paljonko

saha

maksaa puuautoilijalle suunnilleen kilometriltä?

15

5435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sahalta

Ei täällä kuljetussopimuksia tehdä

• kyselet

Luuletko jonkun laittavan tänne taksansa.

• katsele autokohtainen tuotto

Minä menin täällä Loimaalla verovirastoon ja katselin sorakeisarien autokohtaiset katteet ja tuotot. Käräytin viisi, joilla tuppasi menenmään alle sadantonnin vuosiliikevaihto. Esitin oman verotukseni arviot, jotka oli lääninoikeus vahvistanut oikeaksi. Nousi siitä se kohu, että keisarit sai selitellä/selittelee alhaista katettaan, suuria vähennyksiään ja mitättömiä bruttojaan veroäijälle. En saanut kunniamerkkiä, mutta nyt munkin autot ajaa taas Loimaanseudulla oikeilla hinnoilla.

• että luopiohan siellä

Me jälkiverotetut nyt tiedämme kuka oli luopio Loimaan alueen veromätkyissä. Teidetään kenen autot saavat "kyytiä". Kiitos tiedostasi

• riippuu

Riippuu vähän millanen saha.pokasahasta ei varmaan tarvii maksaa mitää mut moottorisahaa joutuu ostaa bensaa ja teräöljyä.

• ei kallis

Saha on saman hintainen puuautoilijoille kuin muillekin. Kysy rautakaupasta metrisen sahan hinta ja kerro se tuhannella niin saat varman hinnan...

• Sivullinen ite

Olisin ollut valmis vannomaan, että hiukan kalliimpi olis tukkijullille!

• ei kallis
        Sivullinen ite kirjoitti:

Olisin ollut valmis vannomaan, että hiukan kalliimpi olis tukkijullille!

Mutta paperin lakon aikana puuteollisuus neuvotteli rautakauppayhdistyksen kanssa asiasta. Tulivat autoilijoita sen verran vastaan, niin saahan siitä vähentää alvin...

• Sivullinen ite
        ei kallis kirjoitti:

Mutta paperin lakon aikana puuteollisuus neuvotteli rautakauppayhdistyksen kanssa asiasta. Tulivat autoilijoita sen verran vastaan, niin saahan siitä vähentää alvin...

Aloittajan kannattaa rientää sahakauppaan, ei ole paha hinta kilsasta!

• tukkiajuri

sahalta 28 euroa kilsalta, ei halunnut maksaa moista summaa, mutta neuvottelimme ja pääsimme sitten yhteisymmärrykseen ja he maksavat minulle 18 euroa kilsalta kuorman kanssa, tyhjällä ajosta ei maksa mitään.

• vastaus...

meinaan toi ylempi:) kiitos siittä:)

• vaihtoehto

Ihanko ei tyhjällä ajosta maksa mitään, sehän on varsin huono sopimus. Kyllä minusta kannattas tehdä semmonen soppari että saha maksaa tyhjästäkin vois sitten vaa ajella tuolla jossain..

• pöllin kuljetus

sain sen 28 euroa/kilometri ihan tinkimättä..

• Rukkikuski

Hyvän sopimuksen sait. Senkun ajaa torin ympäri aamukahdeksasta neljään samalla kuormalla ja menee sitten kotiin.

Pitääkö tukit kustantaa itse? Saako vähennyksiä?

• kysellä?

Kusipäiset isännät vasasivat nyt sulle suomi24 tyylillä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      87
      3503
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3083
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      53
      2990
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2833
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2677
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2638
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      55
      2401
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2261
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    Aihe