Minkä hintaista tuo iholle siveltävä Stronghold -matolääke on?
stronghold matolääke
13
31889
Vastaukset
- Janhenia
saat hinnan selville, kun soitat eläinlääkärille suoraan sillä stronghold on resepti-lääke ja hinta vaihtelee eläinlääkäreittäin ja kissan painon mukaan.
- Markus
Stronghold ei tehoa kissan madoista kuin suolinkaisiin. Profender on yhtä helppo laittaa, mutta on matojen suhteen paljon laajakirjoisempi tehoten myös heisimatoihin. Sekin on tosin reseptilääke.
- Anonyymi
Stronhold plus tehoaa
- Hauvelin omistaja Oulusta
Ostimme oululaiselta eläinlääkäriasemalta Stronghold lääkettä koirallemme eläinlääkärin määräyksestä. Lääkepaketissa oli 3 ampullia, mutta vastaanottovirkailija otti yhden ampullin lääkepaketista pois. Ilmeisesti hän otti hinnan kuitenkin kolmesta lääkkeestä vaikka saimme siis vain 2 ampullia. Mainitsimme asiasta hänelle, mutta hän ei ollut ymmärtävinään asiaa. Ajattelimme, että sen yhden ampullin hinta on varmaankin hyvitetty, mutta kun tarkistin kotona kuittia, hinta oli otettu kolmesta ja me saimme siis 2 ampullia. Maksoimme siis kahdesta ampullista 47,50 euroa, mutta uskoakseni se on kolmen ampullin hinta. Kysyisinkin nyt kaikilta vielä, että mitä olette maksaneet Stronhold ampulleista?? En aio jättää asiaa tähän, mikäli meitä on huijattu. Lääke on siis todella kallis (23,75/ampulli), vaikka tietenkin olen valmis maksamaan koirani hyvinvoinnin vuoksi sen, mutta en tietenkään väärää hintaa.
Laskussa luki Stronghold 240 mg 3 x 2 ml,mutta saimme siis vain 2 ampullia ja hinta niistä oli 47,50 euroa.- oululainen vaan
Meillä maksoi (Oulun yliopiston apteekista) 3 x 120 mg (2 ml) Strongholdia noin 45 euroa.
Teillä on kuitenkin vaikuttavaa ainetta tuplamäärä, joten tuleekin mieleen olisiko lasku kuitenkin oikein? - mijo
Ainakin Yliopiston Apteekissa hinta on 50,92euroa,
(stronghold 240mg 2,0mlX3 vet). - mä vaan
mijo kirjoitti:
Ainakin Yliopiston Apteekissa hinta on 50,92euroa,
(stronghold 240mg 2,0mlX3 vet).strong hold yli 7,5kg kisuille noin 30€
ja alle 2.5kg kisuille 18€
että hinnat vissiin vaihtelee ja yliopisto ottaa hyvät katteet:) - erja
Strongholdia YKSI ampulla maksoi kuusamossa 11 euroa (tietty sitten erikseen siihen lisättiin eläinlääkärin palkkio, mutta pelkkää lääkettä yksi ampulli 11 euroa)
- jason2mg
5e kpl
- lllllllll
Meillä maksoi yksi ampulli 15kg koiralle 15€.
Suoraan kunnaneläinlääkäriltä. - raija1
2kk.n annos maksoi 66 ja jotain.
- Feelix
Stronghold 12 kpl pakkaus , max 7,5 kg kissalle maksoi 72 e , tilasin Australiasta , ei tarvitse lääk.määräystä, free postikulut. DISCOUNT PET MEDICATION . Eli 6 e kpl, aikamoinen säästö.
- Anonyymi
26 € ,3 pipettiä....ell reseptin kanssa n.39 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289