Löytyisikö netistä mitään läpipeluuopasta Rosemond Valleyn timanttimysteeri-peliin? Mielellään suomenkielistä.
Rosemond Valleyn timanttimysteeri
4
541
Vastaukset
- ei taida
löytyä mistään, mutta londoniksi:
http://www.justadventure.com/Walkthroughs/DiamondMystery/DiamondMysteryRosemondValley.shtm - ..kk
Oon itse pelanu sen pelin läpi ainaki 1-2 kertaa ni .. osaan jotenki neuvoo jos kerrot mis kohas oot jumissa? jos oot jumis.. Mä ite jumitin siin ullakko siivous hommas mut sit juttelin kaikkienkaa ja kävin museos ja sit kävin kahvilas ja sit vaa pääsin siivoon sit ullakkoo se peli on aika kiva ja keskivaikea välillä tulee kohtiaMistä ei pääse millään mut sit vaan pelaa ni ne pääsee.. eli jos kerrot missä oot jumis ni voin ehk auttaa.. :D
- -
oon löytäny valepuvun, sitte siivonnu ullakon mutta kellekkää ei voi enää puhuu ja bob ja malcom on museossa eikä voi puhua niille, eikä kellekkää muullekkaa. helppii.
- tkorlög
mene hotelliin kaupungin toiselle puolelle tapaan kit crasea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4462732Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1812454Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3962360- 5102087
- 991979
- 71534
- 2381190
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.191134Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41932Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut25876