OZ, mutta ei halvin. Myös kevein. Laadusta joutuu maksamaan
paras vannemerkki
10
4043
Vastaukset
- myös hyvä
eikös toora ole myös hyvä eikä kovin kalliskaan.
- On se helppoa olla hyvä
Tavallisilla vanteilla pärjää ihan yhtä hyvin ja ne vieläpä tulevat auton mukana. Kun vannefriikki maksaa "laadusta", niin samalla rahalla normaalin egon omaava kuski ajelee tuhansia kilometrejä ja ostelee paljon muutakin. On se fiksua ola säästäväinen.
- R. Aivo
Mun auto tuli 2X aluvanteilla.
Olisiko minun pitänyt ostaa erikseen peltivanteet?
- tietysti
Turha kauempaa pähkäillä.. ATP on vanteiden kuningas! OZ on halpa räpsy!
- entä onko
tämä minkäänlainen merkki?
- tuli alle....
Aiemmin mulla oli Alessiot, ihan paskat painavat myllynkivet. Oz Ultraleggera on kevein Oz:n vanteista, myös Chrono lähes yhtä kevyt. Maksavat, vaan ovat myös todella kevyet ja antavat autolle sille tarkoitetut ominaisuudet. Ultraleggera ei varmasti ole maailman kaunein vanne, vaan turha ostaa pelkkiä muille näyttämisvanteita eli painavia lyijykiekkoja alle.
- R. Aivo
Millanen formula sulla on, että vanteiden ostokriteerinä tärkein on vanteen keveys?
- paska....
R. Aivo kirjoitti:
Millanen formula sulla on, että vanteiden ostokriteerinä tärkein on vanteen keveys?
Jos olet noin tyhmä niin osta ihan kuule vapaasti painavimmat ja isoimmat halpisvanteet, vaikka 20" Alessiot tai vastaavat, minua ei hetkauta tippaakaan. Se on pääasia että itse tiedän mitä eroa kaikissa autoissa on raskaan ja kevyen vanteen välillä, formuloiden lisäksi.
- R.Aivo
paska.... kirjoitti:
Jos olet noin tyhmä niin osta ihan kuule vapaasti painavimmat ja isoimmat halpisvanteet, vaikka 20" Alessiot tai vastaavat, minua ei hetkauta tippaakaan. Se on pääasia että itse tiedän mitä eroa kaikissa autoissa on raskaan ja kevyen vanteen välillä, formuloiden lisäksi.
Alla 21" MOMOt joten revi siitä.
- no mitäs...
R.Aivo kirjoitti:
Alla 21" MOMOt joten revi siitä.
...minä sanoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884