bemari ei enää säilytä arvoaan siinä, missä muut premiumautot. Tilanteesta kärsii eniten ne kunnolliset autonomistajat, jotka ostavat Bemarinsa uutena kaupasta ilman 10-vuoden pankkilainoja.

      • Alex-Reg

        Moi !

        E60 korimalli pitää hintansa paremmin kuin mikään muu saman tyypi auto. Ainoa poikkeus on jotkut maasturit.

        Vanhempaa e39:ä ja kolmosia on toki tuotu paljon, ei se kuitenkaan niiden käyttöarvoa mihinkään pudota. Erinomaisia autoja ajaa ja omistaa.

        --


    • ffffffffffffssssssssssddddddd

      Heti alkuun todettakoon että onpas todella tärkeä aihe ;)

      Ja asiaan. Onko kellään kokemuksia ulkomailta, esimerkiksi Saksasta, Italiasta, Ranskasta tai muusta vastaavasta maasta? Pidetäänkö keski euroopassa täytenä faktana ja tosiasiana (niinkuin juntit meillä) sitä että KAIKKI BEMARILLA AJAVAT ON MULKKUJA??? Onko esim. 316 BMW muka oikeasti munanjatke? Enpä usko.

      Jos mies omistaa vaikkapa Nissanin kahden litran koneella ja haluaa vaihtaa autonsa 320i BMW:hen, niin muuttaako tämä auton konepellissä oleva pyörivä rupeli todellakin hänen aikaisempaa liikennekäyttäytymistään siihen suuntaan että häntä voidaan alkaa kutsumaan kusipääksi?

      • E60525i

        en ole kuullut omasta valinnasta mitaan negatiivisia kommentteja taalla Iso-Britanniassa. Enka muistakaan BMW kuskeista mitaan negatiivisia puheita.

        Suomessa kun olen kaynyt lomalla autollani niin sen paalle on syljetty sen ollessa parkissa.

        Kun viela asuin suomessa, omistin Audin ja se tuntui herattavan kovasti agressioita kanssa autoilijoissa.

        Hyva suomalaiset!!!


      • BMW...........................
        E60525i kirjoitti:

        en ole kuullut omasta valinnasta mitaan negatiivisia kommentteja taalla Iso-Britanniassa. Enka muistakaan BMW kuskeista mitaan negatiivisia puheita.

        Suomessa kun olen kaynyt lomalla autollani niin sen paalle on syljetty sen ollessa parkissa.

        Kun viela asuin suomessa, omistin Audin ja se tuntui herattavan kovasti agressioita kanssa autoilijoissa.

        Hyva suomalaiset!!!

        On erittäin arvostettu ja suosittu auto. Vuonna 2006 BMW:n 3-sarjalainen oli saksan myydyin automalli. Saksalaiset pitävät Bemaria nykyään "saksalaisimpana" autona.


      • Lukutaidoton_kenties

        Britit selvittivät: Huonoimmat kuskit ajavat Bemareilla, Mersuilla ja Audeilla


    • ajotopina

      Samalla hinnalla saa ominaisuuksiltaan aivan eriluokan AUTOJA. Siinä syy.

      • Jack 2

        millä merkillä on tarjota enemmän laatua BMW:n hinnalla ??
        Eriluokan autoja on kyllä tarjolla, mutta ei BMW:n hinnalla.
        On parmempia kallimpia, mutta ei parempaa saa halvemalla !


      • exus
        Jack 2 kirjoitti:

        millä merkillä on tarjota enemmän laatua BMW:n hinnalla ??
        Eriluokan autoja on kyllä tarjolla, mutta ei BMW:n hinnalla.
        On parmempia kallimpia, mutta ei parempaa saa halvemalla !

        BMW 330iX 58900 €
        Mazda 6 MPS 48900 €

        Mistä tuo ero tulee? Neliveto kummassakin. Kiihtyvyys sama. Huippunopeus sama. Hyvät varusteet kummassakin. Ero 10 000€????! Sillä saa huoltaa mazdaa ja maksaa vakuutukset seuraavat 10 vuotta.


      • Lexusta
        exus kirjoitti:

        BMW 330iX 58900 €
        Mazda 6 MPS 48900 €

        Mistä tuo ero tulee? Neliveto kummassakin. Kiihtyvyys sama. Huippunopeus sama. Hyvät varusteet kummassakin. Ero 10 000€????! Sillä saa huoltaa mazdaa ja maksaa vakuutukset seuraavat 10 vuotta.

        Ja Avensista, joissa kummassakin on esim. 177hv diesel


    • Muuh

      Haetko vahvistusta käsityksillesi vai ihan muuten vain. Minulle on aivan sama mitä BMW:ta ajatellaan, ajan sillä kumminkin. En väitä, että se on kestävin, kaunein tai paras ajaa, mutta sillä on yksi loistava ominaisuus: se sopii minulle parhaiten.

    • tietoa

      Tuore puolueeton automerkkien imagotutkimus kertoo, että BMW:n edelleen huononeva maine ei suinkaan johdu autosta vaan siitä, miten sillä muiden merkkien seassa ajetaan. Eli kuskeista.

    • mitä essolla

      puhutaan, jos joku pitää sitä munan jatkeena niin pitäköön typerän mielipiteensä ja ajakoon Ladalla. Minä ajan Bemarilla koska se on hyvä auto.

      • ne vaihtoehdot

        Siinäpä bemaristin itse listaamat vaihtoehdot, bemari tai Lada.


    • junkkarinen

      Näyttäisi siltä että tuo huono maine on ainoastaan Suomessa, sillä esim. Saksassa Bemari on arvostettu auto. Suomessa maineen ovat pilanneet kuskit jotka luulevat ajavansa urheiluautolla jolla ei liikennesääntöjä tarvitse noudattaa. Todellisuudessa esim. 520 Bemarissa on yhtäpaljon urheilullisuutta kuin Volvo 740:ssä, mutta silti Volvo kuski ei jatkuvasti revittele ja aja autonsa äärirajoilla.

      • törppöjä

        volvo kuskit ei revittele (millä tehoilla)mut joka paikassa kiilaavat eteen ja muutenkin aiheuttavat vaaratilanteita liikenteessä. onhan se tietysti kun omistaa ruotsin rautaa nii luullaan omistavansa koko tie!!


    • 740

      Totuus riippuu näkökulmasta.

    • Suomalainen perus asenne

      Väite on absuri liitteineen. Haluat ilmeisesti tukea kateudelle tyypillisenä suomalaisena. Mitäkähän naapurit ajattelee? Parkkipaikallakin on eniten tuommoisia autoja. Enhän minä voi poiketa porukasta. Kyllä tuon täytyy olla öky, kun on ostanut tuommoisen auton.
      Suomalaisten sosialistinen ajattelu on sisäistynyt sinuun täydellisesti. Kannataisi varmasti uskaltaa elää omaa elämää ja uskaltaa vähän ajatella suurempia ajatuksia.

      • MahotonMökkiläinen

        Kylläpä näistä viesteistä (ei sinun) kateellisuus paistaa läpi. Voe helevettiläenen..
        t. 530i


    • kyllä...

      ...sitten nämä samat arvostelijat hakevat itselleen jonkun ikivanhan Bemarin rottelon Saksasta heti kun lompakko antaa vähänkin myöden. Siinä vaiheessa se ei enää olekaan niin paska auto kun itse pystyy sellaisen hankkimaan.

      Ei voi kovin huono maine olla kun pitää oikein Saksasta asti lähteä porukalla hakemaan.

      Tyypillistä suomalaista junttimeininkiä. Kaikki eivät viitsi ostaa uutta Bemaria sen vuoksi kun auto herättää kateellisissa köyhissä ja muissa kusipäissä ties mitä tunteita. Voi vittu millaista kommenttia itsekin kuulin kun ajoin tuliterän Buimurin taloyhtiön parkkiruutuun. Kaikki tiesivät heti vaikka mitä huonoa ko. autosta. Kun sitten kysyin että montako Bemaria olette omistaneet tuli hyvin hiljaista. Sitten kun tokaisin että aijaa, olette siis todellisia asiantuntijoita niin jengi poistui hiljaa paikalta. Miten se voikin köyhää vituttaa kun toisella on rahaa. Eikö kannattaisi ennemmin käyttää sekin aika miettimiseen miten sitä saisi itsellekin kuin tyhjänpäiväiseen turvan aukomiseen kun niille asioille ei edes löydy mitään perusteita. Se että köyhää vituttaa ei tee jostain automerkistä huonoa.

    • anastas vararatas

      No sittenhän tässä ihan turhaan takaveto-volvon kuskina kadehdin naapurin saksasta hekemaa diesel farmari bmw;tä, joka niin sievästi nakuttaa ja varmaan myös niukasti kuluttaa......

      • mitä väliä

        lopettakaa toi paskan jauhaminen! mitä vitun järkee kinastella automerkistä. tässäkään tapauksessa ei voi yleistää että bemari kuskit on "mulkkuja" jos joku vanhempi ihminen ajaa bmw:llä nii mikä siitä tekee mulkun? mutta jos joku nuori rämäpää ajaa pitkin kävelykatuja ja polttaa kumia niin sitä voi jo sanoa mulkuksi. mutta mikä siitä autosta tekee kyrvänjatkeen? ei se auto oo mitään tehny vaan kuski.


      • 3ddjdjdjdd
        mitä väliä kirjoitti:

        lopettakaa toi paskan jauhaminen! mitä vitun järkee kinastella automerkistä. tässäkään tapauksessa ei voi yleistää että bemari kuskit on "mulkkuja" jos joku vanhempi ihminen ajaa bmw:llä nii mikä siitä tekee mulkun? mutta jos joku nuori rämäpää ajaa pitkin kävelykatuja ja polttaa kumia niin sitä voi jo sanoa mulkuksi. mutta mikä siitä autosta tekee kyrvänjatkeen? ei se auto oo mitään tehny vaan kuski.

        Totta puhut


    • hgah

      sanoisinko näin että jos bemarin omistaa nii se tarkoittaa heti että muut on köyhiä? kun ei aja bemarila, juuri tämä tekee teistä ääliöitä

      • Se on

        fakta. Kaikki joilla ei ole bemaria ovat bemarin tuulilasin läpi katsottuna köyhiä ja kateellisia.Vaihtoehtojakaan ei bemaristeilla ole kuin BMW tai Toyota Corolla.


    • Bemu nainen

      höpö-höpö, että bemulla huono maine....kateliset ihmiset sellaista jauhaa!
      Itse ajan bemua jo kauan...ärsyttää se monia, kieltämättä, mutta mitäs sille voi :) Tosin bemareihin on kalleimat liikenevakuutukset syystä että se on nuorison 20-27v suosikki auto. Tästä ne "muna"-vitsit syntyvätkin, kun nuori mies mielellään bemulla pyöri kuin saabilla. Mersua jos joskus hankin...niin sitten vanhana ... vielä on liian nuori sielu, bemu vie mukanaan ;)

    • Baijerinvoimaa

      Itselläni oli e46 mallin bemari ja tarkoitus pysyä merkissä. Citroen xsaran jälkeen tuntui kuin olisi päässyt taivaaseen. Ajomukavuus aivan eri luokkaa kuin riisikupeilla ja ranskalaisilla. Kyllähän ne ihmiset aina valittaa bemaristeista kun itsellä pihassa seisoo 92- vuoden toyota coolla ;)

    • Baijerinpultit tippu

      Ei täällä visiin kehdata edes puhua amerikkalaisista autoista, koska kaikkihan sen totuuden tietää että sieltä ne oikeat autot tulee...

    • audi turpo vittu!

      Mikä vltun maine? Eihän se mikään maine ole ku ihan tositapahtumiin perustuva asia. BMW on pienimunaisten nillittävien kutaleitten auto. Boitsun Munan Wenytin HAHAHAHAHAHA

    • MB C 2012

      Ostin loppuvuodesta tehdasuuden auton. Bemari tuntui kyllä hyvältä ajaa mutta eipä tullut sitten ostettua. Sama juttu Audin kanssa. Päädyin meseen, joita on ollut jo muutama. Mersu on kärsinyt laadun laskusta mutta omistajien maine muiden autoilijoiden silmissä on sentään kunnossa. Oletteko muuten huomanneet, että älä mulle ala Audi asenne on tarttunut Skoda kuskeihin?

    • Etkuulesaapillua

      Bemarin huono maine johtuu sen vioista ja omistajista. Bemari on vain wanna be auto. Mersu on se ainoa ja oikea.

    • Tilastonikkarina

      Bemareilla ei ole näitä provopalstoja lukuunottamatta huonoa mainetta.

      Uusia autoja ostavien keskuudessa vain auton ominaisuudet ja laatu/hinta vaikuttaa, siinä BMW pärjää erinomaisesti. Hintaluokassa > 50000 EURoa erittäin hyvä valinta, joka näkyy myyntimääristä ja myynnin kasvusta.

      Provopellet tarttuvat tähänkin, se ei onneksi todellisuutta miksikään muuta.

    • ella7

      Kateellisten panettelua. BMW on eittämättä loistavin auto ajaa. On myös tehokas, josta johtuen sattuu onnettomuuksia. Ei ole kyse siitä että bemarikuskit kaahaisivat koko ajan aina kun on mahdollisuus. Helposti iskee myös vauhtisokeus, sillä tehokas auto menee jo huomaamatta lujaa. Liukkaalla kelillä auton tehokkuus paljastuu tietysti kokemattomille ajajille onnettomuuksien kautta. Ikävä kyllä. Tehokasta autoa on osattava ajaa paremmin kuin muita perus-nelipyöräisiä. Mainettaan tuhat kertaa parempi automerkki. Ja ajettavuudeltaan aivan loistava.

      • MikaOjantaus

        On myös tehokkaita ja kehittyneitä autoja kuten Mersu, voi lätyn kääntäjätkin ajaa talvella kovempaa eikä tarvi pelätä tieltä suistumista.


      • MikaOjantaus kirjoitti:

        On myös tehokkaita ja kehittyneitä autoja kuten Mersu, voi lätyn kääntäjätkin ajaa talvella kovempaa eikä tarvi pelätä tieltä suistumista.

        Osuvasti sanottu.


    • MikaOjantaus

      Bemari ei kyllä mikään Premium ole ollut koskaan vaikka hintalalppu niin väittäs, kyllä se tosiaan on nuorisolle suunnattu ''eka auto''. Mersu on kyl ehdoton ykkönen saksalaisissa Premiumeissa, Audi myös aika kova.

      • MikaOjantaus

        Fakta on faktaa nääs, siitä kun ei pääse saksan mossellakaan yli :)


      • MikaOjantaus

        Olen hermanni, olen omistanut bemmun, nyt omistas mersun ja mikään tai kukaan ei vie sitä minulta, koska se vaan on paras.


    • Suklaamonni2017

      Mutta se toyota corolla jatkaa matkaa kun bmw on jo paalissa

      • MikaOjantaus

        Totta, bemari aivan paska pakkasella, jopa tehdas jäätyy.


      • PelleOnPerverssi

        Pellen kieli jäätyy Pellen äidin vittuun kiinni,kun Pelle sitä pakkasessa nuolee.


    • JaaEttäHuonoMaine

      Ehkä se vaan johtuu siitä että kyseisen merkin omistajia yhdistää järjenköyhyys.
      Nyt olen köyhä ja kateellinen tojotan omistaja kun tällaista kirjoitan,enkö olekkin? :D

      • Samaon

        Ihan sama mikä automerkki. Auto on auto. Pelkkä kulkuväline. En edes tunne automerkkejä. En liitä mitään mielikuvia mihinkään. Auto on auto. Tärkeintä että noudattaa liikennesääntöjä.


