Minin huoltokustannukset?

Melkein Mininainen

Onko Mini kallis pitää? Tarkoitan huoltoa, varaosia jne. Millaset huoltovälit? Yksi Cooper hymyilee mulle niin nätisti että tekis mieli hakea omakseni. Kuka Miniä muuten huoltaa nykypäivänä (siis paikkakunnilla joilla ei ole Minin edustusta)? BMW-huoltoko? Toinen asia mikä kiinnostaa on Mini (Pepper) talvella..jättääkö pulaan? Nyt ei puhuta kuin muutaman vuoden ikäisestä Ministä.

6

8163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussi_

      Ei ole kokemusta huoltojen hinnoista, koska minun kohdallani ne kustannukset menevät muualle. Huoltovälit ns. normaalit 15000, 40000 ... hiukan nuo vaihtelevat ajotyylistä riippuen (siinä on siis huoltoväli mittari). Talvella ei ole minin kanssa ollut ikinä mitään ongelmia (5 talvea/2 miniä kokeneena), tai ne ongelmat eivät siis ole johtuneet talvesta.

      • Melkein Mininainen

        Samantapaista kommenttia olen saanut muualtakin - kerkesin jo hämmästellä asiaa muualtakin. Kiva kun vastasit, 5 talvea kertoo jo jotain. Nähtävästi se BMW huollon järjestää jos ei Minihuoltoa ole paikkakunnalla...Jokatapauksessa pakko tämä Pepperi on kotiin sieltä hakea ;o)


      • Minillinen
        Melkein Mininainen kirjoitti:

        Samantapaista kommenttia olen saanut muualtakin - kerkesin jo hämmästellä asiaa muualtakin. Kiva kun vastasit, 5 talvea kertoo jo jotain. Nähtävästi se BMW huollon järjestää jos ei Minihuoltoa ole paikkakunnalla...Jokatapauksessa pakko tämä Pepperi on kotiin sieltä hakea ;o)

        Noin parin viikon kokemuksella melkein tyytyväinen...takaluukku ei enää aukene!
        Sähkölukoissa jotain vikaa. Mini on pepper 2002.


      • Melkein Mininainen
        Minillinen kirjoitti:

        Noin parin viikon kokemuksella melkein tyytyväinen...takaluukku ei enää aukene!
        Sähkölukoissa jotain vikaa. Mini on pepper 2002.

        Hyvään aikaan teit kaupat. Niitä näkyykin liikenteessä jotenkin enenevässä määrin..vai saattuuko vaan nyt kuumeisena paremmin silmään, tiedä häntä. Toivottavasti ostit liikkeestä että saat sähköongelmat takuuseen. Tää mun tuleva Pepper on vuotta uudempi mut ei lienee suuria eroja -02 malliin. Näistä ymmärtääkseni pitäis olla jo pahimmat tekovirheet karsittu ja kuitenkin vielä sitä vähemmän muovista mallia. Pääsis vaan tästä vanhasta autosta eroon niin voisin hakea (melkein) omani pois. Ihme Minivimma iskenyt..


      • TM alkutalvi 2007

        Tm laaja talvitesti kertoo, ettei pepper mikään kovin hyvä talviauto ollut, testi paljasti melko paljon puutteita.
        Toisaalta ei se aivan huonoinkaan ollut 20 auton testissä.

        Makean näköinen auto se jokatapauksessa on, joka oli minullakin vaihtoehtona loppupelissä (upean) Honda 1.8 5D Sportin kanssa (talvitestin kakkonen).
        Nyt ajelen uudella n 1kk ikäisen Hondan kanssa, enkä enää vaihtaisi pois missään nimessä.

        nimim. nostalgisen alkuperäisen Mini Cooperin omistanut


    • Mini

      Mulla ollut Mini 3 vuotta ja täysin moitteetta on kulkenut. Ei ole ollut minkäänlaisia sähköongelmia, eikä mitään muutakaan, joten sen puoleen suosittelen.

      Laakkonen niitä ainakin täällä etelä-Suomessa huoltaa ja kukin auto ilmoittaa huollon tarpeen kuskinsa ajotottumusten mukaan.

      On hieno auto ajaa sekä kesällä että talvella, itselläni on Ässä. Kaunis auto ja uskomaton ajaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      75
      4752
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1547
    3. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      39
      1524
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1243
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      66
      1169
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      990
    7. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      987
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      914
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      810
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      778
    Aihe