paljonko

saha

maksaa puuautoilijalle suunnilleen kilometriltä?

15

5425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sahalta

Ei täällä kuljetussopimuksia tehdä

• kyselet

Luuletko jonkun laittavan tänne taksansa.

• katsele autokohtainen tuotto

Minä menin täällä Loimaalla verovirastoon ja katselin sorakeisarien autokohtaiset katteet ja tuotot. Käräytin viisi, joilla tuppasi menenmään alle sadantonnin vuosiliikevaihto. Esitin oman verotukseni arviot, jotka oli lääninoikeus vahvistanut oikeaksi. Nousi siitä se kohu, että keisarit sai selitellä/selittelee alhaista katettaan, suuria vähennyksiään ja mitättömiä bruttojaan veroäijälle. En saanut kunniamerkkiä, mutta nyt munkin autot ajaa taas Loimaanseudulla oikeilla hinnoilla.

• että luopiohan siellä

Me jälkiverotetut nyt tiedämme kuka oli luopio Loimaan alueen veromätkyissä. Teidetään kenen autot saavat "kyytiä". Kiitos tiedostasi

• riippuu

Riippuu vähän millanen saha.pokasahasta ei varmaan tarvii maksaa mitää mut moottorisahaa joutuu ostaa bensaa ja teräöljyä.

• ei kallis

Saha on saman hintainen puuautoilijoille kuin muillekin. Kysy rautakaupasta metrisen sahan hinta ja kerro se tuhannella niin saat varman hinnan...

• Sivullinen ite

Olisin ollut valmis vannomaan, että hiukan kalliimpi olis tukkijullille!

• ei kallis
        Sivullinen ite kirjoitti:

Olisin ollut valmis vannomaan, että hiukan kalliimpi olis tukkijullille!

Mutta paperin lakon aikana puuteollisuus neuvotteli rautakauppayhdistyksen kanssa asiasta. Tulivat autoilijoita sen verran vastaan, niin saahan siitä vähentää alvin...

• Sivullinen ite
        ei kallis kirjoitti:

Mutta paperin lakon aikana puuteollisuus neuvotteli rautakauppayhdistyksen kanssa asiasta. Tulivat autoilijoita sen verran vastaan, niin saahan siitä vähentää alvin...

Aloittajan kannattaa rientää sahakauppaan, ei ole paha hinta kilsasta!

• tukkiajuri

sahalta 28 euroa kilsalta, ei halunnut maksaa moista summaa, mutta neuvottelimme ja pääsimme sitten yhteisymmärrykseen ja he maksavat minulle 18 euroa kilsalta kuorman kanssa, tyhjällä ajosta ei maksa mitään.

• vastaus...

meinaan toi ylempi:) kiitos siittä:)

• vaihtoehto

Ihanko ei tyhjällä ajosta maksa mitään, sehän on varsin huono sopimus. Kyllä minusta kannattas tehdä semmonen soppari että saha maksaa tyhjästäkin vois sitten vaa ajella tuolla jossain..

• pöllin kuljetus

sain sen 28 euroa/kilometri ihan tinkimättä..

• Rukkikuski

Hyvän sopimuksen sait. Senkun ajaa torin ympäri aamukahdeksasta neljään samalla kuormalla ja menee sitten kotiin.

Pitääkö tukit kustantaa itse? Saako vähennyksiä?

• kysellä?

Kusipäiset isännät vasasivat nyt sulle suomi24 tyylillä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1359
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1144
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1136
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      194
      1125
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      124
      846
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe