Vikaa taloyhtiön antennissa vai digiboxissani?

ei tietä..?

Ongelmana on se että kun katson digiboxini kautta tv:tä ni useimmiten juuri mainosten kohdalla kuva katoaa ja lähtee liikkumaan ylhäältä alas niin ettei siitä kertakaikkiaan saa mitään selvää. Välillä tekee myös ohjelmien aikana niin. Onko vika boxissani vai taloyhtiön antennissa? Toisessa huoneessa on tv, jossa ei ole digiboxia, mutta mtv3 yms. kanavat näkyvät ilman ongelmia.

1

339

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen miettinyt kanssa tätä asiaa. Minulla on digikortti tietokoneessa, ja välillä tulee satunnaisesti jotain häiriötä talon antennista, mutta toisaalta sitä tuli omalla sisäiselläkin antennilla. Päädyin siihen, että tietokoneessa oleva digikorttini on liian herkkä, signaalintaso pitää olla tietyn verran, eli ei liian suurta vahvistusta, mutta kuitenkin minulla on vahvistin talonantenniverkosta tulevalle signaalille. Analogiset kanavat näkyivät tavallisella televisiolla suhteellisen hyvin. Eli tollainen pätkiminen johtuu useimmiten häiriöstä signaalissa, tai sitten liian suuresta signaalin voimakkuudesta, joka on lienee yleistä taloyhtiöissä (vahvistimen takana antenni).

Olen siis löytänyt asunnostani antennipistokkeen josta tulee varsin hyvä signaali, jota sitten hieman vahvistan, ja olen saanut kanavat näkymään suhteellisen hyvin. Välillä on pientä ongelmaa. Ylen kanavapaketissa(tai sen taajuusalueella) eniten häiriöitä.

Onnea kaikille digiboxi maailmaan. *odottaa streamiä netistä* niin ei tarvitse häiriöistä niin välittää*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      119
      2440
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1602
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      648
      1039
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      972
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      916
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      77
      721
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      716
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      32
      712
    Aihe