    • ihanperseesta

      Myönnän , olen tojon omista , entinen bemaristi , bmw:ssä parasta ajettavuus mutta itse tekniikan toimivuus sitä sun tätä , loppui rassailut ja rempat kun vaihtoi merkkiä , varsinkin käsijarru viritelmät ihan himpulat kun tojoon vertaa, sai olla aina remppaamassa ja säätämässä ennen katastusta vuosittain , ei odottais prenium.autosta moista laatua , bemu kannattaa kyllä ostaa ja pitää suht tuore yksilö jos semmosta jostain syystä haluaa. Kannattaa myös varautua kaikenmaailman nestevuotoihin
      senjälkeen kun vasta sisäänajon km mittarissa .

      • 2.4STW__

        Minulla täysin päinvastainen koekmus. Minulla oli uudesta 3-sarjalainen välin 2013-2016.
        Auto toimi kuin sveitsiläinen kello mutta oli yksi huonoimmista autoista ajaa ikinä eikä huolto sitä loppujen lopuksi paljon paremmaksi saanut.
        Surkea suuntavakaus on se miksi itse en Bemaria enää pidä vaihtoehtona.


      • 2.4STW__

        Niitä takapuskurissa hiilestäjiä kyllä riitti jatkuvasti. useimmiten oli joku Focus tms..
        Ajelin yleensä GPSn mukaan pientä 1-5km/h ylinopeutta.

        Toiset bemaristit tai audistit ei häirinneet puskurissa. Jotain outoa ns. tavismerkkien kuskien korvien välissä tuntui olevan.


    • OnkoElämäsiTaakka

      Samalla sanoen, kateus.

      • SulleElämäONtaakka

        Vakio bemuhomon vastaus. Keksi välillä jotain uutta. Sitä paitsi ei kenenkään, jolla on jo tarpeeksi pitkä muutenkin, niin tarvitse venytintä hommata.


      • NoVoiPientä

        Voi pientä BMW rassukkaa, mene äidin helmoihin tissille niin saattaa helpottaa kateutesi ja katkeruutesi muita kohtaan...


      • 567567

        Miksi menet henkilökohtaisuuksiin jos BMW aiheuta sinussa kuohuntaa?


      • Anonyymi
        SulleElämäONtaakka kirjoitti:

        Vakio bemuhomon vastaus. Keksi välillä jotain uutta. Sitä paitsi ei kenenkään, jolla on jo tarpeeksi pitkä muutenkin, niin tarvitse venytintä hommata.

        Voi voi kun punikkia sapettaa;DDD

        Kateus on suomiluusereiden kansantauti


      • Anonyymi
        NoVoiPientä kirjoitti:

        Voi pientä BMW rassukkaa, mene äidin helmoihin tissille niin saattaa helpottaa kateutesi ja katkeruutesi muita kohtaan...

        Linnakundit kuulemma kirjoittelee paljon tälle palstalle ja kadehtii oikeita ihmisiä...


    • kyllä bmweellä aiheesta on huono maine mutta se on vain kuskien syytä. Ei auto päätä miten sitä ajetaan!!

      • Tai ei bmweellä kuuluisi olla huono maine vaan bmw kusipäisillä kuskeilla.


    • Anonyymi

      Ei bemarilla ole huono maine vaan sen nuoremmasta päästä olevilla kuskeilla jotka ovat ajokäytöksellään sen hankkineet.

    • Anonyymi

      Bemmari on ainut merkki mitä olen koskaan omistanut ja hyvä auto.

      Sen huono maine johtuu suomaalaisten kansantaudista eli kateudesta.

      Ja tietysti siitä, että hapsuviikset usein ostavat sellaisen käytettynä ja ajavat metsään ensimmäisessä kurvissa...

      • Anonyymi

        Eli siis piimerissäkin on huono ohjaus, kun metsään mennöö.


    • Anonyymi

      Bemarin huono maine johtuu nuorista amispojista tms. Jotka repivät auton rikki ja yrittävät itse niitä huoltaa jo korjata puutteellisilla tiedoilla, taidoilla ja työvälineillä. He osaavat pitää myös suurta Elia asiasta, vaikka syy on ihan muualla kuin autossa.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe