tuolta löytyy
http://www.tukes.fi/cgi-bin/ws_news/index.cfm?id=1854
lisätietoja ja syy.
Tankatessa liekehtivät
6
1159
Vastaukset
- sitroen.
kierrelty mahdollisesti löydettyä syytä. Ei eroa muistakaan automerkeistä - ei löydetty mitään!
Pelkkää roskaa moiset uutiset.- Kysyn vaan
sinä oikein yrität selittää?
- Asiaa tutkitaan
Kysyn vaan kirjoitti:
sinä oikein yrität selittää?
Volvo joutuu korjauttamaan kyseiset mallit, jos todetaan että syttyminen on yksinomaan autosta johtuva. Todennäköisempää on kuitenkin että Volvo lunastaisi nämä jo suhteellisen vanhat ja arvonsa menettäneet autot pois liikenteestä. Vuosimallien hinnathan taitavat pyöriä siinä 500-1500 euroa.
- asiaan
Asiaa tutkitaan kirjoitti:
Volvo joutuu korjauttamaan kyseiset mallit, jos todetaan että syttyminen on yksinomaan autosta johtuva. Todennäköisempää on kuitenkin että Volvo lunastaisi nämä jo suhteellisen vanhat ja arvonsa menettäneet autot pois liikenteestä. Vuosimallien hinnathan taitavat pyöriä siinä 500-1500 euroa.
tuskin volvo siihen rupee !!!
- Janis Petke
Asiaa tutkitaan kirjoitti:
on aikoinaan suunniteltu ja valmistettu "parhaalla ymmärryksellä" sen aikaisen autonvalmistuksen normiston ja osaamisen mukaan, joten voi olla vaikea näyttää toteen autonvalmistajan huolimattomuutta valmistuksessa ja sitä kautta saada enää valmistajaa vastaamaan virheestä.
- Volvo440
http://www.taloussanomat.fi/energia-ja-raaka-aineet/2007/04/18/Autojen oudot tankkauspalot selvisiv%E4t/20079404/158
"– Autoa tankatessa suuaukolle tuli outo pilvi ja tuli outo tussahdus. Suurin vaaratilanne syntyi siinä, että tankkaaja pelästyi ja vetäisi letkun autosta niin, että polttoainetta lensi ympäri aluetta, Tukesin ylitarkastaja Timo Kukkola kuvaa. "
Mä olin jo luullut että oli auto räjähtänyt ja vienyt koko bensaaseman mukanaan, ja ihmettelin ettn ollut kuulut siitä. "Outo pilvi" ei ole niin paha että pitäisi pelästyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398