Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ratsukeltti vai lehtoharjun tila?

heppanainen

Kummalla tallilla sitä kannattaisi alkaa käymään ratsastelemassa?

20

3947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannalla

      Kyllä itse jos ratsastamassa kävisin jommalla kummalla näistä talleista, niin Lehtoharjuun menisin. Siellä saa loistavaa ja rauhallista opetusta, ei mitään huutamista, niinkuin on ratsukeltissä ollut tapana. Toki plussana ratsukeltissä maneesi, mutta myös lehtoharjussa hyvä kenttä, hyvin salaojitettu. Mene Lehtoharjuun, on minun mielipide! =)

    • Ratsukeltti-fani

      Mene ihmeessä Ratsukelttiin!
      Siellä on rauhalliset
      hyvin koulutetut hevoset.
      Ja maneesi.
      Ajattele nyt joskus talvipakkasella
      olisit ratsastamassa, niin menisitkö
      mielummin Ratsukeltin lämpimässä maneesissa?
      Vai sitten jäisellä kentällä Lehtoharjulla?
      Minä ainakin sinuna tulisin Ratsukelttiin!
      Ota minuun yhteyttä e-maililla!
      :) T: Emma

    • ååpel

      lehtoharjun tila on PARAASSS

      • joten tuu lehtoselle

        Lehtoharju on PARAS


      • Elina
        joten tuu lehtoselle kirjoitti:

        Lehtoharju on PARAS

        Kröhöm, nyt on kyllä pakko puuttua.

        Kuinka moni on käynyt Keltissä kesän jälkeen, kun opettaja on vaihtunut?
        Meininki on tosiaan eri.
        Siihen en ota kantaa kumpi paikka on parempi opetuksen kannalta koska olen käynyt vain Keltissä tunneilla, mutta itse tykkään siitä että voin talvellakin ratsastaa täysipainoisesti, koska maksan täyden hinnan tunnista.

        Keltissä ei tosiaan hakata hevosia. Nykyinen opettaja on napakka ja vaatii, mutta jos asiat sujuvat saa myös kehuja.


    • tomNAM

      Ehdottomasti Lehtoharjun tila, vaikka ratsukeltti voisikin olla ihan kiva paikka :D

      • asdfgqwee

        eihän ratsukeltissä taida olla enää tunti toimintaa ?


    • Hiih

      Ratsukeltti on nykyään yksityistalli :)

    • Lehtiksenfani <33

      Tottakai Lehtis

    • Mie

      Ite oon työskennelly Keltissä ja ikinä en oo hevosia sielä hakannu. Ei pidä yleistää.

    • Aipa=)

      Sinuna menisin Ratsukelttii, sillä olen kerran käynyt siellä ja se oli mukava paikka! Mutta itsehän sinä sen päätät.

      • viidessä vuodessa

        tainnut alottaja löytää ihan muita harrastuksia.


    • Cassu-Faniiii

      Kyll sinne Lehtoharjuu ih paras paikka♥

    • Paavofani

      Lehtoharjuntilal on ihanii hevosii ja kiva ratsastuksen ope :) Joten lehtiksee kandee mennä !

    • Rölli poni

      Kyllä lehtis on sata miljoonaa kertaa parempi. Siellä on ihan paras ope se on niiiiiiin huumorintajuinen ja antais mennä vaikka hullulla orilla- Joten mene lehtikselle ees käymään ja käy moikkaa Rölli ponia........♥

    • Kwlttiläinen

      Hassu juttu, Ratsukeltti on Ruotsulassa, itäpuolella puolella Kymijokea. Lehtoharjun tila on oikeassa Keltissä, länsipuolella Kymijokea.

      Itse tunnen Keltin kyläläisenä Lehtoharjun Päivin, joka on oikein mukava.

      Varmaan "toispuolen jokkeekin" osataan myöskin palvella asiakkaita hyvin,
      vaikkakin heidän nimensä on hiukan harhaanjohtava.

      • Rollelta tippuja/Rakasta

        Lehtis on niin best! Ite ratsastan siellä ja ei ole kenttäkään huono vaikka pihalla onkin. Kannattaa laittaa hyvin päälle, ettei tulis kylmä.. Mä aina taluttelen niit ponei ja hevosii vaik oonkii vast 128cm ja 9.v mut siellä on hurjan kivaa ja kivat kaverit. Tiiakin pitää hyvät tunnit niinku Päivi ja Jenni. Siel saa varata hevosen tai ponin kenet hoitaa tunnille joka keskiviikko jo lauantai. Ne saa ite käydä hakemasta tarhasta. Viedä talliin.. ja paras osa .. Hoitainen/varustaminen. Rolle on mun lemppari vaikka se onkin sellanen ärri purri.. mut eipä vaan mulle mitään oo tehny.. ja myös ekan tippumisenkin tein Rollen selästä kun se kompastui omiin koipiinsa ja sen etu kavio petti ja mun jalustimet irtosi jaloista ja lensin ..Tumps.. Itkin kauheesti kun henkeäkään en meinannut saada ja mun kylkiluuhun tuli ruhje vamma.. ja sit kun Rolle sai sen kavion suoraks nii se osu mua päähän ja se kaatu siihi mun viekkuu.. (melkein mun öäälle O: ) Veikko kissakin oli niin mukava, mutta eipä ole kisuista näkynyt moneen viikkoon..


    • lehtiksenFani

      Ratsukeltti on ihan kiva talli. Mutta ratsastan itse lehtoharjuntilalla ja Siellä on parhaat ja mukavat opettajat!Siellä on todella ihania hevosia ja poneja. Minun lempihevonen on Komu,ja poneista on rölli. On lottakin ihan kiva!itse menisin lehtoharjuntilalle.

    • komunFani

      Lehtohaejuntilaan vaan!!! Itse ratsastan lehtoharjuntilalla ja siellä on maailman parhain ratsastuksen opettaja jabae on tosi huumorintajuinen ja Se on todella mukava ja tiiakin on! Sinuna tulisin lehtikselle ja mun lempi hevonen on siellä Komu ja poneista Rölli ja lotta molemmat

    • miksitällaisiatäälö

      "Ite oon työskennelly Keltissä ja ikinä en oo hevosia sielä takaapäin pannu vaan aina suuhun työnnelly. Ei pidä yleistää."

      kaikki valot täysillä ?!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe